Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
thealexis avatar
Win 7-et hogy tudom beállítani a mikrofont? Egyszerűen nem tudom .. :\\
0
0
0
0
ToTu avatar
akos328 írta:
ToTu írta:
a giga oldalán biszto snem virusos ha avg-d van akkor bizto snem az az beszokot jelezni pár plus dologra

probáldki a driver dolgoka tha nem megy akkor bios reset ahogy az elöbb leirták

jaj de bírom az ilyeneket. Életben bármi biztosabb, mint hogy ha vmit leszedsz az internetről abban nincs vírus. Az meg pláne felelőtlen kijelentés hogy ha az AVG nem jelez akkor nem vírusos... Én úgy tudom hogy a legeredményesebb vírusírtó a Kaspersky, de ez 100%-os. sőt...
mellesleg a cég nyilván nem tesz fel vírusos fájlt a hivatalos oldalára, de előfordulhat h Ő maguk se tudják hogy már vírusos. Tudnék mesélni hány álmatlan éjszakát okoztak már vírusok nekem is, mert a Windowst se tudtam újrarakni mélyformázás nélkül.

Giga alaplapnál nagyon 1xű a BIOS reset. a leírásban (ha még megvan) találni fogsz egy 2 pines kis jumpert. Azt megkeresed a lapon is, az lesz oda írva h CMOS. ezt a 2 kis tüskét egy csavarhúzóval összeérinted 5 mp-ig és kész. Persze áram nélkül. Amikor jumpereled ne legyen áram alatt a gép. Az se elég ha lekapcsolod a tápot, mindenképp legyen kihúzva a tápkábel is.

jaj de birom az ien embereket aki nem ért egyet a másikal és egyböl felkapja a vizet

mivel hivatalos gyártói honlap igy lehetne feltételezni hogy nem virusos de van rá eséj ahogy mondod ahogy arr ais van eséj hogy a plafon 5 másodpercen belül a fejemre szakad

nekem az avg video kártyám telepitö cd-jére is beriasztot hogy virusos és sehol semmi-t nem talál utánna

egyépként meg nem hiszem hogy driveres lenne a gond azt már a driver genius megoldotta volna igy marad a bios reset
0
0
0
0
akos328 avatar
ToTu írta: