Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Viktore avatar
Üdv mindenkinek az lenne a probléma hogy nekem lent van a gépem és fel akkarom vinni a szobámba...
és ADSL netünk van és elég hosszú kábel kellene hogy legyen nekem internet szóval.vettük egy WLANT és mikor össze akkarnánk kapcsolni a nettel valamilyen kódot kér, csak nem tudom megtalálni. a modemnak a kódját kéri ,csak nem tudom megtalálni :S
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
molfer98 írta:
gyenesmartin írta:
molfer98 írta:
Hogyan tudnék a sleeping dogs-vban fps-t növelni? (+ 4-5 fps is elég lenne.) Ha húznék a gpu-n akkor menne feljebb?
Azt hiába húznád. Új VGA kell neked. A procid az elég erős.

Azt hallottam hogy a feladat kezelőben be kell zárni valamit és jó lesz ez lehet?
Töltsd le az MSI Afterburnert. Itt húzd addig amíg nem hibádzik a kártya vagy nem melegszik nagyon fel. Mással nem tudod érdemlegesen növelni.
0
0
0
0
molfer98 avatar
gyenesmartin írta:
molfer98 írta:
Hogyan tudnék a sleeping dogs-vban fps-t növelni? (+ 4-5 fps is elég lenne.) Ha húznék a gpu-n akkor menne feljebb?

Azt hallottam hogy a feladat kezelőben be kell zárni valamit és jó lesz ez lehet?
0
0
0
0
bobekrisz avatar
Sziasztok az a problémám, hogy amikor bent a vidikari a gépben akkor bekapcsolom és tiszta sötét marad a képernyő. Na most kivettem így megy rendesen bekapcsol és rendesen fut vidikari nélkül. Ez mitől lehet?😲
0
0
0
0
molfer98 avatar
csak most nincs elég pénzem. Vagy valami progi esetleg nincs ami egy kicsit lerontja a grafikát?
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
molfer98 írta:
0
0
0
0
molfer98 avatar
0
0
0
0
Forje avatar