Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MEGABYTE avatar
miért van az hogy a Fifa12 telepitésénél 85.7%-nál valamilyen ISDone.dll hibát talál .. pls segitsetek. Hogy lehet megoldani ezt a hibát ?
0
0
0
0
levi27 avatar
akos328 írta:
levi27 írta:
akos328 írta:
Ennek nagyon sok oka lehet... random időpontokban, de nem tudnád vmihez kötni?
Mondjuk az "M" betű lenyomásakor 😃 vagy vmi ilyesmi mert kékhalált sok minden okozhat. lehet hardveres gond, lehet szoftveres egyaránt.

Próbáltam, de nem lehet... van amikor napokig jó és utána kékhalál... a tápot kizártam mivel most is áramingadozás volt... nem is kicsi és a gép meg se érezte 😃
vinyót a HD sentinel 100%osnak írja... szerintem ez is kizárható... proci stabilan üzemel 1,4V-on mert ha bekapcsolom a C'n'Q-et akkor állandóan behal... Szerintetek?
Ja és az alaplap is csak kb fél éves... bár ettől még lehet rossz a proci/lap/memória... 😞

Pedig mondom rengeteg minden okozhat kékhalált, valami program is akár, nem tudsz mondani vmit h mikor jön elő, melyik programoknál.
Bár ha ennyire random akkor lehet ha Randomnál keresd 😃 RAM-ra utalok. Vmi memtestet le kellene futtatnod.

Hmm... azt már régen futtattam le 😃 ( hát ha az akk repül bele új proci... mert a DDR3as ram itt van a polcon csak a proci miatt nem megy 😞 ) és meddig érdemes futtatni a tesztet?
0
0
0
0
akos328 avatar
levi27 írta:
akos328 írta:
Mondjuk az "M" betű lenyomásakor 😃 vagy vmi ilyesmi mert kékhalált sok minden okozhat. lehet hardveres gond, lehet szoftveres egyaránt.

Próbáltam, de nem lehet... van amikor napokig jó és utána kékhalál... a tápot kizártam mivel most is áramingadozás volt... nem is kicsi és a gép meg se érezte 😃
vinyót a HD sentinel 100%osnak írja... szerintem ez is kizárható... proci stabilan üzemel 1,4V-on mert ha bekapcsolom a C'n'Q-et akkor állandóan behal... Szerintetek?