Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
madchief avatar
HDD gondokkal jelentkeznék.
Elkezdett nagyon zúgni a vinyó, mappa megnyitásonként néha 20mpet zúg mint a hülye.
alapjáraton meg kat-kat-kat-kat.
Brink c. játékba még egy átkozott ruhát sem képes betölteni.
Hard Disk Sentinel szerint 100% de én kételkedem benne.
(most is csak króm van megnyitva de annyira zúg mintha 5 videót renderelnék miközbe BF3-aznák)
0
0
0
0
Cooley avatar
Thomech írta:
Az Ata/Ide/Pata mindegyik megnevezés egy csatlakozó tipust jelöl igaz? Régi féle HDD-t akarok venni és ez most cseppet megkavart! 😆

Igen.
0
0
0
0
Megaisten avatar
Thomech írta:
Az Ata/Ide/Pata mindegyik megnevezés egy csatlakozó tipust jelöl igaz? Régi féle HDD-t akarok venni és ez most cseppet megkavart! 😆
https://kepfeltoltes.hu/120827/untitled_www.kepfeltoltes.hu_.png
0
0
0
0
Thomech avatar
0
0
0
0
no avatar
Borbi írta:
Spector12 írta:
Sziasztok segitsetek adjatok pls olyan alaplapot(küldjetek) ami támogatja ezt a procit : http://www.argep.hu/product_1749376.html
(lehetőleg 20 e ft vagy alatta legyen ( ha találsz olyat ami nem integrált vidikaris mégjobb köszi ))

Szia!
itt van lap:
http://www.***/alaplap-c3128/asus/m5a78l-usb3-p48459940/termek-leiras.html
árukereső megy a csillagok helyére 😆

Köszi szépen!!!
0
0
0
0
Borbi avatar
Spector12 írta:
Sziasztok segitsetek adjatok pls olyan alaplapot(küldjetek) ami támogatja ezt a procit : http://www.argep.hu/product_1749376.html
(lehetőleg 20 e ft vagy alatta legyen ( ha találsz olyat ami nem integrált vidikaris mégjobb köszi ))

Szia!
itt van lap:
http://www.***/alaplap-c3128/asus/m5a78l-usb3-p48459940/termek-leiras.html
árukereső megy a csillagok helyére 😆
0
0
0
0
YourMomIsNotMale avatar
a 9600GT SLI melyik 1 GPU-s kártyának felel meg? mind a GTX 2 4 5 százas szériából
0
0
0
0
GAMER2 avatar
LobiDrg írta: