background
avatar
CoDMW3
Szint: 51
11 éve tag, offline
5.8K 💬
736 ☀
Parker
28 éves, férfi
Amerikai Egyesült Államok

Sebesség az éj leple alatt - Need for Speed Underground

Írta: CoDMW3, 2014. August 17., játékteszt
Játék: Need For Speed Underground

Illegális versenyzés éjjel amikor már mindenki durmol? A szomszédok ezt nem fogják jó szemmel nézni!

Mindig úgy voltam jelen mint a Need for Speed sorozat védelmezője és gyilkosa is egyben. Az a galád ember aki a gyerekcipős epizódokat nyalogatta mint egy kopasz fogatlan lény a nyalókát és persze aki a legújabb epizódok lemezeit inkább alátétnek flexkorongnak esetleg frizbinek használta. Ki sem tudom fejezni a sorozat készítői iránt érzett hatalmas tiszteletemet hiszen lássuk be nem kis dolgot vittek végbe kezdve az elfogadható részekkel majd befejezve a megtépázott nem is tudom minek nevezzükkel. A tisztelet és a hódolat amit nyújtok a készítők iránt az nem mindennapi. Hiszen ritkán látni olyan csinálmányt amit szépen felépítenek, évekkel kezd fejlődni és képes újításokat felállítani (de mást nem nagyon) majd agyukra megy az a tudat, hogy bele kell dögleniük a munkába a pénzükért. Ezért gondoltak egyet és a sorozat 2006-tól már csak ugyanazt szajkózza mindenféle fejlődés és tulajdonság nélkül. Nyugodtan elüthettek az utcán eme bölcs kijelentés miatt de én azok után is a szemetekbe nézek és elmondom mennyire nem tanultatok meg vezetni az új részek által. Én tartom magam ahhoz, hogy a sorozat 2006 után már csak az undorító grafikai élvezkedést és az olyan klipeket tartalmazza ami egy pornófilmre hasonlít autókkal a főszerepben.


Elég megnézni egy NFS trailert, ahogy a kamera végigsimul az autón és bumm. A lényeg, hogy hiába védtem a sorozat öregeit (Underground, Most Wanted, Carbon) rá kellett jönnöm elég érdekes módon, hogy itt is vannak olyan kérdéses pontok amiket nem tudtam megmagyarázni azok után sem, hogy játék közben nekirontottam tesztelőtársamnak egy matchboxszal. Igen igen ez a jó öreg (de mennyire öreg) Underground. Jól tudjuk, hogy a sorozat volt olyan galád és olyan epizódokat is kiadott (amik megjegyzem nagy sikernek örvendtek) amelyek csak és kizárólag az éjszakai versenyzésre koncentráltak. Úgy gondolták, ha besötétítik a területet még élvezhetőbb lesz a játékmenet, és ez működött is volna, ha nincs az a rengeteg kesze-kusza marhaság ami miatt két billentyűzetbe és egy szekrénysorba törtem a lábam. Félreértés ne essék, az alapötlet nagyon tetszik, az autók marha jók, a tuningolásért vért és szekrénysort kell izzadni (erről később) az ellenfelek is a helyükön vannak de mégis vannak azok a tulajdonságok amik számomra tönkretették az élvezhető versenyzést. Na de, hogy letudjuk a fejlesztő cég az EA Black Box, a kiadó pedig az Eladom alamuszisan ismertebb nevén az EA.


Hogy a játék kezdeteiről is szó essen tisztázzuk mi is történt ezzel a sorozattal az Underground kijövetele miatt. Aki esetleg nincs tisztában az egésszel annak érdekesek lehetnek a következő sorok. E rész kijövetele előtt az epizódok nem rendelkeztek sem történettel sem tuningolással. Ezért a cuki EA újraindította a sorozatot Underground címmel amiben rengeteg újítást vezettek fel amelyek persze adtak egy morzsányi szabadságérzetet is az elkövetkező játékoknak. Az underground előtt a darabok afféle "quick game" módban működtek. Autó választás (semmi tuning) aztán pályaválasztás (semmi tuning) és ennyi. Azonban az újraindítással történelmet írtak. Szabadon lehetett autókat vásárolni, végtelenségig fokozhattuk a vásárolt autók teljesítményét és ezt mind az éj leple alatt, nehogy egy színesfém tolvajjal kerüljünk szembe. Ez mind szép és jó de a fejlesztők olyan marhaságokat halmoztak fel a nagy lelkesedésben amik vagy a versenyzést gátolták vagy magát a végigjátszást és persze azt, hogy maradjon valahol épp idegszálunk. De miért is írom ezt?


Kezdve a játék úgymond felvezetésével. A játék körül leng valamiféle történetszál amit még a kedvenc tyúkom kopaszka is megértett. Zöldfülűként kezdjük a játékot egy pompás városban amit Olympic Cytinek hívnak. Az elsődleges célpontunk a csúcsra jutás lesz azon belül az éjszakai versenyzés uralkodóját Eddie-t kell letaszaítanunk a trónról. Mint azt már láthattuk az elkövetkezendő részekben is (Most Wanted, Carbon) akár újoncok vagyunk akár tapasztalt versenyzők mindig egy alap autó megvételével kezdjük járni utunkat és ez nagyszerű. Már az alap járgányok választása is elég szép felhozatalt produkál kezdve a Peugeot 206-al egészen a Honda Civic-ig. Ezek után belevetjük magunkat az éjszakai versenyzés örömteli és feszült pillanataiba. A versenyek jó helyezéséért stíluspontokat, pénzt és néha különféle extrákat kapunk amelyek jól jöhetnek akár az autók tuningolása akár a jó hírünk növelése szempontjából is. A versenymódok is változásokon mentek keresztül. Nem annyira látványos és eget rengető módon, de van egy két új versenyszám amik vagy bejönnek vagy nem. A grafika is óriásit ugrott az előző epizódokhoz képest a gyönyörű éjszakai atmoszféra pedig még inkább szebbé teszi az egész várost.


A karrier módban 111 verseny található, minden egyes versenyt csak az első helyezéssel nyerhetünk meg. Adott versenyek teljesítése után bajnokságok indulnak amik egyetlen egy versenyszámból állnak. A bajnokság 3 vagy 4 játszmából áll, amelyek összesítésre kerülnek s ez az összegzés dönti majd el, hogy méltóak vagytok a folytatásra vagy inkább próbálkozzatok még egyszer az összecsapásban. A versenyszámok között megtalálhatóak a sprintek, körversenyek, kieséses versenyek, driftek, gyorsulási és időmérő futamok. Kezdve a sprinttel semmi bonyolult egy útszakaszt kell teljesítenünk lenyomva ellenfeleinket. Minél gyorsabbak vagyunk annál jobb. Mellesleg a játék vége felé mindig azért imádkoztam, hogy sprintet kapjak mert azt még úgy ahogy könnyű volt teljesíteni, de elég egy kocc is és vége a szép álomnak, higgyétek el. A körversenyek 3-tól akár 7 körig is terjedhetnek amelyek vagy jól sülnek el vagy rosszul. Gondolok itt arra a szeretnivaló tényre, mikor minden körben verhetetlenek vagyunk, majd az utolsóban telibeviszünk egy oszlopot és vége mindennek. Én ilyen helyzetekben magamat kezdtem nyugtatni, hogy "nincs több billentyűzetünk!". A kieséses verseny az egyik kedvenc számom, 4 autó, három kör.


Aki a körök végeztével az utolsó helyen érkezik a célba kiesik, ez meg mindaddig amíg a végső körben a csak a két legjobb marad s 1v1-ben derül ki a végeredmény. A driftek viszont vitathatatlanul a kedvenc számaim. Egy hatalmas útszakasz és egy strapabíró autó kell hozzá semmi más. Különféle kacskaringós és hajtűkanyarok közepette kell helytállnunk a szuper járgányunkkal. A lényege a többi versenytől eltérően nem a gyorsabb célba gurulás hanem a célba csúszás. Autóinkat a kanyarokban minél nagyobb szögben kell "bevágni" így egyre több pontot bezsebelve. A szakaszok rendelkeznek úgymond Bónuszzónával is ami a pontok növelését jelenti. A bónuszzónákra való rácsúszás nem csak növelheti de akár meg is duplázhatja pontjainkat ezzel előrébb tolva a győzelem felé. Egy két verseny és a drift királya leszel. Az időfutam maradt hátra, ami egy útszakaszból és egy ketyegő órából áll. Minél gyorsabban minél precízebben kell beírni a célba hiszen az idő lejártával elszáll a győzelmünk is. Az utolsó versenyszám amiről beszélhetünk a gyorsulás. Nem nagy ügy, hiszen ha már autót vezetünk tanuljunk meg időben váltani is. Egy többnyire egyenes útvonalból álló pályán kezdünk ahol rajtolás után el kell szoknunk kicsit az automata váltónktól és kézzel fel és le kell kapcsolgatnunk járművünket.


