Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
norbi6 avatar
sziasztok valaki helpeljen :S
ő kaptam egy gépet amibe van 512 mb ram de fogalmam sincs hogy ddr hányas ezt hogy tudnám meg nézni illetve videokártyám az integrált és vennék bele egyet és azt is hol tudom megnézni hogy agp-s vagy pci vagy pci-expresses ?
aki tud segíteni az írjon nekem egy üzenetet privibe és előre is köszönöm.
0
0
0
0
19ati93 avatar
Qkac01 írta:
Üdv mindenkinek!
Bocs hogy ide írok,de nem találtam megfelelő topikot :-)
Win7 64bit -et használok. Rendszerkarbantartó szoftverek közzül ezeket használom:
-ccleaner
-ashampoo winoptimizer
-wise registry cleaner

Kérdésem az lenne hogy ezeket lehet e,érdemes e "egyszerre" használni?

mértne lenne érdemes?😀
0
0
0
0
jasko avatar
*megoldódott a problémám
0
0
0
0
Qkac01 avatar
Üdv mindenkinek!
Bocs hogy ide írok,de nem találtam megfelelő topikot :-)
Win7 64bit -et használok. Rendszerkarbantartó szoftverek közzül ezeket használom:
-ccleaner
-ashampoo winoptimizer
-wise registry cleaner

Kérdésem az lenne hogy ezeket lehet e,érdemes e "egyszerre" használni?
0
0
0
0
jasko avatar
[LINK]

witcher 2. beállításopknál bárhoogy állítgatom. ha a felsőt ki vagy bekapcsolom meg mindenfélét próbáltam már szinte. egyszerűen annyira rossz a grafika. mintha mesébe lenne. alacsony felbontásúak a textúrák. valaki tud segiteni,hogy ezt hogy tudnám megoldani??? nagyon fontos nagyon megköszönnémmm 😀😉
0
0
0
0
levi27 avatar
tasiadam írta:
humerot írta:
Olyan kérdésem lenne hogy az aida 64 nevű programmal néztem a hőfokokat és van egy olyan hogy aux ... és ez 81-82 fokos mi lehet ez???És hogy nem e túl meleg?????

az északi hídban van a hang és a LAN, ha van integrált VGA is

Én se tudom mi az, de nekem állandó 31-32fokot mutat...
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
humerot írta: