Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
ximo avatar
levi27 írta:
tasiadam írta:
niteforce írta:
Borbi írta:
niteforce írta:
Sziasztok!
Tegnap újrapasztáztam a VGA-mat, azóta gyakorlatilag alkalmatlan játékra...
Rettenetesen melegszik, pedig biztos vagyok benne hogy eleget raktam rá. Próbáltam levettem belőle, akkor mégjobban, ha többet raktam akkor meg semmi nem javul.
FurMark alatt 5 másodperc alatt felment 75 fokra, ami máskor 10 perc utáni csúcsérték, és kifagyott.
Vegyek új pasztát?

Szia!
Rendesen visszatetted a hűtőt,és visszakötötted a ventit? Nekem procinál csinált ilyet és kiderült a hűtő nem volt rendesen rögzítve.

persze, többször is próbálkoztam különböző mennyiségekkel, így a hűtő biztos jó, venti meg elviselhetetlen hangon megy, tehát be van kötve 😞

ha eddig gyári paszta volt akkor egyértelmű hogy cseréld le. Én is megvettem a 9600GT-t az volt az első hogy gyári paszta off

Nekem is ez van /volt annyi különbséggel hogy a gyári pasztához képest kb 5-8fokkal lett melegebb a vga átlagosan. Én amit a hyper TX3-hoz kaptam azt raktam rá (jó híg volt a többihez képest...) lehet nekem is le kellene cserélni másikra?

A TX3 hoz kapott gyári coolermaster paszta kifejezetten jó minőségű, annál jobbat nem kapsz a piacon, nem a pasztával van a gond, másikat használsz attól biztos nem lesz jobb!
(Különben is ez a pasztázás kicsit túl van misztifikálva, lényeg, hogy a felületek között legyen valami hővezető)
A leírtak alapján szerintem is rosszul rögzíthatted vissza a hűtőt, győződj meg róla, hogy nincs-e valami a hűtőborda alatt ami nem engedi normálisan rögzíteni azt.
0
0
0
0
grafi97 avatar
mivan? az ASUS P8Z68-V PRO/GEN3-on 2 way sli/cf-ben csak 4x sebességet tud a PCIe slot? vagy valamit félreértettem?😃
0
0
0
0
levi27 avatar
tasiadam írta:
niteforce írta:
Borbi írta:
niteforce írta:
Sziasztok!