C&C Generals
Jöjjön hát az RTS-ek új generációja!
Rég volt az az év mikor az hallottam mekkora jó játék a Command & Conquer (ez volt az első C&C játék neve). Meddig hallgattam azt hogy a Red Alert mekkora nagy szám lett. 98-ban a GDI és a NOD imét egymás nyakának esett az új C&C Tiberian sun játékban és a firestorm-ban a Tiberian sun kiegészítőjében. 2000-ben a szovjetek lerohanták az USA-t a Red Alert 2-ben! a történeti szál folytatódott mikor a szovjetek egyik embere fellázadt és elkészült a Red alert 2 kiegészítője a Yurir17;s Revenge. Ezek után egy kicsit elkalandoztak a készítők ugyanis a legelső C&C-ből faragtak egy FPS-t a Renegade-t (szerintem hiba volt). 2003-ban minden megváltozott. Az EA Games egy új C&C-t alkotott egy teljesen új történettel! Ez volt a Generals, és a kiegészítője a Zero Hour. 2007-ben a GDI és a NOD már megint összeugrott Tiberium wars néven és követte a Kaner17;s Wrath. De persze ez se volt elég és következett a Red Alert 3 egy új Frakcióval, és utána az Uprising. 2010-ben a Tiberium Twilight debütált ami nem nyerte el a C&C fanok tetszését. Nah térjünk akkor vissza 2003-hoz.
Nos kezeljük gy ezt a tesztet mintha 2003 lenne, és a Generals egy új játék lenne. Mint mondtam a Westwood egy új menettel, történettel, és grafikai motorral gazdagította a játékipart. A Generals nem más mint egy RTS ami a 21. századba játszódik. Tulajdonképpen nem is tudom milyen története van ennek a játéknak hiszen szinte nincs is. Három frakciónak lehetünk segítségére. USA, Kína és a Globális felszabadító sereg (GLA). És ha már a történetről beszélünk el kell mondjam hogy Kínának van a legérthetőbb történetet. Vegyük pl. az USA első küldetését ahol már le is rohanhatjuk Baghdad-ot és 7 küldetésen keresztül lővethetjük szitává a terroristákat. És ha már itt tartunk. A játékban 7 küldetés van minden frakciónál plussz a kiképzés. Skirmish-ben is érdemes lesz játszanunk mert nem csak a győzelemért hanem mindenféle érdemért is küzdhetünk. Kapunk ilyen átlag mérők is amelyik megmutatja hogy hány győzelmünk van, legtöbb sor győzelem, stb.
A Grafika teljesen megváltozott. ez a mesés RA 2 grafika után kapott a játék egy 3D motort. Hangok is durváák lettek bár néhol vicces hangok adtak a terroristáknak. És akkor nézzük a zenéket. Kellemes frakcióhoz illő instrumentáális zenéket kapunk, amik egy darabig élvezetesek aztán már őrjítő egy-két nap után. Nem is beszélve arról a bugról amikor a tankot hiába vezényelem akárhova ő inkább rtáncrar1; perdül.
Nézzük mik a változások a RA 2 óta.
Ami bosszant hogy egyszerre csak kilenc egységet gyárthatunk. A RA2-ben egyszerre harminc egységet tudok rendelni.
A Generals nem számolja vissza a pénz hanem rögtön kifizeti és utána megy le a sötét kör a képen ami a kiképzést jelzi.
Eltűnt a struktúra menü jobb oldalról és minent vízszintesen alulra kapunk, radarral együtt. Persze ezt is el lehet tüntetni hogy teljes képernyőn bámuljuk a sereget.
Ha lerombolják a főépületünk az sem akadály az építésre. A dózerek amik építenek bármit megépítenek bárhol.
Ha nem találsz szabad konstruktőrt ne aggódj. Van egy szerszám fül mi egyből rámegy egy szabad dózerre.
már nem ércet vagy tibériumot gyűjtünk hanem konténereket, vagy olajkutakat is elfoglalhatunk.
Minden frakciónak van egy különleges embere.
Eltűntek a filmes átvezető videók (ez mondjuk rossz!!!!)
Előkerültek a fejlesztések és több az államilag bevethető fegyver pl, bombázó hívása
Minden frakciónak megvan a maga kúltúrális hangulata.
Skirmish-ben már játszhatunk csapatban is.
Persze nem használhatunk vízi egységeket.
Műfaj: ,
Fejlesztő: EA Pacific
Nekemis a kedvenc RTS-em😃 én a Zero Hour Shockwave modjával szoktam játcani😃 nagyonjó sok ujj egységvan benne meg +3 frakció😃