Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
cseszka avatar
Mikor van 30fps-ed?Ha csak játszol,vagy mikor veszel fel vidit frapsal?Ha az elöbbi,vagyis csak simán játszol és ugy van meg a
30 fps,akkor az felvételnél jocskánn lefog esni,és belaggol a játék.
0
0
0
0
molfer98 avatar
Ha frapsel akarok felvenni videót akkor hány fps-nek kell lennie a játékban? Elég a 30?
0
0
0
0
Thomech avatar
niteforce írta:
Thomech írta:
Szevasztok 😃
Raktam össze egy gépet, amiben van integrált videókártya, ezek az Intel gma cuccok bírnak annyit, hogy lehessen vele netezni és filmet nézni?

igen, arra pont jó

Oké, akkor így marad! Köszi a választ! 😃
0
0
0
0
niteforce avatar
Thomech írta:
Szevasztok 😃
Raktam össze egy gépet, amiben van integrált videókártya, ezek az Intel gma cuccok bírnak annyit, hogy lehessen vele netezni és filmet nézni?

igen, arra pont jó
0
0
0
0
Thomech avatar
Szevasztok 😃
0
0
0
0
apetit1989 avatar
A modem default kódja le van írva a manual könyvében. Általában olyasmi, mint pl admin-admin, user-user vagy akármi. Amit niteforce mondott, azt a modem konfigjában, a setup menü alatt kell bevinni.
0
0
0
0
niteforce avatar
ADSL-hez kell a felhasználónév és a jelszó. a szolgáltató adta meg, rajta kell legyen a szerződésen. Ha elvesztetted felhívhatod őket.
0
0
0
0
Viktore avatar
Üdv mindenkinek az lenne a probléma hogy nekem lent van a gépem és fel akkarom vinni a szobámba...
és ADSL netünk van és elég hosszú kábel kellene hogy legyen nekem internet szóval.vettük egy WLANT és mikor össze akkarnánk kapcsolni a nettel valamilyen kódot kér, csak nem tudom megtalálni. a modemnak a kódját kéri ,csak nem tudom megtalálni :S
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
molfer98 írta:
gyenesmartin írta:
molfer98 írta:
Hogyan tudnék a sleeping dogs-vban fps-t növelni? (+ 4-5 fps is elég lenne.) Ha húznék a gpu-n akkor menne feljebb?