Menu
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Google+ profilja
Gépigény Facebook profilja
PC Játék készítés!
Te milyen PC-is játékot csinálnál, ha játékkészítő lennél?
Hozzászólás küldése
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Hozzászólások: 151
HakuDragon avatar
2015. 11. 03. 19:11:48
#
Komolyabbhoz már azért érteni kell a modellezéshez.
Na meg szerintem ott már programozni is tudni kell.
GameMakerben minimálisan kell csak. Tele van előre megírt scriptel.
Egy Duke3D szerű lövöldét persze ebben teljesen korrektül le lehet programozni.
2D platformjátékokra meg tökéletes.
Liptik avatar
2015. 11. 03. 16:39:22
#
Hát komoly játékokat az Uneral Engineben lehet.
no avatar
2015. 11. 03. 16:19:10
#
Oké,köszi. Ezzel lehet komolyabb játékokat is készíteni???
HakuDragon avatar
2015. 11. 03. 16:12:30
#
Ott a GameMaker.
Elég sok tutorial van róla és letölthetőek mindenféle sablon "játékkezdemények"
FPS6.1.gmk fájlt tudom javasolni kísérletezésre.
no avatar
2015. 11. 03. 15:04:18
#
Sziasztok!
Valaki tudna mondani valamilyen játéktervező programot???
És amúgy valaki tudna segíteni??? Akarnák csinálni egy játékot,akár valamilyen játékot "turbózni" :D
Na de az a helyzet hogy jelenleg nem tudok semmit. De érdekel nagyon ez a dolog,a PC Játék Készítés!
Előre is köszönöm!
Légyszíves Ü Z E N E T et küldjetek,mert hamarabb észreveszem.
:)
Liptik avatar
2015. 10. 20. 16:23:28
#
DATHLORDHD: tuningolós autós játék? Szerintem csinálj UG2 MW2005 Crew szerűt.Főleg, ha hamarabb kész vagy, mire jön az új NFS pc-re.
kaizinger avatar
2015. 10. 20. 16:17:03
#
Ha unreal Enginel akarsz dolgozni!
Tényleg csak 3DS max és Blenderre lesz szükséged illetve profi skin készítéshez Photoshop és ha nem internetes skineket akarsz használni egy rohadt jó fényképező gépre :)!
Nem mellesleg séta közbe rengeteg ihletet tudnál vele fotozni amit letudnál moddelezni kép alapján :)!
Unreal engine meg egy remek felhasználó barát engine !
Dono avatar
2015. 10. 20. 14:44:01
#
Üdv!
Én sem vagyok benne túlzottan, legalábbis egyelőre. Azt javaslom, hogy először gondold végig és tervezd meg, hogy pontosan mit is szeretnél megvalósítani a játékban: írd meg a történetet, találd ki a karaktereket, a tartalmat.

Aztán fogj hozzá a modellekhez. Ehhez egyébként használhatsz Blendert is, de persze bármelyik programot használhatod, amelyik képes ilyen műveletekre. Itt is érvényes az, hogy először érdemes vázlatokat készíteni róla.
no avatar
2015. 10. 20. 12:32:34
#
hello
én egy autós játék fejlesztésében gondolkozom, unreal engine 4-el, tuningolos játék lenne, történettel, és miegymással, a kérdésem, hogy mi minden kéne hozzá, hogy elinduljak, azt tudom, hogy a 3ds max is kéne, mert ugye a modelleket saját magam akarom elkészíteni, és ugy átvinni, blueprinteket, meg c++-ot értem is valamennyire :) :)
TrentonG avatar
2015. 09. 30. 14:25:34
#
Nemtudom ismeritek e a 3DS Max nevezetű programot, modellezni nemtudok vele, de GTA:SA skint tudok összedobni vele.
wiesztdani avatar
2015. 09. 30. 13:38:37
#
Sziasztok!

