Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
19ati93 avatar
LagMatyi írta:
niteforce írta:
lehet bele SIM kártyát tenni, és akkor ha van mobilnet előfizetésed, akkor tudsz vele mobilnetezni.

Értem, de akkor gondolom a SIM kártya más előnyeiből(pl telefonálás, SMS) nem élvezhetünk semmit csak a netet amiért fizetni kell?

Tablettel nem lehet telefonálni (persze azért van egy két példa rá) szóval csak a mobilnet a különbség.
0
0
0
0
no avatar
niteforce írta:
lehet bele SIM kártyát tenni, és akkor ha van mobilnet előfizetésed, akkor tudsz vele mobilnetezni.

Értem, de akkor gondolom a SIM kártya más előnyeiből(pl telefonálás, SMS) nem élvezhetünk semmit csak a netet amiért fizetni kell?
0
0
0
0
niteforce avatar
0
0
0
0
no avatar
Hali,
azt akarom kérdezni hogy a 3G az mit takar pontosan? Látom hogy tableteknél és PS vitánál pédául van wifi-s és 3G verzió, és a 3G-s jóval drágább, ezért kiváncsi lettem miért jobb ha 3G-s verziót vesz valaki?
0
0
0
0
roberto888 avatar
Ati8821 írta:
roberto888 írta:
Ati8821 írta:
Sziasztok. Vezérlőpult-Rendszer és bizt.-Rendszer-nél a Telepített memóriánál ez van kiírva: 8,00GB (4,00GB használható).

Ez mit jelent? 4GB-ot nem tudja használni?

64bit-es Win7 Ultimate van feltelepítve. Elvileg az alaplap is támogat ennyi ramot. Az Aida64 is látja és kiírja mind a 4 modult.
Bios is a legfrissebb verzión van.

Start -> keresőbe írd be: Futtatás, menj rá, majd írd be, hogy msconfig. a felugró ablakban kattints a Rendszerindítás fülre, majd a Speciális beállítások gombra. Ezen belül lesz egy olyan mező, hogy Maximális memória. Ha ki van pipálva, akkor vedd ki a pipát. Ha nincs kipipálva, akkor pipáld ki, és írd be, hogy 8192. Ha kész indítsd újra a gépet.

Ezt próbáltam. továbbra is azt írja, hogy 4 használható.