Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Erik94 avatar
xCube írta:
Erik94 írta:
A aida64 csak infot ad a hardverekről nem benchmark

Hogy a fenébe ne lenének benne benchmark funkciók? CPU Queen, FPU Mandel stb... . A legalsó pontban vannak ezek, ott lehet tesztelni.

Nekem nincs benne érdekes legalsó az a sebesség
0
0
0
0
zsolty87 avatar
tasiadam írta:
zsolty87 írta:
Sziasztok.
Nem teljesen témához illő kérdésem lenne, úgyhogy előre is bocsi. Na szóval, arra lennék kíváncsi hogy ha a 3D-s megjelenítésre képes tv-t összekötöm a géppel és mondjuk a gépen elindítok egy filmet, a tv-n bekapcsolom a 2D-ből 3 D-be konvertálást, akkor az a film valóban 3D-s lesz?

egy 3d-s kép az 3 képből áll amik el vannak tolva. A TV nem olyanná teszi mint egy felvett kamera hanem fog 1 alap képet, azt eltolja balra és jobbra isés így kapsz egy 3D-s képet.

nekem az lenne bajom hogy minden így látok és nagyon idegesítő amikor 14es sima és nem félkövér times new akármi van berakva. Hogyan tudnám megcsinálni?
https://kepfeltoltes.hu/120506/97453896N_vtelen_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Tehát akkor ami a gépen 2D, azt egy 2D-ből 3D-be konvertáló funkcióval rendelkező tv meg tudja jeleníteni 3D-ben?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
zsolty87 írta:
Sziasztok.
Nem teljesen témához illő kérdésem lenne, úgyhogy előre is bocsi. Na szóval, arra lennék kíváncsi hogy ha a 3D-s megjelenítésre képes tv-t összekötöm a géppel és mondjuk a gépen elindítok egy filmet, a tv-n bekapcsolom a 2D-ből 3 D-be konvertálást, akkor az a film valóban 3D-s lesz?

egy 3d-s kép az 3 képből áll amik el vannak tolva. A TV nem olyanná teszi mint egy felvett kamera hanem fog 1 alap képet, azt eltolja balra és jobbra isés így kapsz egy 3D-s képet.