Én egy külföldi cég nevében írok. A cég célja, hogy összefogja a kis játékfejlesztő csapatokat, és a játékaikat egy helyen, egy oldalon árusítsa. Olyan játékfejlesztőket, és kisebb csapatok jelentkezését várjuk, akik igényes munkát tudnak kiadni a kezükből. Segítsük az Indie játékok csúcsra jutását.
Jelentkezni jelenleg a pendrivedealer@gmail.com címen lehet, a későbbiekbe a cég egy saját email címet is létrehoz.
Liptik avatar
2015. 07. 20. 12:11:28
#
Ja meg régebben a Powerpointba csináltam egy Maze gamet. XD XD XD XD XD
Dono avatar
2015. 07. 20. 12:07:34
#
Ehhez képest én még sehol sem vagyok :(
Arnybiro avatar
2015. 07. 20. 09:51:57
#
Hát aki ért a 3D-s tervezéshez neki könnyű, de én speciel semmit nem konyítok hozzá, úgyhogy inkább úgy szedegetem össze az assetteket amik jól jöhetnek :D


Csinálok egy 3D-s side scroller játékot, és most sikerült megcsináljam, hogy úgymond castoljon spellt (animáció nincs :D ) és a mana is fogy. Egy idő után meg visszaregenerálódik :D
sudosu avatar
2015. 07. 20. 00:12:34
#
Én azt preferálom ha az összes asset-et nekem kell megírnom. Szeretem ha fáj :D

Jelenleg egy mania stílusú ritmusjátékon dolgozok MonoGame-ben.

Osu! Mania, Beatmania IIDX, Sound Voltex hátha mond valakinek valamit :). Ezt a három módot tervezem egyelőre, meg van egy egyedi ötletem is, amiről nem mondok semmit.

Arnybiro avatar
2015. 07. 19. 21:23:01
#
Olyat én is tudok. UE4 gyakorlásával hasonlókat rakok össze, ha éppen a pályakészítést gyakorlom... Még ha nem is olyan hű de komoly a játék, oda is elkél pár jobban kinéző assett, és oda már inkább Maya vagy 3DS max a kelendőbb.
Liptik avatar
2015. 07. 19. 20:21:42
#
Én csináltam egyet, de az csak egy olyan, hogy FPS nézetbe vagy egy textúrán.
Arnybiro avatar
2015. 07. 19. 19:03:38
#
Hát azért ennél több kell. Speedtree, 3DS Max, Maya (Blender helyett). Emellé még különböző programok content kreáláshoz és hasonlók. Nem olyan egyszerű azért egy játékot összedobni mint azt hiszed.
Liptik avatar
2015. 07. 19. 18:38:41
#
Uneral Engine, Unity, Blender tökéletes a játék fejlesztésében.
Arnybiro avatar
2015. 07. 19. 14:39:52
#
Én most egy platformerhez csináltam Health bar-t. Utána azt akarom megcsinálni hogyha magasról esik le a karakter akkor veszítsen HP-t :D

Video tutorialok is nagyon jók, csak 1 monitorral kicsit nehézkes, hogy csináld és nézd is. De ezen kívül hasznosak. csak most figyelni kell ,mert ugye kijött a 4.8-as verzió és vannak olyan funkciók amik máshogy működnek. Már kezdik átírni a szükséges tutorialokat, így nem olyan vészes a helyzet csak figyelni kell.
Dono avatar
2015. 07. 19. 14:27:36
#
Erősen tanuló fázisban vagyunk még azért minden téren :D De nekem is valahogy az van most meg, hogy vagy egy 2D-s platformert vagy valami egyszerű mászkálós kaland/horror játékot kellene kihozni először. Csak még sok mindent nem értek, úgy nem állt még össze teljesen a folyamat.
Arnybiro avatar
2015. 07. 19. 10:05:51
#
Na igen, ha van egy olyan ismerős aki ért a 3D-s modellezéshez könnyebb a dolog :D

