Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
simon7109 írta:
[url]http://***/webshop/product/amd_phenom_ii_x4_960t_3.00ghz_am3_box/192276[/url]
ez milyen?azt írjk,hogy megfelelo alaplappal 6 magost lehet belole csinálni 3.5 Ghz-n.
és nem is drága.már csak megfelelő alaplap kell max 20 ezerért.

jelenleg best buy.
0
0
0
0
simon7109 avatar
http://i.p.o.n.hu/webshop/product/amd_phenom_ii_x4_960t_3.00ghz_am3_box/192276
ez milyen?azt írjk,hogy megfelelo alaplappal 6 magost lehet belole csinálni 3.5 Ghz-n.
és nem is drága.már csak megfelelő alaplap kell max 20 ezerért.
0
0
0
0
cseszka avatar
pl i.p.o.n vagy olcsoponthu és ott ameik üzletben olcsobban jösz ki,ki is küldik ha nincs a lakhejedhez közel üzletük ahonnan át tudnád venni.
0
0
0
0
simon7109 avatar
cseszka írta:
Igen,a második generáios procikkal kompatibilis pl Phenom II X2,X3,X4,söt még az X6 is,meg az athlonokál is csak abba nincs 6magos,viszont a te procid:AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800+ elsögenerációs,és nem megy bele.
Itt a link:[LINK]

és hol a legolcsóbbak ezek?honnan ajánlod venni? mert az e d i g i t a l-on elég kicsi a proci vlasztk...
0
0
0
0
cseszka avatar
Igen,a második generáios procikkal kompatibilis pl Phenom II X2,X3,X4,söt még az X6 is,meg az athlonokál is csak abba nincs 6magos,viszont a te procid:AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4800+ elsögenerációs,és nem megy bele.
Itt a link:[LINK]
0
0
0
0
simon7109 avatar
cseszka írta: