Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
no avatar
Lompos ! : Most kezdjem előrül ? 😆 😂
0
0
0
0
cseszka avatar
Ok,de ott volt az is,h program,meg h legyen benne hangszin szabályzó,mert igy énis tudok keresni,de progit még nem találtam ami free,és nem kell külön megvenni hozzá az aktivácios kódot.Mondjuk zenére a Sonique progit használom,20csatornás EQ van rajta,10* szebb a hangja mint a winamp-nak.
0
0
0
0
DCMAN avatar
leg jobb alkalmazás googlén eskü😆
0
0
0
0
TaylorXIII avatar
cseszka írta:
Hali.Tudnátok mondani olyan radio playereket,amin tudok halgatni online radio adásokat?Mediaplayer kilöve,+ ha lehet legyen benne EQ meg ne legyen proba verzios.THX

Nem hiszem, hogy kell ehhez külön radio player. Csak beírod googlebe, hogy internet radio és az első találatnál is van már pár adó és ott csak ki kell választani milyen lejátszóval akarod lejátszani😃 pl itt van egy😀 [url]http://servers.internet-radio.com/tools/playlistgenerator/?u=http://uk2.internet-radio.com:30092/listen.pls&t=.m3u[/url]
0
0
0
0
Devis avatar
egy sima wifi kártya a gépbe
0
0
0
0
levi27 avatar
slyy08 írta:
Sziasztok , lehet hulyet kerdezek most , de kerlek valaszoljatok . A hazban ahol elek van net es a laptoprol szoktam netezni wifin keresztul . Azt szeretnem kerdezni hogy meg lehetne ezt oldani az asztali geppel is ? Szoval hogy kabel nelkul fogja a netet wifin keresztul , mi kell hozza ha lehet ? gondolom valami antenna . Koszi a valaszokat elore is .

Egy egyszerű usb-s wifi adapter kell hozzá vagy akár PCI foglalatos is az már mindegy. A lényeg hogy wifi adapter vagy kártya kell hozzá.
0
0
0
0
slyy08 avatar