Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Devis avatar
775-ös quad akkor éri meg, ha olcsón betudod szerezni.
2500k és q9550 között fullhd alatt kb 1-2 fps az eltérés (persze nem alap órajeleken).

Ha új gépet akarsz, akkor igen 1155, vagy vársz a haswellekre.
0
0
0
0
trancemaster avatar
Devis írta:
nem éri meg a pénzt. most tegyük fel, hogy 15-ért veszel egy e8400-et. még 4ghz-en is neccesen hajt ki egy 5850, fullhd-n meg cpu limited van.
quad az más tészta, de az is drága még használtam is

Érdekes. 😀
Szóval azt mondod hogyha Inteles CPU, akkor már csakis 1155-ös vagy jobb? 😀
Én csak érdeklődök. Minnél többet kérdez az ember, annál többet fog tudni! 😃
0
0
0
0
Devis avatar
nem éri meg a pénzt. most tegyük fel, hogy 15-ért veszel egy e8400-et. még 4ghz-en is neccesen hajt ki egy 5850, fullhd-n meg cpu limited van.
quad az más tészta, de az is drága még használtam is
0
0
0
0
trancemaster avatar
Egyébként miért ne lenne érdemes 775-be pénzt ölni?! Egy Core 2 Duo E8400-val még ma is lazán elboldogul az ember. Core 2 Quad-dal meg nanáhogy!! 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Cooley írta:
TaylorXIII írta:
Borbi írta:
trancemaster írta:
TaylorXIII írta:
trancemaster írta:
Az én alaplapom támogatja a Core 2 Duo procikat?
ASUS P5GPL-X SE

A legfrissebb BIOS van rajta, bár ez is 2006-os... 😃
A gyártó honlapján azt írják hogy csak Celeron D és Pentium 4 a támogatott! Eszerint akkor nem támogatja a Core 2 Duo-t??? LGA775 foglalatú!!!

Igen jól láttad ASUS oldalán. Ebbe nem tehető Core 2 Duo. Bár én sem értem miért ha ez is LGA775.

Hát ez elég elkeserítő... 😞

Azért nem támogatja,mert a 915 chipset karcsú,a core 2 procinak jobb kell ennél,hiába LGA 775

S csak a chipset miatt? Amiatt nem, hogy 65 és 45nm-es technológiával készült a 90nm-essel ellentétben?