Ez a versenyzés sok nehézséget hordoz magában amik csak azért vannak jelen, hogy nehezebbé és izgalmasabbá tegyék a gyorsulást (lejjebb olvashattok róla). Ha esetleg valami elkerülné a figyelmed váltás közben az a motor lefulladásához (leégéséhez) vezet. A másik tényező pedig az ütközés. Ha forgalommal vagy oszlopokkal ütközést szenvedtek, a versenynek vége szakad. Hogy az ellenfelekről is szó essen. Időmérő futam kivételével minden versenyben 3 ellenfelünk lesz. Akár kör akár driftről van szó. Az ellenfelek mindig olyan erős autókkal rendelkeznek majd amilyennel ti rendelkeztek. Itt szeretném kiemelni azt az aranyos dolgot miszerint nem indulhatsz gyengébb autóval mint ami az ellenfelednek van. Ezt az üzenetet akkor kapod ha esetleg nem vettél valamilyen új alkatrészt a kocsidba és anélkül szeretnél elindulni egy adott versenyen. Szerintem ez tök jó, hiszen így tudni fogjátok még ha véletlenül el is felejtettétek a tuningot, hogy valami hiányzik az autódból, hogy elindulhass egy adott versenyszámban. Ami a játékban még szemet szúr ha valaki visszafelé halad a sorozatban, hogy ebben még nincs szabad kóborlás mód. Az éjszakai versenyzés menüben választhatóak ki a versenyek és onnan nem is lehet nagyon mászkálni.


Autók - Tuning

A Need for Speed sorozat veterán epizódjai hatalmas kifogástalan oldala az autók sokszínűsége mellett azok tuningolása volt. Rengeteg külső és belső tulajdonságot kedvünkre adhattunk hozzá vagy éppen vehettünk el belőle. Ebben a részben nem lesz okunk panaszra a turbózás terén, hiszen az autók minden apró részletet alakítható legyen az motor, lökhárító, gumik, nitro vagy akár tehén. Az autókon mindenféle alkatrész felhúzható ahhoz, hogy a legerősebb és legdurvább autókat hozzuk létre és leverjük az összes riválisunkat. Azonban olyan szintű nehézségek árán lehet megszerezni a tuning eszközöket, hogy szinte (nekem) a játék közepe felé, úgy az 50. verseny felé kezdte feloldani a jobbnál jobb cuccokat (erről majd a negatívumoknál olvashattok tovább). Mindenesetre ez az az elem ami a Need For Speed sorozatot naggyá tette mindenféle negatívumon túl. Hiszen mindenki szeret személyre szabni járműveket, űrlényeket de még embereket is (lásd Sims, Fifa stb). És ezt csak támogatni tudom, ez a rész pedig kitett magáért a tuning szempontjából mert rengeteg lehetőség rejlik benne, rengeteg cucc van, amik változatosak és nem félek kijelenteni bitang jól néznek ki.


