Vajon milyen lesz a jövőnk?
Nem tudom ti gondolkodtatok-e már arról hogy miylen lesz a jövő. Most persze nem arra gondoltam hogy 2012 decemberében eljön a világvége meg hasonlók. Hanem tényleg arra hogy a jövőben milyen fejlődések lesznek. Tudják-e majd gyógyítani a rákot, vagy esetleg az életkorunkat megnövelni hogy tovább élhessünk, vagy hogy a nano dolgokat hogyan fogjuk a jövőben használni, hasznát venni.
Nem tudom ti gondolkodtatok-e már arról hogy miylen lesz a jövő. Most persze nem arra gondoltam hogy 2012 decemberében eljön a világvége meg hasonlók. Hanem tényleg arra hogy a jövőben milyen fejlődések lesznek. Tudják-e majd gyógyítani a rákot, vagy esetleg az életkorunkat megnövelni hogy tovább élhessünk, vagy hogy a nano dolgokat hogyan fogjuk a jövőben használni, hasznát venni. Végtagjainkat ugymond roboti technikává ralakítanir1; vagy esetleg cyber nők színrelépe, repülő autók melyek nem benzinnel és gázolajjal működnének. Olyan világ ahol kenyér nincs, nincs sör, nincs drog, hanem valami sokkal másabb dolgokat ennénk és innánk. Persze a sex az maradna a régi, az sosem változa max ha bevatakozna egy robot. Akkor mássabb lenne. Én valahogy ilyan távlatba gondolkodom a jövőröl, amit sajnálok hogy mi már nem fogjuk ezt a kort megérni. De a Deus Ex Human Revolution megmutatja nekünk ezt, amit átélhetünk a játék során.
A Deus EX Human Revolution pont ezt a képet mutatja be nekünk. röviden a történetről szót ejtenék. Nem nagy az angol nyelv tudásom, így a történetről semmit sem tudnék, ha nem olvastam volna utána forumokban, tesztekben, és egyéb cikkekben. A világ tök olyan ahogy én azt a képzeleteimben elgondoltam. nem is mertem volna sejteni hogy valakinek hasonló elképzelései vannak a jövőröl, mint nekem. Hát igen. Az Ediosnak sikerült megcsinálnia, megvalósítania az elképzeléseimet (neki köszönhetjük a Batman Arkham Asylumot). Maga a történet egyszerűen fantasztikus. A történet 2027-ben játszódik ahol teljesen más a világ, mint ma. Modern technologia, kibernetikus testrészek. A bolygó immáron a fennmaradásért küzd, nem mintha ma nem ez lenne. Csak itt kibernetikáról szól az egész, az implantátumokról, az augmentációrol. Főhősünk Adam Jensen egy különösen kiképzett rendőr, aki Amerika egyik legnagyobb kísérleti biotechnológiával foglalkozó cégének biztonsági főnöke. Feladata, hogy megvédje a cég titkait és embereit. De mindez megváltozik amikor egy zsoldoscsapat tör be a cég épületébe, és minden tudost megöl. Adam is életveszélybe kerül, amit csak a gépimplantátumok tudnak megmenteni. Saját maga vállalja is a műtétet, és teljesen megváltoztatta küllemét. Robotikus végtagok, különleges képességek. Így azon nyomban a tettesek nyomába ered, hogy bosszút álljon az elhunyt tudósokon.
