Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
TheAdakinHUN avatar
nah elszántam magam és vettem egy GAMER egeret😃
Pleomax ML-600G
😆
ti mire használjátok aszt a sok gombot? nekem 10van😃
0
0
0
0
no avatar
alex13 írta:
Sony Vegasnál csak nálam nem ismeri fel a legtöbb videót? Valaki meg tudja mondani milyenbe konvertáljam, hogy felismerje? Egyedül azt ismeri fel, amit fraps-al felveszek... de azok meg több GB-os file-ok. Vagy én csinálok valamit rosszul?
PLS help 😀

Miért melyik formátumot nem ismeri fel?
A fraps az .avi-t vesz fel.
Az,hogy hány GB-t vesz fel a Fraps lényegtelen,mert a mérete akkor lesz végleges amikor szerkesztetted renderelted. És nem annyi amennyit rögtön felvesz a Fraps.
0
0
0
0
alex13 avatar
Sony Vegasnál csak nálam nem ismeri fel a legtöbb videót? Valaki meg tudja mondani milyenbe konvertáljam, hogy felismerje? Egyedül azt ismeri fel, amit fraps-al felveszek... de azok meg több GB-os file-ok. Vagy én csinálok valamit rosszul?
PLS help 😀
0
0
0
0
no avatar
orodreath írta:
sacpatrik írta:
orodreath írta:
sacpatrik írta:
Kellene nekem egy változós háttérkép ami időnként változik. Ha lehet akkor játékokból legyenek a képek.
Köszi.

ha win7-ed van akkor összepakolsz mappába tetszőleges képet és beállítod

Ezt nem értem. És hogyan fogja váltogatni magát?

Jobb katt az asztalra ott személyre szabás ott asztal háttere ott kiválasztod a mappát ahol összeszedted a képeket, megjelennek a képek az ablakba, kipipálod mindet, alul beállítod mennyi időnként váltogasson és módosítások mentése és kész.

Köszi szépen. Sokat segítettél.
0
0
0
0
no avatar
orodreath írta:
sacpatrik írta:
Kellene nekem egy változós háttérkép ami időnként változik. Ha lehet akkor játékokból legyenek a képek.
Köszi.

ha win7-ed van akkor összepakolsz mappába tetszőleges képet és beállítod

Ezt nem értem. És hogyan fogja váltogatni magát?
0
0
0
0