Grafika

A grafikai újítás a második legnagyobb erénye ennek az epizódnak. Nem csak a grafika ugrásszerű változása a szebb út felé de az egész város kialakítása elképesztő lett (akár a maga idejében akár most). Nem csak bedobtak egy pályaszakaszt pár kartondobozra hasonlító épülettel, épp ellenkezőleg. A város kialakítása gyönyörű, az épületek és a világítások amik szinte már már világossá teszik nekünk a szinteket szintén nagyon szépek és változatos színűek amitől nem válik egyhangúvá a játékmenet és persze a néholi "élete" a játéknak szintén megtalálható. Gondolok itt másodsorban az idegesítő és akadályozó (nem beszélhetek csúnyán ezért) (********) forgalomra de elsősorban a repülőgépekre. Lehet apróságnak tűnik de számomra nagyon fel tudta dobi a szinteket ha egy két repülőt láthattam fel és leszállni, plusz voltak olyan éles helyzetek, hogy a hajamról égette le a szőrt pár repülő olyan közel repült a kobakomhoz. Mint mondtam ez az éjszakai versenyzés a grafikát emeli ki leginkább mert tényleg kifogástalan az atmoszférája a játéknak. Az autók részletes kidolgozottsága is az egeket veri és nem is félek kijelenteni, hogy ha ma ilyen grafikával de érthető játékmenettel még sikeresebb lenne a széria mint bármikor. Azonban amit nem értek egy NFS epizódban sem az a közlekedés kidolgozatlansága. Nem annyira fő szempont a közlekedés az igaz, viszont ebben a részben elég nagy szerepük van mert 5-ből 4 versenyt miattuk "néztem el". A forgalom minden egyes epizódban (veteránokban) csak egy körberajzolt járművekből álló csorda ami csak azt lesi mikor kanyarodsz élesen, hogy vígan frontálisan ütközzenek veletek. Van még egy jópofa dolog ami elég szórakoztató tud lenni ha marad idegszálad, ez pedig az átvezető kép ha ütközöl valamivel. A látvány témánál még megemlítem a különféle műszerfalak kinézetét mert azok is el lettek találva. De mégis kiemelem azt ami a legjobban tetszett ezen a falon, a térképet. Azért emelem ki mert a kivitelezése nagyon bejött. 3 Dimenzióban mutatja az útvonalat így lehetővé téve a jobb rálátást az elkövetkező kanyarokra és minden másra. Ilyen stílusú térképet azóta sem láttam Need for Speed epizódokban pedig nagyon jól néznek ki és hasznosabbak mint a felülnézetes 2 Dimenziósak.


Éjszakai muzsika

Kezdve a zenei aláfestésekkel itt nincs semmi kétséges pont. A zenei betétek egytől egyig fülbemászó muzsikák és nem hogy nem unalmasak hanem még jobban adja az éjszakai versenyzés hangulatát. Egyik nótát sem ismerem ami a versenyek és a menü alatt szól de a sorozat mindig megszerettet velem egy két zeneszámot. Szerintem mindenki tisztában van vele, hogyha valamelyik Need for Speed epizód eszükbe jut, mindegyik egy adott zenéről ugrik be. Ez a rész nem más mint a (Tis Tis Tis) című nótáról ugrik be. Hogy az autókról is ejtsek pár szót, én semmi kivetnivalót nem találtam a hangokban, semmi bakit egyszerű brumm brumm hangok mint amilyennek lennie kell. Driftnél felfedeztem pár olyan hangot amelyet még egy autónál sem hallottam, mint egy büfögő tengerimalac, de sebaj.


Végső soron, amik nagyon nem okoztak örömöt a játékban

Kezdjük rögtön a ténnyel, hogy a fejlesztők nagyon ki voltak fogyva az útvonaltervekből. Annyiszor megismétlődtek a szintek, hogy már számolni kezdtem hányszor ismétlődnek, de voltak olyan huncutok a fejlesztők, hogy azonos pályákat megfordítottak és így nem tűntek annyira visszatérőnek (gondolták ők). Lehet valakinek bejön, folyton ugyanazon a szakaszon járatni a motort de az, hogy 111 versenyből legalább 60 ugyanaz az útvonal legyen párszor megfordítva az már kicsit sem élvezetes. Azonban most jön az ellensúly ami pozitív irányba lökhetné ezt az egészet azonban még inkább húzza lefelé, ez a közlekedés. Atya úr isten mint mondtam a lábam törtem a szekrényembe az idióta forgalom miatt. És itt nem arra gondolok, hogy gyakori rendszerességgel fordulnak elő a szembejövő autók, nem. A játék olyan sunyisan oldotta meg az egészet, hogy direkt hajtű kanyarok vagy alagutak esetleg útkereszteződésekben dobja elénk Borat fagyisautóit.


És ez sem lenne még elég baj, ha a játék nem a tökéletességre nyomulna. Ugyanis a versenyeken csakis az első helyezéssel léphetsz tovább. Én értem, hogy a legjobb hely a legjobb de szerintem még egy második hely=győzelem is elfért volna, ha már ilyen nehéz akadályokat dobtak elénk. Sokan gondolhatják, hogy ezek olyan kis apróságok amiket meg lehet bocsájtani a kornak (mert páran más játékoknál már utaltak erre), nos ha akkoriban teszteltem volna először akkor is észre lehetett volna venni ezeket az apróságokat ami kibillenti a játék tökéletesnek mondott egyensúlyát. De, hogy visszatérjek még az ütközések sem lennének nagy bajok, ha az autóink nem gumilabdából készültek volna. Támadások előtt leszögezem, hogy ekkora sebességnél tisztában vagyok mi történne ilyen helyzetekben, de ha már egy olyan játékkal játszunk ahol a falról ide oda pattogunk mint egy gumilabda, akkor ne realizálják már annyira a repüléseket mintha a NASA lőtt volna minket a Holdra. Elég egy kis kocc és máris lehet galambokra vadászni. Szóval így a negatívumok tábora nagyjából ennyi, hiszen ezekre vagyok mérges a legjobban, mert a végigjátszást akadályozzák és azt meg kell hagyni tökéletesen teszik. Ja és még valami a versenyek előtt ugye módunkban áll nehézségi fokozatokat választani: könnyű, normál, nehéz.


