Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Tudsz anélkül is, fordítsd meg a házat... 😃
Amúgy ahhoz komolyan fel kéne szabdalni, elég szar lenne utána.
Át kéne fúrni az alaplap rögzítőit is, fél házat át kéne alakítani.
Szegecselő gondolom 😃
0
0
0
0
khaled98 avatar
niteforce írta:
khaled98 írta:
Hali!
Lenne egy remek kérdésem 😀 :
A gépházon vannak olyan rögzítő "szegecsek" amiket a ***-ért sem tudom leszedni. Ezek csak kalapáccsal jönnek le? És ha leszedtem akkor vissza lehet rakni? 😀 Közönöm előre si!

Nem lehet őket így kiszedni, ha kiszeded őket, akkor nem tudod visszarakni, újra kell őket szegecselni, amihez speckó szerszám kell.
Miért akarod kiszedni?
A fontosabb dolgok csavarozva vannak.

Csak lefújni, átalakítani a gépet. Azt hittem tudok belőle egy alsó táposat csinálni! Amúgy mi a neve ennek a szerszámnak? (Ha tudod 😃 )
0
0
0
0
niteforce avatar
khaled98 írta:
Hali!
A gépházon vannak olyan rögzítő "szegecsek" amiket a ***-ért sem tudom leszedni. Ezek csak kalapáccsal jönnek le? És ha leszedtem akkor vissza lehet rakni? 😀 Közönöm előre si!

Nem lehet őket így kiszedni, ha kiszeded őket, akkor nem tudod visszarakni, újra kell őket szegecselni, amihez speckó szerszám kell.
Miért akarod kiszedni?
A fontosabb dolgok csavarozva vannak.
0
0
0
0
khaled98 avatar
Hali!
0
0
0
0
Garasos GameR avatar
ximo írta:
Van egy Laedtek WinFast tv 2000 xp "tv kártyám", amit szeretnék használni a gépemben, a gondom az, hogy ezeknél a régi vackokat külön kábellel kell rákötni az alaplap hangkártyájára, na most az én alaplapomon nincs olyan csatlakozó amibe be lehetne kötni :/ Így nincs hangja 😞
Így néz ki maga a kártya [img][LINK][/img]
És így a csatlakozója [img][LINK][/img]
Hova a retekbe kell ezt kötni?