Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
humerot avatar
videó szerkesztés vágás meg photoshop meg ilyenek re is kel majd nyáron szándékozok beruházni de akárhogy nézem 3770k lesz mert gyorsabb tesztben mint a 3820 igaz csak 5-6 százalékba de van hozzá olcsóbban alaplap 😃
0
0
0
0
Osynho avatar
Mind a kettő rohadt drága és értelmetlen játékra. 😀 Max, ha munkára kell és nem számít a pénz.
0
0
0
0
humerot avatar
mert ha nincs hozzá 50 alatt alaplap akkor szerintem marad a 3770k 😀
0
0
0
0
humerot avatar
Az i7 3820 at ehet tuningolni csak azért kérdem mert kb olyan árban van mint a 3770 k illetve erre az lga2011 tényleg 50 rugó a legolcsóbb alaplap??
0
0
0
0
cseszka avatar
datos írta:
Sziasztok , vettem egy új gépet , elindul de a monitoron sak fekete kép látható , valaki esetleg tudna segíteni mi a teendő ? a monitort másik gépen teszteltem és megy

Lehet kábel hiba,mert vettem én is egy uj kártyát (7870),rá dugom a monitort,és nincs kép,viszont az elözö kártyával volt (6870),vettem másik kábelt,mert mutattam az eladonak mien van,és adott másikat,ahol 4 "pöcökkel" több volt,megvettem,hazavittem,bekötöttem,és lám mindjárt lett kép.Nem biztos h ez a probléma,esetleg probáldki vga,hdmi kábellel is,mindel amivel csak összetudod kötni a monitort a vga-val.Beviszed egy számtech üzletbe,elpanaszolod h mi a problémád,és ott biztos adnak kábeleket kiprübálni még a hejszinen,és azt veszed meg ameik müxik.
0
0
0
0
datos avatar
Sziasztok , vettem egy új gépet , elindul de a monitoron sak fekete kép látható , valaki esetleg tudna segíteni mi a teendő ? a monitort másik gépen teszteltem és megy
0
0
0
0
Dani254 avatar