Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
apetit1989 avatar
Illesztőprogramok, Visual C, Net Framework is kellhet. Általában a játék setupja az utóbbi kettőt felinstallálja, de vannak kivételek.
0
0
0
0
patrikk911 avatar
ÜDV megveszem a gépem felrakom a win 7 et és utánna már játszhatokis vagy még lekell szedni vmit v kell még vmit csinálnom?
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
nfs shift 2 kód valakinek van vagy aktivátor?
0
0
0
0
Viktore avatar
Kösz Lompi 😃 ezt már én is megtettem és utána engedte a hosszú videókat feltölteni de most már nem.. nincs semmi olyan videóm amit le tiltott youtube.
Vagy olyan videóm ami mássé lenne vagy akkár valami jogokat sértene.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Múltkor az egyik haveromnak úgy lett unlockolva ez a korlát, hogy megadtaa telefonszámát, majd a Youtube küldött egy aktiváló kódot, s azt be kellett írnia, s máris tudott 15 percnél hosszabb videókat feltölteni.
0
0
0
0
Viktore avatar
Üdv mindenkinek egy kérdésem lenne Youtubal kapcsolatban.tudom hogy nem ide tartozik sry.
na annyi lenne a problémám hogy 15 percnél hosszabb videókat letilt nekem mert azt írja "a videó túl hosszú" szóval nem lesz elérhető a videó de a korlát meg van csinálva..Régen ezt nem csinálta most mi történt? hallotam hogy ez valami új cucc valahol sms en kell aktiválni újonnan vagy mi? help!
0
0
0
0
grafi97 avatar
az ASUS P8Z68-V PRO/GEN3 támogatja az ivy processzorokat? PCIe 3.0 van rajta szóval elméletileg kéne.
0
0
0
0
gytomi avatar
Miben tároljam a procit ha nincs meg a doboza? 😆😆
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
okozhatja de valószínűbb hogy elfogyik a ram
0
0
0
0
wdavid avatar
az olvasási hibás merevlemez okozhatja a játék laggolását? mert BF3ban ha felveszek stabil 30FPSem van, de van olyan rész h semmi különnleges effekt nincs mégis beesik az FPS ilyen 3-4re 😜
0
0
0
0
Devis avatar