Én most egy szimpla platformer játékon gondolkozom :D
Dono avatar
2015. 07. 19. 01:22:52
#
Igen igen, bár egyelőre csak próbálok minél többet megjegyezni. Az assetekkel szerintem nem lesz baj, mert azt lehet csinálni (haverral nézegetjük a Blendert, ő össze tudott már rakni egy-két modellt, meg az assetté alakításról is dereng már valami úgy középlilán...). A kezelőfelületet már úgy-ahogy megszoktam, most a materialokkal/fényekkel próbálkozom. Egyelőre nem sok sikerrel, de nem vagyok türelmetlen. (Még 3 percig :D)
Arnybiro avatar
2015. 07. 19. 00:20:28
#
Elég bő dokumentációt adtak hozzá amiből elég sokat meg lehet tanulni. Igaz hogy a marketplace léggé túl van árazva, így assetteket meg hasonlókat egyszeri embernek lehetetlenség venni mert nem éri meg, de szerencsére adnak hozzá annyi dolgot ingyen hogy valamit össze tudj hozni belőle. Meg neten is találni ingyenes assetteket az editorhoz.
Dono avatar
2015. 07. 19. 00:15:00
#
Egyébként chrono02: múltkor beszéltünk az UE4-ről, most jutottam el odáig, hogy megnézem rendesebben. Kezdem a beépített tutorialokkal, meg egyéb videókkal. Aztán és közben megpróbálok összedobni valamit. Egész barátságosnak tűnik.
Liptik avatar
2015. 07. 16. 08:21:59
#
Én meg a GTA V-höz fejlesztenék egy CJ story DLC-t.
Las Venturas és San Fierro is helyet kapna.
Kiderülne, hogy Franklin CJ-nek az utódja. És velük ketten lehet menni. CJ már öreg, Franklin meg fiatal.
Visszakerülne a 69-es körzet is + Niko is kapna szerepet.
winrar avatar
2015. 07. 15. 21:12:04
#
50GB manapság nem sok. Én egy fotorealisztikus grafikájú és hangulatú San Andreast csinálnék (és nem, a GTA5-nek és mapjának SEMMI köze az eredeti 2005-ös SA-hoz).
Arnybiro avatar
2015. 07. 15. 21:01:14
#
Pamkutya Élethű grafika és egy kifutóban lévő gép? Valóságban biztos nem lesz ilyen, és még elképzelésnek is meredek.
Liptik avatar
2015. 07. 15. 20:39:54
#
Jó de, azoknak nagy a gépigénye, amit ő írt azoknak meg alsó szintű gépigénynek a közepénél van.
Dono avatar
2015. 07. 15. 20:27:16
#
Ma már nem ritka az ekkora méret (Wolfenstein mellett: NBA 2K14, GTA V is bőven ez a kategória már). De egy kicsit elkanyarodtunk a témától :)
HakuDragon avatar
2015. 07. 15. 20:08:56
#
Wolfenstein is 50GB.
Liptik avatar
2015. 07. 15. 16:25:43
#
50 giga HDD? :o
A gépigényhez nem illik bele, de jó. Mondjuk 500 gigás HDD-m van. :) Csak a sok hely nem a legjobb GTA V-nél sem, pedig sajnáltam a játékot és a HDD-met is.
Arnybiro avatar
2015. 05. 27. 11:07:07
#
Minden nap tanul valami újat az ember :) Tegnap este pl megtanultam, hogy hogy lehet egy egyszerű Blueprinttel fölváltani, és kicsit kibővíteni a Foliage painter eszközt :) Editorban is módosítható változókkal lehet állítani az adott foliage (mondjuk egy bokor) számát, és ezt a blueprintet ahogy mozgatod a mapon változtatja a helyzetét a bokroknak :)
Dono avatar
2015. 05. 24. 22:12:28
#
Mindenképpen kifogom. Az Unity nem igazán jött be, pedig ismerősöm nagyon ajánlgatta. Még ha talán otthon lennék C#-ban, de így nem sok időt öltem bele. Igazából egyelőre csak az érdekelne, hogy mi az, amit megtudok csinálni és mi az amit tudom, hogy miért nem. Engem a kreatív részről főleg a háttérvilága érdekel egy játéknak, illetve a textúrák. Marha érdekes szerintem, hogy egy-egy játékbeli szervezet címerét, motívumait mi inspirálja.

