Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
apetit1989 avatar
Más a kernel, ezért írják rá, hogy csak XP-től felfelé jó valami.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
apetit1989 írta:
A 2000-es win már NTFS alapú, tehát elméletileg elindul rajta minden olyan játék, ami megy XP-n. Elméletileg.

ez érdekes dolog. Mert több program is felment 2000-re, ami csak Xp-től felfelé támogatja az op.rendszereket.
0
0
0
0
nyozo avatar
Üdv! az artic cooling freezer 7 pro rev 2 befér ha 13.5cm 14cm hely van neki a házban?
0
0
0
0
apetit1989 avatar
A 2000-es win már NTFS alapú, tehát elméletileg elindul rajta minden olyan játék, ami megy XP-n. Elméletileg.
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Az normális, hogy elindul Windows 2000-en olyan játék, amely nem támogatja?

Governor of Poker nevű játékról van szó (letöltött verzió, tehát nem az online flash-ről beszélek).

2008-as játékról van szó.

Operating System:
Windows XP , Vista, Mac OS, Windows 7

[LINK]
0
0
0
0
Szilard96 avatar
Adam819 írta:
Egy intel celeron E1600-as proci kihajt egy Gigabyte Nvidia GT520 Silent videókártyát?

Simán, de ha lehet akkor ne 64 bites kártyát vegyél. Legyen legalább 128 😀
0
0
0
0
Adam819 avatar
Egy intel celeron E1600-as proci kihajt egy Gigabyte Nvidia GT520 Silent videókártyát?
0
0
0
0
odie992 avatar
https://kepfeltoltes.hu/120728/wtfintegrated_www.kepfeltoltes.hu_.png

Integrált videókártya..

----

Játékoknál "textúra hibát" hoz létre, ami így néz ki:

https://kepfeltoltes.hu/120728/shot0000_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Ott egy csík a helikopterből, illetve átlehet látni rajta 1-2 helyen)

Nem csak Call of Duty 4-nél jön ez elő, hanem Diablo 3-nál is (egy idő után ki is dob Crash miatt), Dark MEssiah Might and Magic-nél is, illetve Trackmania Nations Forever-nél is. Nem lehet ezt valahogy orvosolni, amíg nem jön meg a szervízből a videókártyám?
0
0
0
0
patrikk911 avatar