Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Warrior1001HD avatar
lene egy nagyon egyszerű kérdésem veszek egy új gépet😃
de az ára 140k ami sok ezért nem tudom egyszerre kifiztni(köztük a ház .stb) tudnátok mondani egy sorrendet hogy mit vegyek előbb😃?

ja és mégegy😃

ha a FX 8120 mellé ideinglenesen berakok egy 4000FT vidikarit nem lesz valami baja a procinak meg a többinek(a limiten,és a lassúságon kívül)?

persze majd utánna egy 7850-es
0
0
0
0
Kmisi99 avatar
xxl gsm is még megbízható.
Az a lényeg hogy ne gagyi boltból vegyél. Sokszor olcsó ajánlatokkal kecsegtetnek de ott ők adják a garit a telefonra ami sokszor szart se ér mert kibújnak a felelősség alól.
0
0
0
0
niteforce avatar
GSM online
VIP phone
Új GSM
Fortuna GSM
0
0
0
0
mlan0 avatar
Sziasztok... Tudnátok nekem ajánlani egy olyan oldalt ahonnan lehet rendelni telefonokat?? Jah és na Vatera és stb
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok. tudtok valami jó témát/skin-t mondani windows7-re, olyant ahol a start is megváltozik meg minden nem csak a háttérkép
0
0
0
0
gyenesmartin avatar
Ricsi272 írta:
gyenesmartin írta:
Ricsi272 írta:
Helló! Vettem egy asus m5a78l m le alaplapot és az lenne a kérdésem hogy lehet összekötni az olvasóval?
Milyen olvasóval?

Vagyis író nem tudom pioneer de nincs az alaplapon ide csatlakozó csak sata com vagy mi
Ide csatlakozós DVD író? Akkor veszel egy Satás írót. Vagy egy majdnem ilyen árban egy sata/ide átalakítót, ami nem is biztos.
0
0
0
0
sisko avatar
Ricsi272 írta:
gyenesmartin írta:
Ricsi272 írta:
Helló! Vettem egy asus m5a78l m le alaplapot és az lenne a kérdésem hogy lehet összekötni az olvasóval?
Milyen olvasóval?

Vagyis író nem tudom pioneer de nincs az alaplapon ide csatlakozó csak sata com vagy mi

Az IDE helyett van a SATA(manapság a SATA 2 vagy n3),ezért sata-s író ill hdd-re van szükség.
0
0
0
0
Ricsi272 avatar
gyenesmartin írta: