Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Persze.. a webes telepítőssel felraktam a (gondolom) legújabbat és utána újra is indítottam a gépet. Ja am az előbb ki akartam próbálni, hogy DiRT3 alatt mit csinál... mikor bejelentkeztem volna a profilomba rendesen KÉKHALÁLT kapott a gép (Win7 64bit) Utána bootoláskor még egyszer fel akarta tenni az Asus Express Gate-t (amit egyszer már felrakott) De most nem sikerült... Szóval nem tudom mi van ezzel a géppel.. Oprendzser 1 napos kb
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Directx-et is felraktad? Mert az kell a játékhoz.
0
0
0
0
no avatar
Amiket felraktam: Videókártya,hang,LAN driver, és ennyi.

Az Asus oldalán van Chipset Driver de az az Ati Catalyst szóval azt le se szedtem
0
0
0
0
henrYGameplaYHD avatar
GRIFF2 írta:
Kérlek segítsetek egy oldallal előbb leírtam a problémám és amióta újraraktam a gépet pld MW3 ahol eddig mindig stabil 60 Fps volt ott most néhol 40 van :'( NA akkor most ez mi?? Itt a karácsony meg minden ist*n ***a nekem meg szarakszik a gépem... Kérlek titeket valami gyors helpet mondjatok 😞

Feltelepítettél minden drivert?
0
0
0
0
no avatar
Kérlek segítsetek egy oldallal előbb leírtam a problémám és amióta újraraktam a gépet pld MW3 ahol eddig mindig stabil 60 Fps volt ott most néhol 40 van :'( NA akkor most ez mi?? Itt a karácsony meg minden ist*n ***a nekem meg szarakszik a gépem... Kérlek titeket valami gyors helpet mondjatok 😞
0
0
0
0
cseszka avatar
Startmenüben a parncs futtatáshoz beirod h msconfig majd nyomsz egy entert.Elöjön egy ablak,ott rámész az "Automatikus inditás" fülre és kiveszed a runDLL elöl a pipát,majd le okézod.Jártam már igy,következö gép ujra telepitésig nem lesz gond.
0
0
0
0
norbertsolider avatar
Nemrég elvégeztem egy vírusírtást a gépemen és azóta a gép indításakor bejön egy runDLL hiba. Ezt valahogy lehetne orvosolni?
0
0
0
0
no avatar