A történetben rettentő sok döntést kell hozunk, amik váratlan meglepetéseket okozhat. Vannak főszálak és mellékszálak is, a sztori így nagyon szerteágazó lett. Sok helyen fogunk majd megfordulni mint pl. Sanghaj, Detroit, Montreál. Cselekedeteinknek komoly végkimenetele lehet ha jól döntünk, illetve helytelenül. Így a játék nagyon sokrétegű lett, sosem lesz olyan rész ahol halálra fogjuk unni magunkat. A játék négy, meglehetősen eltérő alappillére épül: a harcra, a hackelésre, a beszélőkénk fitogtatására és a lopakodására. Így változtathatjuk stílusunkat hogy hogyan rlikvidáljukr1; ellenfeleinket.A játék nem csaak az öldöklésről szól, komolyan el kell azon gondolkodnunk hogyan is ölljünk le pár tucat embert egy tár lőszerrel. Ezért a lopakodásnak hatalmas nagy szerepe van a játékban. Kicsit, sőt nem kicsit Splintel Cell- koppintás. De ez nem egy fajta lopakodás, lesznek olyan részek ahol 10cm-re fognak elmenni ellenfeleink, és mi csak ott bujunk egy fal, vagy fotel mögött. Vagy kivégezhetjük ellenfelünket ha mögé lopódzunk a Q billentyű lenyomásával, amit elég komolyan végez el a mi kis főhösünk. Ilyenkor látványos scripteléssel mutatja be nekünk a rkivégzéstr1;Vagy leüti, vagy esetleg leszúrja.Akik nem igazán szeretik a harcot akkor azok eltudnak bújni a szellőzőrendszerekben,így elkerülve a harcot . Szemüvegünk ezeket a helyeket sárga körvonalazással mutatja.Igen, különböző tárgyakat ( fegyver, dobozok, szellőzőrendszerek, ajtók ) sárga színnel mutat számunkra. Hamár koppintás akkor jön képbe a Crysis 2. Hisz igen vannak dolgok mint pl. ez a nano dolog, fegyverfejlesztés ami nagyon hasolnít a Crysis 2-re. De szerintem a jó játékok mindig úgy jönnek létre hogy sok kicsiből készül egy jó. Sok kicsi sokre megy. Persze nem a Crysis 2-őt akartam lekicsizni, hisz tudom hogy az egyik kedvenc játékotok.
Visszatérve a játékra, igen lehet fejleszteni magunkat, fegyvereinket. Xp-ket kapunk gyilkolásainkért. De ez mindig változó mennyiségű, hisz függ attól hogy hogyan végzünk ellenfeleinkkel. Fegyvereinkre különféle extrákat tehetünk fel. Ilyen pl a lézer, vagy a tárbővítő, vagy a hangtompító, melyet még sörétes fegyverre is fel tudunk szerelni. Képzeljétek el sörétes puska hangtompítóval. Magunkat, képességeinket is fejleszthetjük, mint pl az életerőnk növelése, páncélzatunk, erőnk, és megannyi mindent amit nem szeretnék lelőni, hisz ti majd ugy is meglátjátok a játék során.
A játék maga sok tartalommal rendelkezik, megannyi fejleszthetőséggel, vásárlással. Lesznel üzletek ahol tudunk, fegyvert, lőszert, és kiegészítőket venni. Lesznek izgalmas, akciódús melléküldetések, melyek jobban feldobják a játékot. A játék maga 20-25 óra alatt végig játszható, amit valljunk be magunknak igazán jó, ha a mai játékokat szemléljük. A grafika szerintem gyönyörű lett. A fizika pompás, ahogy elrobban egy gránát, annak nem csak hangja van hanem ereje is. A fegyverek hangja, az, hogy ellenfeleinket ugy ölhetjük meg ahogy azt a barátnőnk szeretné, vagy ahogy épp mi szeretnénk, szerintem fantasztikus. Merem állítani hogy megérdemelné az év játéka címet. Sokaknak csalódás a játék, nem is igazán értem őket. Egy játék nemcsak akkor jó ha izgalams, vagy ha csak lőni kell benne egy csőben, hanem akkor is lehet jó, ha ezeknek mind ereje van, magába szippantó története, és cselekedete. Számomra ez a játék az amit én álmodni mertem, amit a a jövőröl rekonstruállt, amit újságokban, könyvekben, filmekben láttam, az mind megtalállható a Deus Ex Human Revolutionben. Koccintsunk erre a játékra.
Értékelés:
Grafika:
██████████
100%
Hang:
██████████
100%
Játékélmény:
██████████
90%
Összességében:
██████████
100%
Deus Ex: Human Revolution
Megjelenés: 2011. August 23. (PC)
Műfaj: , ,
Fejlesztő: Eidos Montreal
Műfaj: , ,
Fejlesztő: Eidos Montreal
Hozzászólások: 16
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Értékelés
SPOILERA tudosok nem halnak meg hanem csak elraboljak oket hogy a rosszaknak dolgozzanak, de ez csak kesobb derul ki.
Kedvenc játékommá vált, bár sajnos csak haveromnál tudtam vele játszani :'(
Laptopomon szerintetek menne? vagy esetleg a régi gépen 😃
Esetleg létezik demo verzió? 😃
U.I.: A játék során összesen négy helyszínt járhatunk be. Ezek a helyszínek a következők: Detroit, Hengsha (Nem Sanghaj, és még rosszul is írtad triiko222, mert az Shanghai. 😜 Ez egy nagy, két szintes szigetváros, Shanghai partjaitól nem tudom hány kilóméterre. A hatalmas szerkezetet, felső Hengsha-t hívják azt hiszem Pangu-nak is.), Montreal, és Singapore