Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Cooley avatar
khaled98 írta:
Táppal tuti nem, az tökéletes! 😀 Te mi az az ahci?

A biosban a sata vezérlést IDE-ről állítsd AHCI-re. A vindózban meg regedit: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services; msahci-ben a Start értékét 0-ra kell állítani, vagy 3-ra, ha ki akarod kapcsolni az ahci-t. Először a vindózban kell bekapcsolni, és csak utána a biosban.
0
0
0
0
Thomech avatar
khaled98 írta:

Akkor marad a HDD! Akkor megint beadom mert ezek a sunyik nem biztos, hogy fel küldték a samsungba a vinyóm hanem csak sunyiba megnézte, és hát terhelés nélkül jó is csak mikor használná a vegas vagy valamelyik játék akkor van cumi!
Az achi ez: [LINK]
0
0
0
0
khaled98 avatar
0
0
0
0
Thomech avatar
Thomech írta:
Sziasztok
Neteztem a gépemen és fél órát ment kb a gép aztán feláltam 10 percre előle vissza jöttem elindítottam youtube-on a zenét bele tekertem akkor elkezdett hangosan tölteni a gép beakadt a zene meg az op rendszer és kék halál!
Tegnap ugyan ez volt a Dirt 2 vel, hogy játszottam aztán kékhalál, és a Mass Effect-el is mikor halad az ember a játékban és a pályarészeket tölti akkor ott is hang beakad 3s ig és aztán dobja a kékhalált, utánna a win 7 azt írja súlyos hiba után helyre ált a rendszer!
Szerintetek mi lehet a baj, a HDD vel valami? Mert előzőleg is volt ilyen problémám, be is adtam garira de visszaküldte a samsung hogy semmi baja! 😞