Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
roberto888 avatar
sacpatrik írta:
Melyik programmal érdemes videót felvenni játék közben?
Olyan kellene ami olyan felbontásba veszi fel amibe játszok és nem viszi le az fps-t nagyon.

Game Cam,Fraps,Cam Hack nem érdekel.

Fraps-el is lehet megfelelő FPS mellett felvenni, csak egy külön, gyorsabb vinyóra kell állítani a mentést(vagy raid 0 bőven elég). Egy SSD-vel meg egyenesen szárnyal! 😃 A lényeg, hogy gyors legyen a szekvenciális írás!

Itt egy tesztvideó:
0
0
0
0
tibi a tibi avatar
sacpatrik: Ajánlom figyelmedbe az MSI Afrerburner-t 😃
0
0
0
0
no avatar
Melyik programmal érdemes videót felvenni játék közben?
Olyan kellene ami olyan felbontásba veszi fel amibe játszok és nem viszi le az fps-t nagyon.

Game Cam,Fraps,Cam Hack nem érdekel.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
xCube írta:
tasiadam írta:
Ez mi a jó isten? 9800GT extreme tuned alap órajel. 2GB 778mhz ram, E5700 OC 3.45GHZ. Mi a túróért nincs meg cod4-ben a 250fps? Egy csuklóból szarabb géppel megvan... win7 megeszi a ram felét ezt hozzá teszem

Csuklóból szarabb géppel? Én nullára butítva 8800 Ultra + 5600+ 3200MHz -el tudtam kb. 200 -at kisajtolni belőle.

3850, 4g ram és 5600+os procival megvolt 1 pöcsösnek. MEg kéne nézni 3 g rammal h mit produkálna
0
0
0
0
xCube avatar
tasiadam írta:
Ez mi a jó isten? 9800GT extreme tuned alap órajel. 2GB 778mhz ram, E5700 OC 3.45GHZ. Mi a túróért nincs meg cod4-ben a 250fps? Egy csuklóból szarabb géppel megvan... win7 megeszi a ram felét ezt hozzá teszem

Csuklóból szarabb géppel? Én nullára butítva 8800 Ultra + 5600+ 3200MHz -el tudtam kb. 200 -at kisajtolni belőle.
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
niteforce írta:
tasiadam írta:

4 giga ram kéne hozzá azért nem?

én is ezen gondolkodok hogy szerezni kéne 1 2 gigás modult és ha több lesz vele akkor csere 2*2gigára
0
0
0
0