Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Koppy96 avatar
codmw3 írta:
Akkor szedjek le egy új cracket? 😀

Lehet az lesz a megoldás hogy keresel rendes cracket vagy CrackFix-et
0
0
0
0
Koppy96 avatar
codmw3 írta:
Üdv mindenkinek 😃
Olyan gondom lenne, hogy: 😃
Letöltöttem a The Amazing Spider-man nevű játékot, le crackeltem az első pálya akadás, lagg nélkül futott, majd amikor kilépek a városba, a gép el kezd zgni a gép, akad, majd hibajelentéssel kidob a játék, és ez nekem annyira nem is lenne baj, az az idegesítő, hogy elmegy minden mentésem, pedig volt már, hogy a 4. szintre jutottam és hopp NEW GAME. 😞
Mi lehet a baj? 😃
A segítségeteket előre is köszönöm. Üdv. 😃

A zúgás valószínűleg a ventik felpörgése miatt van, mivel nyitott területhez több kraft kell mint a játék elején ( ahol gondolom zárt terület van )

Az hogy kidob vszínűleg azért van mert mégsem jó annyira az a crack.

Warrior1001HD írta:
hello!
nagyon csúnya ha 2 eltérő szinű LED-es venti van a gépbe?(1 kék,1 piros)?

tudnátok küldeni egy képet hogy hogy néz ki egybe?

Kék meg a piros pont ütik egymást, én semmi pénzért nem raknék piros meg kék világítást egyszerre a gépembe...
0
0
0
0
niteforce avatar
Warrior1001HD:
A kék meg piros nem tudom milyen együtt, de a kék és a zöld az jól néz ki 😀
https://kepfeltoltes.hu/121026/2012-10-26_18.54.12_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
0
0
0
0
Warrior1001HD avatar
hello!
nagyon csúnya ha 2 eltérő szinű LED-es venti van a gépbe?(1 kék,1 piros)?

tudnátok küldeni egy képet hogy hogy néz ki egybe?
0
0
0
0
Koppy96 avatar
Nem tudom... próbálgasd 😆 Jobbat nem tudok mondtani.
0
0
0
0
mlan0 avatar
és milyent kell le tőltenem? mert 30 perc alatt lent va kb 😀
0
0
0
0
Koppy96 avatar
Gondolom akkor letöltötted és most azt szeretnéd aktiválni.