Amúgy egyszer unatkoztam suliban infón (na jó többször is), írtam egy snake copyt/klónt/kiminekhívját. https://sites.goo…setonqkac/
Arnybiro avatar
2015. 05. 24. 12:56:37
#
Hát igen, a célok se mindegy. Sok különbség van mondjuk egy EA vagy Ubisoft között és egy Indie fejlesztőcsapat között. És néha a legnagyobb különbség a minőségben rejlik.

UE4-re visszatérve, ha van időd hozzá Dono akkor próbáld ki. Most már ingyenesen elérhető, nem kell havidíjat fizetni érte. Az egyetlen hátránya hogy alapból nem kapsz hozzá sok assettet amivel dolgozhatsz, és a használhatóak pénzbe kerülnek, némelyik súlyos pénzbe, de amiket ingyenesen össze tudsz szedni a marketplace-ből kezdésnek egész jól használható. Rendszeresen nézem, hogy mik vannak fönt, és egy kis gyakorlással saját magad is össze tudsz olyan tárgyakat rakni amik ott vannak. Blueprinteket is raknak föl, de azokat is, ha ért hozzá az ember ingyen is össze tudja dobni :) Én egy kevés gyakorlással egy viszonylag jól működő menürendszert raktam össze csak Blueprinttekkel.
Dono avatar
2015. 05. 24. 10:54:24
#
Jó persze megint más az AAA játékfejlesztés, meg az indie. Nem is teljesen ugyanaz a céljuk, az egyik hasznot is akar, a másiknál pedig lehet, hogy csak a lelkesedés visz el odáig, hogy elkészül a játék.

Amúgy én is megakarom már nézni ezt az UE4-et, kíváncsi lennék mit tudok összehozni benne. Enyhe programozási tudásom van (mondjuk úgy, hogy épp fejlesztem ezt a skillem), csak kellene egy kis idő, hogy rá tudjak nézni.
no avatar
2015. 05. 23. 23:49:41
#
Egy normális zombis játékot. Írtam egy regényt az imént, de újratöltött az oldal valamilyen oknál fogva, úgyhogy nem fogom még egyszer részletezni.

FPSMMO különböző karakterekkel, fegyverekkel, hatalmas pályákon, "klánokkal", itemekkel amelyeknek megvan az ésszerű, realisztikus beszerzési útja raktárakban, hasonlókban, földi, légi illetve vízi járművekkel, amiben 1 harapás, meghaltál, vagy akkor, vagy 10 perc múlva, más játékosok ki tudnak rabolni, rajtatok ütni, elvenni azt amit beszereztetek, ésszerű helyeken eldugva fegyverek, lőszer (rendőrség, katonaság, fegyverbolt, stb), ugyanígy gyógyszer, kötszer lőtt sebek, egyebek ellátására (kórház, ügyelet, gyógyszertár), kismillió zombi, kaja, pia beszerző körutak (mert ugye túlélni is kéne néha, nem csak hentelni) lehetne továbbá lopakodni (ergo a zombikat elcsalni valamivel valahogy, viszont ha meglát egy, akkor 10 másodperc múlva 100 megy feléd) kinek mihez van éppen kedve... Kicsit lehetne sci-fi a járművekkel kapcsolatosan, de azért ne túlságosan. És az egész a legelejéről indulna, hogy elterjedt egy vírus. Ekkor nyílna az új szerver, frissen lehet rá regisztrálni, persze korábbira is lehetne, szintén kinek mihez van kedve. Bázis kiépítés, csapat szervezés, portyázások, felszerelhető cuccok járművekre, fegyverekre, emberekre, festések, helikopter, repülő, a jobbaknak vadászgép, tank, (persze ezt már baromi nehéz lenne beszerezni, illetve nem lenne túl gyakori sem) kereskedés más játékosokkal, szövetkezni más csapatokkal, mi kéne még? Ja igen, gyors gombok üzenetekhez... Lőszert, segíts, kövess, menj, mozgás, balra, jobbra, vissza, stb.


