Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Superlompos írta:
Ha a táp rossz, akkor fel se pörögnek a ventik, tehát ez a rész kizárva. Esetleg, ha nem jól rakod bele a videókártyát a csatolóba, akkor előfordulhat, hogy nincs kép.

Szerintem jól van belerakva könnyen belement😕 Nem tudom mi baja lehet😕
0
0
0
0
NTSC Jani avatar
Ha a táp rossz, akkor fel se pörögnek a ventik, tehát ez a rész kizárva. Esetleg, ha nem jól rakod bele a videókártyát a csatolóba, akkor előfordulhat, hogy nincs kép.
0
0
0
0
no avatar
Cr4zY79 írta:
igen akkor ott a videókártya lesz a baj, Mivel: 1) A gépedben (hülyénfogalmazva) nem kapcsol be a monitor de másikban igen 2) nem pittyeg az bios, Nos barátom, boldog tulajdonosa lehetsz a jövőben egy videókártyának😃

De azt mivel magyarázod hogy másik gépben is ugyanaz volt a baja?
0
0
0
0
Cr4zY79 avatar
igen akkor ott a videókártya lesz a baj, Mivel: 1) A gépedben (hülyénfogalmazva) nem kapcsol be a monitor de másikban igen 2) nem pittyeg az bios, Nos barátom, boldog tulajdonosa lehetsz a jövőben egy videókártyának😃
0
0
0
0
no avatar
GAMER2 írta:
Cr4zY79 írta:
Magic írta:
Sziasztok!
Mikor bekapcsolom a gépet a monitor nem kapcsol be csak készenlétben van.😢 Megnéztem minden alkatrészt és szerintem a táp rossz,beleraktam egy másik gépbe és azon se kapcsolt be a monitor csak készenlétben volt.
Lehet valamit csinálni vagy vegyek új tápot?😞 Másik táppal nem tudtam kipróbálni mert a másik gép tápja kevés hozzá.