Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
niteforce avatar
Akkor ne ilyet vegyél.
ha használt is jó akkor a legjobb egy HD5850 lenne
ha ragaszkodnál az újhoz akkor HD6790, kicsit kevesebbért HD7750.
0
0
0
0
Hagrid avatar
niteforce írta:
Hagrid írta:
Point Of View GeForce GT630 2048MB PCIe vélemény?

A 2 giga parasztvakítás, ezeknek 512MB is bőven elég.
Mennyi pénzed van VGA-ra?

Hát max 20-25 esetleg 30k
0
0
0
0
niteforce avatar
Hagrid írta:

A 2 giga parasztvakítás, ezeknek 512MB is bőven elég.
Mennyi pénzed van VGA-ra?
0
0
0
0
Hagrid avatar
0
0
0
0
niteforce avatar
9KICSIROLI9 írta:
és melyiket? mert próbáltam az alap cd-n lévövel is és a legfrissebbel is

Mondjuk a 12.4-et. Az elég jó.
Illetve mindkettő tápkábele be van dugva a VGA-nak?
0
0
0
0
Rockland avatar
és melyiket? mert próbáltam az alap cd-n lévövel is és a legfrissebbel is
0
0
0
0
niteforce avatar
Értem, akkor driver hiba lehet.
Tegyél fel egy másik drivert, mindegy melyiket, csak ne azt amit most raktál fel.
0
0
0
0
Rockland avatar
de ha felrakom a drivert akkor lefagy egyböl induláskor a gép hogy változtassam meg?
0
0
0
0
niteforce avatar
9KICSIROLI9 írta:
Vettem nemrég egy Sapphire HD 6950 2GB OC vga-t beraktam a gépbe meg felraktam a drivert..
elején mentek is a játékok stb
utána elkezdett megfagyni egy 10mp-re a gép játék közbe és vpu recover-t irt ki stb-t irtkált ki.
Win7 és Xp-nél is,
egy idö mulva meg lefagyott a képernyö kockákba utána elsötétült és ujraindult a gép
akkor ujraraktam win7-et
ugyanugy csinálta,
ujra raktam Xp-vel azzal is csinálta
uj driverrel is próbáltam :/

Valami tipp hogy mi lehet a baja ? légyszi valaki segitsen :|

emelj egy kis GPU feszültséget a Sapphire TRIXX-el, az szerintem segíteni fog! 😀
0
0
0
0
Rockland avatar
Vettem nemrég egy Sapphire HD 6950 2GB OC vga-t beraktam a gépbe meg felraktam a drivert..