Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
GAMER2 avatar
tasiadam írta:
GokuTM írta:
tasiadam Te nagyon eltévedtél most.
2*2+1*4 az 3. (4*1 és 1*4 nem ugyan az.)

Az alaplapon pedig 4 foglalat van.

A Triple Channel meg a 6 foglalat, azt nem is értem honnan szedted.
Tudtommal LGA1155-nél nincs ilyen.

A 2500K pedig azért, mert 10.000Ft ráfordítással le tudom cserélni, és ha 2 kártyás rendszerem lesz, akkor ki is tudom majd hajtani.

jaa akkor jó ezt elnéztem hogy 4*1 vagy 1*4

Hát, nem mindegy az egyszer biztos.😃
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
GokuTM írta:
tasiadam Te nagyon eltévedtél most.
2*2+1*4 az 3. (4*1 és 1*4 nem ugyan az.)

Az alaplapon pedig 4 foglalat van.

A Triple Channel meg a 6 foglalat, azt nem is értem honnan szedted.
Tudtommal LGA1155-nél nincs ilyen.

A 2500K pedig azért, mert 10.000Ft ráfordítással le tudom cserélni, és ha 2 kártyás rendszerem lesz, akkor ki is tudom majd hajtani.

jaa akkor jó ezt elnéztem hogy 4*1 vagy 1*4. De akkor is van 3 memóriád, hogyan rakod őket dualba?
0
0
0
0
GAMER2 avatar
tasiadam írta:
GokuTM írta:
Cooley írta:
GokuTM írta:
Szerintetek jár bármi hátránnyal, hogy olyan ramjaim lesznek a gépbe, hogy 2*2GB + 1*4GB = 8GB.

Valószínűleg a 2*2 az megy Dual-ban, a másik meg Single-ben, vagy talán az összes Single-ben.

Ha az AMD rendszerbe lesz, akkor menni fog Dual-ban Unganged módban, szóval semmi hátrány nem lesz, nem mintha akkora nagy érvágás lenne a hiánya. 😀

Intel alatt lesz.
Hát nagyon nem hiányozna 😃

dehát ott van az FX géped akkor minek 2500k? Most akkor 6 darab csatlakozóból 2+2+2 vagy 3+3 chanel van?

Uhh, ilyen hsz-ektől a fejem a falba tudnám verni😜
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
GokuTM írta:
Cooley írta:
GokuTM írta:
Szerintetek jár bármi hátránnyal, hogy olyan ramjaim lesznek a gépbe, hogy 2*2GB + 1*4GB = 8GB.