Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Yodadeejay avatar
akkor ha veszek 1 hang karit jó lesz ?
amúgy van nekem 1 hang kari, csak nem találok hozzá drivert :S
0
0
0
0
roberto888 avatar
Az alaplapi hangkártyák hátránya. Rengeteg elektromos zaj szűrődik bele a hangokba, mert fizikailag egy áramkörön van minden más alkatrésszel. Ezért jobbak a bővítőkártyás és az USB-s hangkártyák.
0
0
0
0
khaled98 avatar
penzessandor írta:
cső, van 1 olyan gondom, hogy a fejhallgatóm nagyon recseg, mitől lehet ? semmi baja a fejhallgatónak, mivel ki próbáltam telón.
talán meghal az alaplapi hang kártya? : O

nekem a hangszóróm recseg, és valahogy összeköttetésben van az egérrel, meggörgetem és recseg de csak addig amíg görgetem , ja meg a hdd-vel nem tudom mi közük van egymáshoz, másik gépnél nem csinálja ezt csak simán recseg... Ha telón jó akkor valszeg a hangkari, drivert frissíts, bár nemtom sok értelme van-e
0
0
0
0
Yodadeejay avatar
cső, van 1 olyan gondom, hogy a fejhallgatóm nagyon recseg, mitől lehet ? semmi baja a fejhallgatónak, mivel ki próbáltam telón.
talán meghal az alaplapi hang kártya? : O
0
0
0
0
no avatar
khaled98 írta:
az mért van hogy ac freezer 13 pro+ mx-2-es pasztával 45 fokos alapon a procim?? lehetséges azért mert megrepedt az a műanyag keret amire rácsavarozom a hűtőt?

Nekem is olyanom van és idle-be nem változott a a hőmérséklet a gyárihoz képest, de terhelésnél viszont igen.Igazából a processzorok inkább nagyobb hőfoktól kezdenek pontosan mérni idlet nem érdemes figyelembe venni.Azt nézd meg, hogy elkezded terhelni nem-e ugrik fel a hőmérséklet nagyon, mert akkor illesztési gondok vannak az 100% pl mondjuk alapba 40 fokos és elkezded terhelni rögtön 55-60 fokra ugrik akkor rossz a felhelyezés.Remélem tudtam segíteni =)
0
0
0
0
khaled98 avatar