Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
Azokhoz általában nem kell driver. A kártyával vagy az olvasóval lehet baj.
0
0
0
0
molfer98 avatar
de ott nem találok 😞
0
0
0
0
akos328 avatar
driverkeresőt? google.hu 😃
0
0
0
0
molfer98 avatar
Tudtok valami jó driver keresőt ajánlani? Mert a kártyaolvasóm a gépben nem ismeri fel az sd kártyát.
0
0
0
0
timon5000 avatar
Tud valaki olyan torrentet ami magyar?
Anno 1701 játékról van szó!
Tud valaki ehhez a játékhoz magyar torrentet?
0
0
0
0
Cooley avatar
alex1997: Phenom II X4 965 26eFt
0
0
0
0
The Emptiness avatar
iPoiuz írta:
alex1997 írta:
Heló Játékra mi jobb 1 30 ezer körüli amd Phenom Vagy ugyan enyiért 1 BULDOSER
Újonnan és fullon jáccani nagyob fps-t szeretnék elérni. Mert mindenki mást mond.

Valaki a buldózert valaki a Phenom ot ien árba a 4 magosat mind a 2 ből

30ezer körül javasolnám az fx 6100-at(kb. 32-33ezer forint)
teszteket érdemes olvasgatni.

Akkor ezt AMD Phenom II X4 945 95w vagy amit mondtál? Meik lenne jobb? ebe az alaplapba lehet hogy a buldoser bele se megy. Asus M4N78-AM
0
0
0
0
iPoiuz avatar
alex1997 írta:
Újonnan és fullon jáccani nagyob fps-t szeretnék elérni. Mert mindenki mást mond.

30ezer körül javasolnám az fx 6100-at(kb. 32-33ezer forint)
teszteket érdemes olvasgatni.
0
0
0
0
The Emptiness avatar

0
0
0
0
cseszka avatar
Hali.Akarnák küldeni blotoothon fájlt,de nem tok,mert nem jelenik meg ez az opcio.Eddig ment gond nélkül,ma meg már nem lehet.Csináltam rendszer visszaállitást,de az se segitett.5let?
https://img16.imageshack.us/img16/8750/bibie.jpg
0
0
0
0
no avatar