Voltaképp meg játékot nem olyan egyszerű csinálni, a játékfejlesztő cégek sem véletlenül ölnek bele egy játékba több millió dollárt, ami lényegében nem kis pénz... Ergo ha normális játékot akarsz csinálni és nem 2D-set, akkor a dolog ott kezdődik, hogy egy hozzáértő csapat, kész forgatókönyv, több éves munka és persze rengeteg pénz, ugyanis játékot készíteni körülbelül mintha filmet forgatnál...
Arnybiro avatar
2015. 05. 23. 18:43:42
#
Egy RPG játék fejlesztése soha nem könnyű. De egy kezdő játékfejlesztő csapatnak se éppen egy RPG-vel kell kezdenie. Vagy ha RPG-t akarnak mégis akkor se kell nagy sikerre számítani. Ma már a játékfejlesztéshez nagy ész kell. Nem csak a programozás és miegymás területén, hanem a történetírásban, mechanizmusok kiagyalásában, mert annyi és annyi RPG van már a piacon amik mellett nehéz úgy újat alkotni hogy ne vágják rá egyből hogy innen-onnan lopta (nézzünk csak körül hányszor hallani hogy innen lopta, onnan lopta), de ez szerintem hülyeség. Ha egy cégnek van egy jól működő mechanizmusa akkor azt egy másik játékfejlesztő cég miért ne használhatná föl (persze ésszerű keretek között)?
Mindenesetre ha most állnék neki játékot fejleszteni akkor egyértelműen nem egy RPG-vel kezdeném, hanem mondjuk egy platformer játékkal, amivel akár a nagyközönség érdeklődését is föl lehet kelteni, és ha már van háttér, meg támogatók akkor nekivágni egy nagyobb projectnek. A mai kickstarteren növő játékok és egyéb dolgok világában támogatókat nem nehéz találni, ha van egy jó ötlet, mint ahogy írtad is Dono.

Amúgy ha valaki játékfejlesztéssel akar foglalkozni, akkor én bátram ajánlom UE4-et. Egyszerű a maga nemében, és youtube-on, google-n és a hivatalos fórumán is rengeteg tutorial van. 1-2 dolgot már sikerült elsajátítanom az enginnel kapcsolatban (pl menürendszer).
Dono avatar
2015. 05. 23. 18:24:25
#
RPG-t úgy lenne érdemes csinálni, hogy a hátterét is többen agyalják ki, mert rengeteg ötlet kell hozzá. Nézzünk meg egy komolyabb játékot és tessék: többféle nép/frakció, vallások/kultuszok, akár fajok és mindezek keveredése. Az egy dolog, hogy a játék története is 50/100/150/kitudja hány óra, de kell egy kemény háttérsztori is mögé.
Aztán ott vannak a tárgyak, amiből szintén érdemes sokat gyártani. Itt szerintem az lenne a helyes út, ha egy-egy felszerelés nem lenne egyértelműen jobb a másiknál, azaz, hogy más-más tulajdonságuk lenne jobb és rosszabb.

Egyébként jó, hogy megint felpörgött ez a téma, mert ez az egyik legérdekesebb.
Arnybiro avatar
2015. 05. 23. 15:53:06
#
Mint írtam lejjebb én is tanulgatom a 3D-s játékkészítést, így nekem is volt már jó pár ötletem (igazság szerinte nem is kevés :D ) de én leginkább fantasy és RPG vonalon gondolkodtam.

