Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
YourMomIsNotMale avatar
patrikk911 írta:
Fúú hát már tényleg nem tom melyik, milyen cput vegyek

athlon gyenge, a liano meg VGA-s ahhoz meg nem kell venni "erősebb" kártyát hanem CF-be rakod egy kisebbel. Inkább az intel, a 2 mag kevesebbet eszik és bővítheted 2700K-ra is aki megeszi a legerősebb FM1-est
0
0
0
0
patrikk911 avatar
Fúú hát már tényleg nem tom melyik, milyen cput vegyek
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
patrikk911 írta:
De miért jobb a i3 2100? Mivel tud többet?

a 2 néha több mint a 4. 2 és 2 mag között is van óriási különbség pl egy E5200 és egy sandy G840 között is brutális erő különbségek vannak
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
patrikk911 írta:

Igazság szerint némely játéknál sokkal jobb az AMD, de többségében az i3 teljesít jobban. + van Intel HD VGA-ja.
0
0
0
0
patrikk911 avatar
0
0
0
0
dave500 avatar
Üdv! Habár nem éppen témába vágó, de lenne egy kérdésem!
Van nekem egy 32GB-os Sony pendriveom, ami tökéletesen működött addig, amíg ki nem húzták a gépből másolás közben, azóta hiába dugom be, eszeveszettül villog a pendrive-on a led, semmi nem ismeri fel, formázni így lehetetlen. Van olyan program, ami mégis látná?(akár windows-on kívüli)? vagy kuka?
Előre is köszi.😀
0
0
0
0
Devis avatar
tasiadam írta:
Devis írta:
magas graf, minden max és annyira nem észrevehető a proc limit.

de neki nem 5830+E8400 van hanem gt440 és E6700 😃

de gtx460-al kérdezte
0
0
0
0
kalashnikoff avatar
DCMAN írta:
levi27 írta:
DCMAN írta:
az mit jelenthet ha zug a táp?

Attól függ hogy zúg... de lehet akár trafó hiba is (nekem van itthon ilyen táp ami furcsán zúg...gép nem indul vele de erősítőhőz még jó és 12V helyett csak 11V körül ad...) vagy akár a venti is lehet csapágyas... attól függ milyen régi

már elég régi ...akor lehet hogy csere ?

cseréld le, az a legbiztosabb.
0
0
0
0