Modern Hadviselés 2
Csak COD Fanoknak.
Bevezetés:
Pár dolgot el mondanék a játék ecsetelése előtt. Kezdeném azzal hogy a COD sorozat hogy is jött létre. A Medal Of Honor fejlesztőcsapatából levált 21 ember, ki olyan játékot tett le nekünk, aminek a folytatásait izgalmasan várjuk mindig, és már a legjobban várt programok közé tartozik. A játékot korábbi FPS elemek, és egyéb akciófilmek egyvelegeiből alkotják meg, hogy egyszerűen egy nagy adrenalinbombává válunk benne, ha leülünk játszani. A kampány mód, és az online csatározáshoz ad helyett PC-n és egyaránt konzolon is. Hozzátenném hogy az MW2 volt az a játék amit a legtöbb példányban sikeresen eladtak (kíváncsi leszek a MW3 esetében ez hogy lesz).
Sztori:
Remélem emlékeztek negyedik rész végére, mikor Imran Zakhaev-et emgöltük, és megmentettük a világot a nukleáris arzenáltól. Zakhaev ugye meghallt, de követői erősebbek. Köztük Makarov a legveszélyezettebb. Nos lét rövid küldetést követően megismerkedünk két új szereplővel, Joseph Allen őrvezetővel, és Gary Andersonnal. Rögtön a történet elején borzalams küldetésen találjuk majd magunkat, egy moszkvai repülőtéren ahol halomra gyilkoljuk az embereket Boromir néven. Lelepleznek minket és lelőnek, majd elmenekülnek. Mindez még semmi, hisz az oroszok teszik felelősé az Amerikai Egyesült Államokat, ezért a vérengzésért. Mi szerepünk az lesz hogy bizonyítékokat szerezzünk Makarov ellen. Sok helyen fogunk megfordulni mint pl. Rio De Janeiró, Virginia, Washington, Moszkva. Az egész sztori nem tart tovább 5-6 óránál.
Gyűjtői kiadásra is rátérnék röviden:
Egy igazi csodálatra méltó Prestige Edition. Eltér más játékok gyűjtői változatától. A dobozban talállható egy éjjeli látó készülék, egy könyv tele fegyver és koncepciós rajzokkal, valamint tudomásom szerint egy kód, amivel letölthetjük az első részt. Tudomásaim szerint az ár még mindig kizsebelő hisz 33ezer forint körüli áron kapható.
Új elemek tömege:
Az Infinity Ward jó néhány újdonsággal rukkolt nekünk elő, hogy ne legyen monoton a játék. Például a Predator robotrepülőgép-írányító laptopot, és fegyverekre akasztható kiegészítők. Ilyen a lézeres irányzék, mozásérzékelő, hőképriányzék, mely segítségével könnyedén láthatunk a füstgárántoktól. De nagy csodálattal tekintek a Golyóálló pajzsra is, melyet elénk helyezve könnyedén hasznát viselhetjük a golyózápor ellen. Természetesen a gránátok és egyéb robbanóanyagok ellen nem véd sokat. De mindezeket igazán a többszereplős módban vehetjük hasznát. Mindemelett más újításokkal is fogunk találkozni a játék során. Ilyen lesz például a motoros szánon való menekülés, vagy a Predatorral való bombázás ellenfeleinkre, vagy akár az AC 130-as bombázó replőgép.
Multiplayer:
A COD Sorozat legfontosabb része, mint tudjuk mindig a multiplayer. Hamar végigkapkodjuk a kampányt ( vagy hamar nekiülünk a mulitplayer résznek ), és után izgatottan állunk neki a többszereplős játékmódnak. A játékmódban hagyományos csatározásokon vehetünk részt, ami a leggnépszerűbb még mindig a Team Deatmach. De ezen kívül még található a Domination, Demolition, Headquarters is. Ezekben a játékmodokban ha játszunk minden egyes lelőtt ellenfélért jutalom pontokat kapunk. Tapasztalati pontot kapunk a falon átlövésért, vagy ha megakadályozzuk az ellenfélt hogy magasabb Kill Streakre kerüljön, vagy ha 10 ember lelövünk gugolva, vagy a fejlővésekért. Vagy ha ügyetlenek vagyunk és leesünk egy magaslatról, vagy ha sokszor lelőnek. Mindezekért tapasztalati pontot kapunk.
A perkek szintjén is változás történt, rengeteg új hasznos képességeket akaszthatunk magunkra. Egyszerre három perk lehet aktív számunkra. Ilyen például a Scavenger Hardlin. Ezeket a perkeket fejleszthetjük is, ha eleget használtuk. Emellet használhatunk Death Streakek, amiket a lelőtt ellenfeleink számaink függvényében ölünk meg zsinórban. Ide tartozik még a Martyrdom vagy a Final Stand, vagy a Copycat, amivel ugy mond lemásolhatjuk ellenfeleink felszerelését. Ezen felül még vannak Gamertagek melyeket mi készíthetünk el, amiket a játék közben bonthatunk ki, és kaphatunk meg. Egyéb tudnivalóként írnám még le a maximális játékosszámot, ami szerverenként 18. Vagyis kétszer 9 ember mérheti össze erejét a harctéren.
Végkifejezésképpen:
A kampánymód feledhetetlenül izgalmas, és újrajátszható. Valamint a multis örület, ami legalább is évekre odaköthet a gép elé. Minden ízében egy tökéletes játék lett, mely a 2009-es év legjobb játéka címét viseli.
Műfaj: ,
Fejlesztő: Infinity Ward
de mondjuk az AC-t nem kellet volna a Singlihez írni ugyanis az a Cod4 singli-ében van ebben "csak" multi Killstreak
egyébként Joseph Allan meghall a játék elején(mint leírtad) és utána amcsi oldalról nem vele megyünk és még annyit hogy nem emlékszem pontosan de asszem Allen nem őrvezető volt hanem a rangja Private First Class volt ami lényegében egy ilyen elsőbb rendü közlegény de nem nagyon különböztetik meg a sima közlegénytől
egyébként jó lett és ez is csak olyan kiegészités/épitő kritika
ne vedd rossz néven
szerintem sem kell tele spoilerezni, de lehetett volna még írni róla.
mégis a multiról írtál a legtöbbet a sztoriról meg van kb 9 sor...
Így azokról az elemről írtam ami a másik tesztben nem található meg (perkek )
és inkább a kampány módra próbáltam terelni a szót 😀