Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
levi27 avatar
tothricsi95 írta:
cseszka írta:
JA látom,akkor valszeg a te kártyád nem támogatje ezt a funkciot.Az enyim (6870) igen,mert ha megnézed a képet akkor látszik h a gpu alapon 300Mhz ketyeg,ha gamelok akkor meg 915Mhz,meg a memória orajelét is álligatja.

Nah ***a:| Amúgy az előbb néztem és a GPU órajelnél egy kis ideig 500MHz-et írt, aztán utána megint 750-et:| Na mindegy😃

Max még azt tudom csinálni, hogy Afterburner-ben csinálok egy profilt amin lejjebb van véve, meg egyet ami alapon van..Így gyorsabb váltogatni

Powerplay be van kapcsolva?
0
0
0
0
Devis avatar
és arra tudtok vmi, hogyha pl. youtube videót nézek akkor miért pörög 100%-on a vga-m? de ha csak egy sima filmet akkor meg nem
0
0
0
0
tothricsi95 avatar
cseszka írta:
JA látom,akkor valszeg a te kártyád nem támogatje ezt a funkciot.Az enyim (6870) igen,mert ha megnézed a képet akkor látszik h a gpu alapon 300Mhz ketyeg,ha gamelok akkor meg 915Mhz,meg a memória orajelét is álligatja.

Nah ***a:| Amúgy az előbb néztem és a GPU órajelnél egy kis ideig 500MHz-et írt, aztán utána megint 750-et:| Na mindegy:D

Max még azt tudom csinálni, hogy Afterburner-ben csinálok egy profilt amin lejjebb van véve, meg egyet ami alapon van..Így gyorsabb váltogatni
0
0
0
0
cseszka avatar
0
0
0
0
cseszka avatar
tothricsi95 írta:
Csáó!😃
Na szóval, kérdésem az lenne, hogy azt hogy lehetne megcsinálni, hogy ha nem játszom, akkor a VGA órajeleit levegye a gép automatikusan? És mondjuk akkor ne 750MHz-en menjen a GPU hanem 300-on vagy ilyesmi. Már ha van ilyen😃 Mert nekem most ha játszok ha nem 750-en megy😃 És jó lenne, ha mondjuk Chrome közbe meg ilyesmi nem menne full-on, egyrészt hőmérséklet miatt, másrészt áramot se zabálja csak úgy😃 Előre is kösz!😀

Amúgy egy HD4870 Vapor-X-em van.
AMD overdrive-al nem próbáltad?