Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
R3mZy avatar
Elnézést srácok!
MEgpróbálom magam bőveben kifejteni.

Szoval van egy 8600GTS kártyám, az alaplap tartalmaz egy integrált videókártyát amit ha bekapcsolok, eddig csak a " Call of Duty 2" ben sikerült jelentősen megnövekszik a teljesitmény.Tulajdon képen fiúk én azt szeretném megtudni hogy más játékoknál is alkalmazható e ez a módszer!
0
0
0
0
Osynho avatar
Hát igen, de aki már odáig jut, hogy egy apu mellé ahhoz illő vga-t tesz be és működteti, az általában be is tudja kapcsolni a cf-et. 😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Osynho írta:
1. Gép neve: Most ez van
2. SLI-ről beszélt
3. 7000-es szériás integrált vga-t említett, ott van, hogy ez a lap egy geforce 7025-öt tartalmaz

Miből gondolod, hogy másik gépe lenne? 😃

Na, de majd ő nyilatkozik.

Igazad lehet😃 De akkor mit kapcsolt be CoD2ben?😃 Am azért gondoltam, hogy van másik gépe mert mostanában azért egyre több FM2 APUval találkozni😃
0
0
0
0
Osynho avatar
1. Gép neve: Most ez van
2. SLI-ről beszélt
3. 7000-es szériás integrált vga-t említett, ott van, hogy ez a lap egy geforce 7025-öt tartalmaz
4. alaplapi vga-ról beszélt, egy APU-nál nincs az alaplapon vga

Miből gondolod, hogy másik gépe lenne? 😃

Na, de majd ő nyilatkozik.
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Osynho írta:
[LINK]

Integrated NVIDIA® GeForce 7025 graphics, DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0

😀

De nem érted, hogy tök más gépe van szerintem😃 Egyik sem az a gép amiről ő beszél😃 Legalábbis szerintem😃 De neked is igazad lehet😃 Hát az jó gyenge alaplapi kártya. Nekem is olyan van😃

Végül is január 18-án írta ki szóval igazad lehet😃 De akkor ő mit kapcsolt be CoD2ben?😃
0
0
0
0
Osynho avatar
[LINK]

Integrated NVIDIA® GeForce 7025 graphics, DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0

😀
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
Osynho írta:
TaylorXIII írta: