Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Roolikeh16 avatar
Hmmmm...ez a gépigény.hu jo?😃
0
0
0
0
Roolikeh16 avatar
Sziasztok,tudnátok nekem ajánlani megbízható és aránylag olcsó oldalt ahonnan tudnák rendelni a gépbe cuccokat,előre is köszönöm!
0
0
0
0
no avatar
Engem az érdekelne,hogy Sony Vegas Pro 11-ben melyik az a Renderelés(minőség) ami a lehető legkisebb méretü fájlt készít és a minőség se hulladék.
0
0
0
0
humerot avatar
humerot írta:
Olyan ember segítségét kérném aki ért a kép szerkesztéshez mert lenne egy kép de nem tudom megcsináli
0
0
0
0
wicktor avatar
RIbeni írta:
Hali!

Vettem egy FM2 lapot, és egy 5400k processzort. Külön VGA-t nem tettem a gépbe, így a processzor grafikus vezérlőjét használja.Előfordulhat, hogy emiatt lát csak a 8 GB-ból 3,71-et? Vagy valamelyik ran nincs benn a helyén?

Hali ha fent áll még a probléma akkor nézd meg ezt a megoldást.
Bios-ba
Advanced Chipset Features
Northbridge Configuration
Memory Remap Feature ---> ennek ENABLEN-en kell lenni! 😀
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
Kösz szépen! Reméljük szép párost alkot egy 8800GT-vel, mostani játékokra kellett a proci! A régi már gyenge volt, AMD Athlon x2 5000+ volt! 😃
0
0
0
0
Manyik75 avatar
robinho89 írta:
Felraktuk az Xpt, és avval ment a négy mag, most telepítem a win7-et.😀

Akkor azzal sem lesz gond szerintem.
És gratula az UP hoz 😃
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
Felraktuk az Xpt, és avval ment a négy mag, most telepítem a win7-et.😀
0
0
0
0
Manyik75 avatar
robinho89 írta:
igen arról az alaplapról van szó!

Akkor nincs más hárta win reinstal 😀
0
0
0
0
Halamadrid0827 avatar
igen arról az alaplapról van szó!
0
0
0
0
Manyik75 avatar
robinho89 írta:
2007-es volt rajta, most 2010-es! (legújabb) Formatálás megoldaná a problémát szerinted? Ubuntu alatt ment a 4 mag!