Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Kmisi99 avatar
hát filmezésnél meg ilyesminél ahol nincs terhelve monitorral és átlag hangszóróval együtt egy olyan 150-200w nál nincs több és ez is erős túlzás lehet mert nemtudom mennyire veszi magát vissza az amd. Szóval inkább 150 minden fogyasztóval együtt. Terhelve meg olyan 400 430w megvan monitorral mindennel.
0
0
0
0
no avatar
Floppy írta:
sacpatrik írta:
Floppy írta:
cozyka írta:
sacpatrik írta:
Furcsa hiba,de nem tudom mi lehet a gond. Bios kilőve,mert lefagy nekem

Próbálj meg más windows-t felrakni.

Formázd a CCleaner programmal! Miután leformázta, RAW fájlrendszerbe íródik át. Azt egy újabb formatálással írhatod át NTFS-re, de azt parancssorban csináld! Így menekült meg a 250 Gb-os vinyóm, tuti tipp😉
3.24.185 magyar verziót használom. Eszközök>Meghajtó tisztító>format 😉

Nekem magas ez az átírás ilyen meg ilyen fájlrendszerbe.

leszeded azt a verziót amit írtam, formázod vele. utána telepítésnél még1szer formázod (nem windowsba) és nem lesz hiba. ilyen egyszerű.

Mit értesz az alatt,hogy "nem windowsba" ?
0
0
0
0
Ferrari056 avatar
Sziasztok!

A gépem fogyasztására lennék kíváncsi, hogy általánosan (filmezés illetve netezés mellett) és rendes használat (játék) mellett mennyit eszik a gépem kb ??

AMD PHENOM II X4 965 @ 3,8GHz
MSI HD 6950 2GB POWER EDITION/OC
Kingmax DDR3 1333MHz 2x4GB

*gépemnél részletes leírás.

Fontos lenne, köszönöm!
0
0
0
0
MacHiMal avatar
cseszka írta:
Jól tetted be a memokat?(multkor hoztak hozzám egy gépet h nem kapcsol be,a baj az volt h forditva sikerült nekik félig "be eröszakolni" az egyik memot,és nem kapcsolt be.)Esetleg bios reset,vagy probáld meg a régi memoval bekapcsolni,utánna kikapcs,kiveszed a memokat,ram nélkül bekapcs,kell h sipolyon h valami gáz van,megint kikapcs,be az ujat és inditsd be megint.