Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Thomech avatar
Azt írtad a vegast már próbáltad! Mivel ez az, csak be kell így állítanod és kész! 😃
De itt van én ezt használom http://thepira-tebay.se/torrent/5363909/SONY_VEGAS_PRO_9___PATCH__amp__CRACK (- nélkül) Ehhez való a beállítás! 😀
0
0
0
0
Bicike avatar
Kosz es honnan tom leszedni? (A polcrol biztos h nem 😆😉
0
0
0
0
Thomech avatar
Bicike írta:
Sziasztok kellene egy olyan videoszerkeszto progi ami kepes befogadni a frapses videokat es nem pribaverzios a vegast probaltam de az 30figas vidiket csinal live moviemaker meg nuncs xp-b vagy nemtom a valaszokat PU-be kuldjetek es elore is kossz

A Vegas az nagyon is jó videókat csinál csak jól kell beállítani a convertálását!
Ezekel a beállításokkal tökéletesen meg csinálja, és nem lesz 30GB hanem sokkal kevesebb! 😆
https://i1001.photobucket.com/albums/af132/Thomech008/Vegas_1280x720_2.pnghttps://i1001.photobucket.com/albums/af132/Thomech008/Vegas_1280x720_1.png
0
0
0
0
Bicike avatar
Sziasztok kellene egy olyan videoszerkeszto progi ami kepes befogadni a frapses videokat es nem pribaverzios a vegast probaltam de az 30figas vidiket csinal live moviemaker meg nuncs xp-b vagy nemtom a valaszokat PU-be kuldjetek es elore is kossz
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
penzessandor írta:
nekem is segitsetek ! plz

nézd meg hogy a modem és a router között van-e kapcsolat, mert egyböl routerbe nem lehet dugni a netet
0
0
0
0
TuningWorld96 avatar
Nekem is kéne egy kis segítség.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
looserking írta:
hali all
van az alaplapomra integrállva Realtek AC97 Audio 80/86H IDA 198x hangkártya de felraktam már v 4 féle drivert és sehogysem akar menne a hang csak hangkarival pedig régen emnt a nélkül is...