Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Puffin avatar
Milyen gépről van szó?
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Jók igen valószínűleg maga a VGA adta meg magát mert ahogy kivettük a gépből már bootolt is és adta a képet egyből.
0
0
0
0
hashimoto avatar
PatrikVagyok: Kábel, monitor jó?
0
0
0
0
PatrikVagyok avatar
Sziasztok! Nekem egy olyan problémám lenne ,hogy az unokaöcsém gépében nem ad jelet a videokártya :/ megpróbáltam az integrált kártyát ,de az sem adott jelet ez minek lehet a hibája? :S
0
0
0
0
Athis18 avatar
Hali.
Lenne egy HP 3845 es nyomtatom, amiben fekete patron cseréltem, szinest pedig nem. Ugy voltam vele hogy max nem nyomtat szinesen, azt heló. De sehogysem akar nyomtatni. Driver van telepitve, op rendszer felismeri.
Esetleg van ötletetek , hogy mi lehet a hiba?
0
0
0
0
hashimoto avatar
Azért, az a DDR3 jóval erősebb, meg az A8 is a C2D-nál. 😃
De, amúgy, a fejlettebb architektúra is közrejátszhat.
0
0
0
0
TheXperia avatar
4GB RAM DDR2 800MHz egy Core 2 Duo E4500 3.0GHz-re húzva volt. Lapiba ugyanúgy 4GB van DDR3 1600MHz csak A8 procival 😀
0
0
0
0
hashimoto avatar
Vagy, több ram/más proci van mellette.
0
0
0
0
TheXperia avatar
Pedig sok játék jobban fut az M230 on mint a 4670-en. Szerintem a fejletebb architektúra miatt.
0
0
0
0
Matthew1994 avatar
De az erősebb a 3850-nél 😃
0
0
0
0
TheXperia avatar
azért írtam 4670-et 😀
0
0
0
0
Matthew1994 avatar
Valamivel gyengébb mint a 3850... 😃
0
0
0
0
YoRHa 2B avatar
hát jah 4670-5670 DDR3 körül 😃
0
0
0
0
TheXperia avatar
Egy R5 M230 egy HD4670 szintjén van teljesítménybe nem?
0
0
0
0
Puffin avatar
Sicu33: igen tuningolható a processzor bennük.
0
0
0
0
Sicu33 avatar
Hali!
A Z170-es alaplapok legyen az(ASUS,Gigabyte,ASRock stb...) mind tuningolható?
0
0
0
0
FoxX avatar
Rendben, köszönöm szépen a segítséged😀
0
0
0
0
Yezi_ avatar