Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TheXperia avatar
FOLey:Nem igazán érdekel mit mondasz rá. Lehet szidni de akkor rakj össze jobbat .... szóval ennyi. Gyárts le nekem jobbat ...
0
0
0
0
Zoli73 avatar
bszilvagyi:
Amúgy, én most COD:IW alatt néztem, a gpu 99%-on, a proci meg 96-97%-on ment, szerintem ez így tökéletes 😃

Hát ez pont határ eset. Abba a configba akkor már erősebb VGA-t nem fog tudni teljesen kihasználni, mert CPU limited lesz. Az a tökéletes, ha a GPU kihasználtság 99-100% a CPU meg 60% alatt marad akkor még van benne bőven erő tartalék, de amikor már a CPU is kezd 90-99%-hoz közelíteni az már egyáltalán nem optimális.
0
0
0
0
Puffin avatar
FoLey: A kártyaszám, kártyán szereplő név és a CVC kód kell elvileg ilyen vásárláskor. Ja meg a lejárati dátum!

Amint nézem címet is kér, ha anélkül nem megy akkor tölts ki minden mezőt!
0
0
0
0
FoLey avatar
Olcsón akarsz jó tápot akkor ez jó.

cooler master rs-600-acab-m4

Gagyi belső kerülendő darab! 😆
------------------------------------------
Kérdésem az lenne,hogy battlenet-en levő vásárlás közben elég ha megadom a számlaszámot meg a kártyán levő kódot? Mert alatta is vannak mezők.
0
0
0
0
hashimoto avatar
Van az úgy, hogy nekem is elfogy a 3GB 😃
0
0
0
0
TheXperia avatar
Nekem is 8GB van de nekem még sose fogyott el 😃 Annál inkább elfogy a GPU VRAM-ja 😃 szóval nekem sajnos azzal van baj 😞
0
0
0
0
hashimoto avatar
Nálam a 8GB-ból 5-6GB-t eszik,de microfreeze-ek sajnos vannak.
0
0
0
0
TheXperia avatar
Nekem CoD IW alatt a GPU 99% a proci az meg nem nagyon akart dolgozni 😃 helyette a RAM-ot ette nagyon inkább :3
0
0
0
0
hashimoto avatar
Köszi. Amúgy, én most COD:IW alatt néztem, a gpu 99%-on, a proci meg 96-97%-on ment, szerintem ez így tökéletes 😃
0
0
0
0
Yezi_ avatar
GPU limit, bár ezt így nem igen szokták emlegetni.
0
0
0
0
hashimoto avatar