Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roberto888 avatar
Ahogy elnézem nem csak a VGA-ban különböznek, és az ilyen fajta Notebook-ok nem igazán arra vannak tervezve, hogy a delikvens majd cserélgeti benne az alkatrészeket. Szóval szerintem nem lehetséges a fejlesztés.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
Van egy D620 Dell laptopunk. Van ennek 2 fajtája, mégpedig quadro 110m-es és sima 945-ös intel GPU-val. És lehet bele tenni a sima intelesbe quadro esetleg erősebb kártyát? pl 9600M
0
0
0
0
akos328 avatar
http://elektro expressz.hu/spd/unas_636338/EMF8207_Tapkabel_hosszabbitoadaptereloszto_4tus

majd az elektro után van egy szóköz azt töröld ki, de neked erre van szűkséged 😃
0
0
0
0
tutuadi12 avatar
Helló! lenne egy olyan kérdésem h most vettem egy olyan gépházast amiben alul van a táp és minden kábel jó kivéve a ATX 12v-os (régiben be volt dugva) mert az nem ér el odáig, de az én alaplapom microATX és most nem tudom h be-e kell dugni v nem anélkül is menne ???? HELPPPP
0
0
0
0
akos328 avatar
3,5 sztem elmegy, de nem érné meg, mert a VGA-val így egyenlítik ki egymást, a VGA-t meg annyira nem tudod húzni, hogy vmi változást is észre vegyél, a 440 Gt nem a legalkalmasabb játékra.
0
0
0
0
Yodadeejay avatar
az én cpu-mat meddig lehetne húzni?
ha kell veszek új hűtést..
és a vga-t?
0
0
0
0
jtrlvksz avatar
Az ASUS-os nekem 600W -ot ír, mondjuk 650W-os van de a 600 is felesleges 😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
patrikk911 írta:
miért van az h a videókártya sárga de 100% (bf3)

nekem a 9800GT olyanra is piros ahol a minimum 8800GTS G80. Amúgy ha az ajánlottra nézed akkor ne csodálkozz
0
0
0
0
patrikk911 avatar
miért van az h a videókártya sárga de 100% (bf3)
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
nekem 550Wos a tápom de annyit is ír, ezek nagyon félre mérnek. A 9800GT + E8400 eszik asszem 220Wot full terhelésen...