Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TaylorXIII avatar
Látok M,P,T,S,K,E végződéseket. Szóval ezekből az E,P,T,M mit jelent?😃 itt látom [LINK]
0
0
0
0
no avatar
TaylorXIII írta:
Köszönöm😃 S a többi betű? Láttam én már M-et is meg ilyeneket😃 Összeset nem tudnád elmondani?😃 Hát IGP gondolom Integrated Graphics Card😃 De gondolom akinek K-s procira telik annak csak akad egy videokártya is😃

Proci végi S-re gondolsz?
Az ha jól tudom valami energiatakarékos sz@r.😜
Gondolom én is, de kis felbontáson bőven jó az Igp.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Köszönöm😃 S a többi betű? Láttam én már M-et is meg ilyeneket😃 Összeset nem tudnád elmondani?😃 Hát IGP gondolom Integrated Graphics Card😃 De gondolom akinek K-s procira telik annak csak akad egy videokártya is😃
0
0
0
0
no avatar
TaylorXIII írta:
Hát nem vagyok szakértő😃 Am miben különbőzik a K? Meg a számok mögötti betűk mit jelentenek?😃 Én ezt csak foglalatra néztem😃 Te mit ajánlanál?😃

K= szorzótármentes, addig emeled az órajelet ameddig tudod, vagy amíg el nem fogy a folyékony nitrogén.😆

H61, H67, B75, H77, ezek jók a "sima" procik mellé.
P67, Z68, Z77 meg a többihez.
P67 nem támogatja az IGP-t.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Hát nem vagyok szakértő😃 Am miben különbőzik a K? Meg a számok mögötti betűk mit jelentenek?😃 Én ezt csak foglalatra néztem😃 Te mit ajánlanál?😃
0
0
0
0
no avatar
TaylorXIII írta:
Ez jó lap lenne am a csávónak?😃 [LINK]

K-s proci mellé nem a legjobb.😆
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Ez jó lap lenne am a csávónak?😃 [LINK]
0
0
0
0
no avatar
sachme írta:
lol😀 akk nem érné meg 😀 akk inkább maradok a phenom x6nál 😀

Felesleges, X4 965 már 25k, legjobb vétel.😀
0
0
0
0
sachme avatar
lol😀 akk nem érné meg 😀 akk inkább maradok a phenom x6nál 😀
0
0
0
0
no avatar
sachme írta:
miért fail???