Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
hogyan tudnék multizni call of duty 2-vel GMA3100-al? mindenek mmegvan csak DX hibát ír ki de miért?
0
0
0
0
akos328 avatar
Bocsi tudom h a szoftverhez kéne írni, de oda nem tudom hova😃

Lenne egy gyors kérdésem. van olyan progi amivel a zeneszámból a szöveget ki lehet venni? mert ha jól tudom ellehet halkítani, de nem tudom melyik progival.
Ha leírjátok a nevét, akkor lécci azt is h kell megcsinálni.
Előre is kössz
0
0
0
0
philips20 avatar
MaximumGame írta:
philips20 írta:
a mostani procimat/alaplapomat, érdemes lecserélni az új ra, a 2011 es re ?

Nem hacsak nem programozó vagy ! 😀

nyitok meg programokat 😀 😃 😂
0
0
0
0
MaximumGame avatar
philips20 írta:

Nem hacsak nem programozó vagy ! 😀
0
0
0
0
philips20 avatar
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
Norbi1996 írta:
Hali! Vki küldene nekem pár olyan progit, amivel jútúbról lehet zenét leszedni? köszi😃

[LINK]
0
0
0
0
MaximumGame avatar
apetit1989 írta:
Mikor (?) másolhatnám le ez önök adójáról (?) ezt a videót?
De teljesen rossz a mondat. Szórend, minden. Meg hogy megy oda a "wenn"

Köszi!

youtube on írták, de nem tudom mit szeretne 😞
0
0
0
0
Norbi1996 avatar
Hali! Vki küldene nekem pár olyan progit, amivel jútúbról lehet zenét leszedni? köszi😃
0
0
0
0
apetit1989 avatar
Mikor (?) másolhatnám le ez önök adójáról (?) ezt a videót?
De teljesen rossz a mondat. Szórend, minden. Meg hogy megy oda a "wenn"
0
0
0
0
MaximumGame avatar
Valaki tudd német et ? 😃

Fordítóba nem érteni 😃

Hey, wenn ich könnte dieses Video auf Ihrem Kanal zu kopieren?.
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Hy mindegyik alaplapba van hangkártya és hálózatikari?
0
0
0
0
jumbo avatar
Windows 7.
32 biten csak 4GB ramot lehet megcímezni, de ebbe bele kell számolni az összes eszköz saját memóriáját is. (wincseszter cache, CPU cache, videokártya memória, stb.)