Nyílt világú RPG, nincs konkrét karakterosztály, hanem sok aktív/passzív képesség, amelyikből össze lehet állítani bármilyen kombinációt. Egyedül a fegyverek szabnának határt (hülyén nézne ki, ha egy pl. kétkezes fejszével mágikus képességeket használnál :D ). A karakter által használható felszereléseket (ruha, fegyver) és az élelmiszereket is úgy kéne mind legyártani, a játék közben található alapanyagokból. A játékvilág reagálna a döntéseidre. Csomópontok (városok, falvak) ahol feladatokat hajthatsz végre, és az egyes feladatoknak akár több kimenetele is lehetne, amikre az adott város/falu lakói különféleképpen reagálnának (pl. nem sikerült legyőzni a falut terrorizáló szörnyet, ezért a faluban mérgesek rád, és nem fizetnek ki, plusz feladatokat se hajlandóak adni, mert ügyetlennek hisznek, és csak úgy változtathatsz a véleményükön, ha sikerül legyőznöd a szörnyet). A beszélgetésekhez mondjuk Bioware játékaiból ismert mechanizmus lenne használható, csak kifinomultabban (többször kapnál olyan választási lehetőséget ami befolyásolja a beszélgető fél reakcióját feléd). Hát most hirtelen ennyi jutott eszembe, amik a fejemben voltak :)
Arnybiro avatar
2015. 05. 23. 15:29:25
#
Az első ötlet egy spin-off mellékszállnak talán elmenne :)

A második meg, hát érdekes. A manapság megjelenő indie játékok mellett lenne helye, de komolyabb címként nem futna be. Szerintem nem sokakat érdekelne a téma, nekünk magyaroknak bármennyire is jelentős lenne.
Arnybiro avatar
2015. 05. 23. 15:17:37
#
krisz9611 Én Unreal Engine 4-et tanulgatom, saját dokumentációja alapján és yt tutorialok alapján. Jó pár dolgot meg tudok már csinálni, de a legtöbbhöz azért kell segítség. Ha megérted hogy mit hogyan kell benne, akkor már nem nehéz. UE4-nek nagy előnye hogy jóformán zéró programozási tudással csinálhatsz játékelemeket, hála a Blueprint rendszernek. A Blueprint gy UML programozási folyamat. A lényege, hogy nem programkódokat írsz, hanem Node-okat raksz a Blueprintbe, amiknél megvannak hogy mit csinálnak, és összekötöd ezeket. UE4-hez rengeteg Assett van (amit lepakolsz a világba) meg karakterek, fegyverek stb... de jó részük fizetős. 3D-s modellezéshez általában Blendert, Maya-t, 3Ds Maxot szoktak használni. UE4-nek van egy animáló programcsomagja Maya-hoz (Maya Animation and Rigging Tool) amit magához a programhoz kapsz. Ez nem tudom hogy működik, mert nem próbáltam még. Nem írtad, hogy pontosan hányan akartok játékot csinálni, de ahogy kivettem ketten vagytok. Ez nagyon kevés. Főleg ha egyikőtök se ért semmihez. Legalább egy olyan kell aki érti UE4-et, valaki aki tud 3D-s modellezést, valaki aki az animációkat csinálja. Karakterkészítéshez is van jó pár program, amiket használhattok. Én amiket találtam használhatóak ingyenesen is, de ahhoz hogy a legtöbbet kihozzátok belőle fizetni kell érte. A legjobb karakterkészítő program Mixamo Fuse-t találtam. Alapból is összelehet rakni 2 fajta férfi és 2 fajta női karaktert, meg adhatsz rá ruhát de ennyi. Ahhoz hogy jól ki tudd használni havi talán 20$-t kell fizetni.
Összefoglalva, ahhoz hogy játékot tudjatok írni, főleg 3D-st, ahhoz több ember tudása és pénz kell.
winrar avatar
2015. 05. 23. 14:32:07
#
Hát én nagyon szeretném a San Andreas mapját áthelyezni a GTA5 enginejére. Ugyanis szerintem az SA a legjobb játék a világon, csak jobb grafika kéne neki.
Dono avatar
2014. 05. 24. 09:57:35
#
Hát ebből is láthatod, hogy ez elég összetett dolog. A modellezés sem egyszerű eset, bár ott találhatsz néhány tutorial videót legalább (persze angolul).
krisz9611 avatar
2014. 05. 24. 06:39:38
#
Dono: Köszi a választ!

