Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
grafi97 avatar
GAMER2 írta:
Cooley írta:
arcsi966 írta:
most i 2500k és 6870 így már jó.erre alapozom.

Megsúgom, hogy a játékok többségénél brutális vga limited van FullHD-n vagy afelett.

grafi97:
Kevés fesz. 😀 Bátyám B60-asának a 25% OC (4125MHz nem sokkal 1.5V felett, nem emlékszem pontosan) sem jelentett gondot még az 1 órás Prime95 után sem.

Jó, de 1.5 V fölé nem nagyon érdemes elmenni, mert az már kárt is okozhat a processzorban.😃

pontosan. 1.499-en volt..😀
0
0
0
0
GAMER2 avatar
Cooley írta:
arcsi966 írta:

Megsúgom, hogy a játékok többségénél brutális vga limited van FullHD-n vagy afelett.

grafi97:
Kevés fesz. 😀 Bátyám B60-asának a 25% OC (4125MHz nem sokkal 1.5V felett, nem emlékszem pontosan) sem jelentett gondot még az 1 órás Prime95 után sem.

Jó, de 1.5 V fölé nem nagyon érdemes elmenni, mert az már kárt is okozhat a processzorban.😃
0
0
0
0
Cooley avatar
arcsi966 írta:

grafi97:
0
0
0
0
grafi97 avatar
GokuTM írta:
grafi97 írta:
arcsi966 írta:
patrikk911 írta:
Phenom 965 mekkora vgátbirna el h ne legyen nagy a limit?

Én a helyedbe egy gtx 460 környékén gondolkoznék de csak akkor vennék annál nagyobbat ha előre láthatólag pl 2éven belűl lessz cpu c sere.

az hatalmas vga limit... gtx 560-570-ig semmilyen felbontáson nem lenne limit.

Szerintem FULL HD-n HD7970-el sem lenne mérvadó limit, főképp, hogy lazán benne van a 4GHz a prociban. Magyarán, Cooley kommentje 😉

Arra hogy a legelső gépembe 1 magos intel volt meg 7600gt és kiegyensulyozott volt tapasztalataim alapján meg a visszajelzéskből,a második e5200-as cpu és 9800gt volt ,szintén detto,kövi e8400 volt és 4870-ez is rendbe volt.utána e8400 és 6870-ez már nekem nem tünt kiegyensúlyozottnak sőt visszajelzések is voltak hogy erősebb cpu -kéne
és most i 2500k és 6870 így már jó.erre alapozom.