Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
akos328 avatar
patrikk911 írta:
Helo sztetek ez hány colos lehet
Magasság:23.5
Szélesség:41.5
Átmérő:46.5

18,5" talán, de pontos értéket nem tudtam számolni. 18.6-ra jön ki. ha jól tudom átmérőt osztod 2,5-tel mert annyi a váltószám. ha tévedek javítsatok ki.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Superlompos írta:
Az még igen, de efölé ne menjen!

Okés.Csak tudnám mi a fenéért melegszik ennyire -.-
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Az még igen, de efölé ne menjen!
0
0
0
0
Kornel77 avatar
Szerintetek ha egy Athlon 64 x2 4400+ 1,325V 3 Ghz-n 65 fokos gamek alatt,az normálisnak mondható még? 😀
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Helo sztetek ez hány colos lehet
Magasság:23.5
Szélesség:41.5
Átmérő:46.5
0
0
0
0
Ricsi272 avatar
Hát megpróbáltam de ha 2chanelen van akkor szól a hátsó kettő meg a töbi is de akkor nem jol szol ha 6ra állítom akkor jol szol de csak az első kettő
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Ricsi272 írta:
Üdv! Most vettem egy asus xonar dg hangkártyát hogy kell beállytani hogy rendesen szoljon mert eq lazert állítok meg environmentet de nem jo meg azt nem lehetne hogy 5.1 be szoljon a zene is mint az alaplapival?
Én a D1-et így használom:
HF be van kapcsolva a GX ki.
Audio channel: 6
Sample Rate: 48KHz
Analog Out: 2

Mivel neked kellene az 5.1 zenénél akkor így kéne beállítanod:
Audio channel 2
Sample Rate: Mindegy
Analog Out: 5.1
Játéknál meg az Audio channelt 6-ra állítod.
Vagy ha zenénél nem fog szólni a mély akkor bekapcsolod a flexbasst.
0
0
0
0
Kornel77 avatar
apetit1989 írta:
Nem érted a működési elvét. Nincs olyan, hogy 1mm vastagság. Ha rászorítod a hűtőt, szétteríti a proci felületén.
A lényeg az, ne tegyél túl sokat, mert kijön a hűtő alól, és bordelt csinál az alaplapon.

Most értem-e vagy nem 😆 Arra értettem hogy 1mm-es vastagságra kenjem szét kb..Tudom hogy a hűtő rátételével totál kilapul.