Nem hobbiból szeretnénk játékot csinálni majd a jövöben ezzel szeretnénk foglalkozni, ha minden jól megy persze. Hát a programnyelvet most utolag nem tudom miért írtam még multkor.

Igazából csak magára a pálya elemekre lenék kiváncsi hogy azt milyen programokba kéne elkésziteni. Már nézegetem párat pl: Blender de így zero tapasztalatal hát, kb fogalmam sem volt hogy mit csináljak vele. Voltunk osztálykiránduláson Pesten egy játékszoftver felylesztő cégnél. Ott a csávó nem is tom kb 5 programot használt a karakter megcsinálására.

(Megvolt a rajz azt berakta valami progiba, volt egy másik progi ott megvolt a 3D-s model azt át rakta egy másik progiba ahol "feldarabolta" majd "kihalytogata" a modelt és azt át vite egy másik progiba ahol rá rakta a szineket, az árnyékolást, csilogást, stb... az utolsó lehet Photo Shop volt, de nem biztos!)

És utána át küldte valakinek aki megcsinálta a karakter "csontvázát", hogy mi mere mozogjón stb... :)
Dono avatar
2014. 05. 23. 23:10:05
#
Hát ha csak hobbiból akarsz, akkor ott van ez a sok 2D-s "játékkészítő program", de mivel mondtad, hogy nem jön be, esetleg ott van az FPS Creator. Az lényegében egy 3D-s FPS készítő progi. Viszont ott se érsz sokat ha csak rakod le a pályaelemeket/karaktereket...

Elsősorban programozni kellene tanulni, valami olyat ami hasznos is ezekhez (Mondjuk C, vagy Java, de vannak itt tőlem okosabbak is majd ők megmondják, hogy mit hogy XD).

Na meg hát nem ártana kicsit foglalkozni a grafikával, animációkkal sem...
krisz9611 avatar
2014. 05. 23. 18:11:15
#
Sziasztók! Hozá értöktöl szeretnék tanácsot kérni. :)

Arrol lenne szó hogy haveral gondoltuk megprobálunk játékot késziteni. Elöször leszedtük Unity-t (tudom hülyeség azzal kezdeni, föleg zero tapasztalatal), hogy majd mi csinálunk valamit de rá jötünk, hogy ez így nem lesz olyan könyű. Kaptam egy tipet hogy probáljam ki a GameSalad nevű programot de nem igazán jönn be 2D játék készités.

Ezért azt szeretném kérdezni, hogy milyen programokat kéne beszereznem amivel normálisan lehet karaktert csinálni, a jáékhoz pályát. Meg hogy melyik program nyelvel lene érdemes foglalkozni. Ígazábol úgy öszeségében mindenre kiváncsi lenék, hogy mit mivel hogy csináljunk. XD
Elöre is köszi a válaszokat! :D
no avatar
2014. 01. 26. 19:14:40
#
Ha én játékot csinálnék akkor Az Álomháborúról csinálnék egyet.
sudosu avatar
2013. 10. 13. 15:22:01
#
m.blog.hu/hu/husudosu/postimage/vnlanwaytobinary_1381673594.png

Ma a kód útját terveztem meg VN engine-nél (egyszerűsívte). Egy kis magyarázat:

- Felhasználó megírja a kódot az engine egyszerű nyelvén
- Az bekerül egy értelmezőbe (ez konvertálva lesz C# kódra)
- C# fordító
- Gépi kód (és örül a felhasználó :))
feketemetin avatar
2013. 10. 13. 11:30:29
#
Ha én játékot csinálnék az biztos hogy cod mw 3 filing meg nfs mw2 es keverék :D mondjuk egy 30gb nagyású és durva extém részekkel :D és baromi hosszú storyval :D persze +18 as nak adnám ki :D

De mmorpg-t is csinálnék :D

Milyen programmal lehet csinálni gameket ? mert haver se tud olyan programot amivel lehet meg én se :S
Szavazás
Szoktál videós játékteszteket készíteni vagy nézni?







Szavazáshoz be kell jelentkezni