Segítség, kezdő vagyok...

2008. February 02., téma
Fórum » Asztali PC
Ha kezdő játékos vagy pc felhasználó vagy, akkor itt bármit kérdezhetsz!
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
mathejocy avatar
Talán az 5450 DDr3 verzióval.
0
0
0
0
TheAdakinHUN avatar
sziasztok!
azt szeretném kérdezni hogy egy Intel HD Graphics 2500
milyen igazi(dedikált) kártyával van 1 szinten?
0
0
0
0
no avatar
Sziasztok!
Egy gépvásárlás előtt állok...
1. -ból szeretném venni(a gépösszerakóból.)(nem engedi leírni, hogy honnan)
2 .Menjen rajta az empire total war.
3. Minnél olcsóbb annál jobb.(50-70-ig(ha csak drágábban lehet megoldani attól még azt is leírhatjátok.))
4. Asztali számítógép, gépösszerakóból.
5. Elöre köszönöm a válaszokat
0
0
0
0
no avatar
Hey.Szerezni tudtam olcsón ddr2 2*1gb 800mhz geil ram kitet.Nemsokára megérkezik postán.azt szeretném kérdezni, hogy jelengleg a gépembe van kingmax 2*1gb ddr2 800mhz ram,ez mellé ezt betudom tenni?mert olvastam ilyeneket h kékhalál stb stb...
0
0
0
0
mlan0 avatar
kung írta:
mlan0 írta:
Valaki tudna ajánlani egy oldalt ahonnan lehet rendelni cipőket? (Adidas,Nike,Puma,stb:. féléket)

Esetleg ez megfelel?

[LINK]

Tökéletes,Köszönőm! 😀
0
0
0
0
kung avatar
mlan0 írta:
Valaki tudna ajánlani egy oldalt ahonnan lehet rendelni cipőket? (Adidas,Nike,Puma,stb:. féléket)

Esetleg ez megfelel?

[LINK]
0
0
0
0
mlan0 avatar
0
0
0
0
akos40 avatar
Betettem egy második Winchester-t a gépembe és sokkal hangosabb lett? Valakinek valami ötlete? Mindkét vinyó csak 1 csavarral van berakva, lehet az a baja?😀
0
0
0
0
nlacka13 avatar
jahát én se nézem csak kérdeztem mert pont most unalmamba rá akartam nézni
de még mindig ugyan az mint 4 hete 😆
0
0
0
0
slyy08 avatar
Cooley😀 , a tipped bejott , orok halam !
0
0
0
0
Cooley avatar
nlacka13 írta:
eza gépajánlo még meddig lessz átalakitás alatt?

Szerintem azzal jelenleg senki sem foglalkozik, úgyhogy ilyen tempóban örökké...
0
0
0
0
nlacka13 avatar
eza gépajánlo még meddig lessz átalakitás alatt?
0
0
0
0