Mindhárom mód a nehézségének megfelelően van ellátva jutalmakkal, akár pénzjutalom akár érdekes tuning felszerelések szempontjából. Én személy szerint a 20. versenyig normálon mentem, aztán át kellett váltanom könnyűre mert a játék olyan hamar felgyorsul és válik nehézzé, hogy aki a legerősebb fokozaton indul az kösse fel a gatyáját. És íme még egy negatívum. Ugye a nehézségi fokozatok kiválasztása során láthatjuk melyik fokozat mennyi pénzjutalmat ér. A könnyűért jár a legkevesebb és így tovább, azonban a könnyűért jár a legkevesebb tuning felszerelés is. Ebből kifolyólag ha nem mész nehéz módban a játék háromnegyed részéig felejtsd el, hogy bármilyen klassz felszerelés a tiéd lehet. Jó nem azt mondom, nem lesz választékosak a cuccok, de amennyi le van zárva ha folyamatosan normálon mész az felháborító, s folyton azokat a nyamvadt magazincímlapokat nyertük. Még egy kis szőrözős dolgot említek meg ami az őrületbe kergetett. Tudniillik a NFS-ekben a kijelölt pályaszakaszokon láthatóak színes batár nagy terelő nyilak, hogy el ne tévedj. Igen ám de ezeken át lehet menni! Fújj de utáltam ezeket a helyeket amikor direkt hajtűkanyarok végében álltak ezek a kis utcák ahová véletlenül vagy besodródtam vagy telibevittem egy oszlopot és mindennek tetejébe az utolsó körökben. Szóval nagyjából ennyi.


Végítélet

A játék küzd jó néhány hibával, amelyet elég nehéz elviselni helyenként de mégis összességében egy olyan játékot kapunk ami megéri a belefektetett időt. Küzd a forgalommal, az oszlopokkal, a gumiborítású autókkal, de a kialakítás az autók és a tuningolási eszközök hatalmas választéka teszi a játékot azzá ami mérföldkőnek számított a Need for Speed történetében. Az újítások remekül, sőt tökéletesen működnek de nincs egy olyan játék sem legyen akár autós, lövöldözős vagy bármilyen műfaj ahol nincsenek kérdéses pontok. Itt is jelen vannak a forgalmi gondok és a többi de összességében korántsem lehet rossznak, még csak átlagosnak sem nevezni, mert olyan újításokat hozott amik történelmet írtak.
85%

    Pozitívumok:
  • Grafika kidolgozottsága
  • Az éjszakai atmoszféra változatos szépsége
  • A tuningolás változatossága
  • Autók sokszínűsége
  • Apró történet a láthatáron
    Negatívumok:
  • A forgalom "véletlen" elhelyezése
  • Útvonalak mérhetetlen ismétlődése
  • Gumilabda effektus az autókban
Értékelés:
Grafika:
██████████
80%
Hang:
██████████
80%
Játékélmény:
██████████
80%
Összességében:
██████████
80%
Need For Speed Underground
Need For Speed Underground
Need For Speed Underground
Megjelenés: 2003. November 17. (PC)
Műfaj:
Fejlesztő: EA Black Box
Hozzászólások: 18
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
MrSzakember01 avatar
Ahhoz képest hogy milyen alacsony a gépigénye és milyen régi a játék, a grafikája tényleg a mai játékok túlnyomó többségét lealázza! Jó látni hogy vannak még ilyen játékok... én úgy vagyok vele minek mindenből a legújabb mikor ezeket az örök klasszikusokat egyszerűen nem lehet elfelejteni?
Napokat, sőt heteket el lehet vele szórakozni, főleg nehéz fokozaton... megszenvedtem a végét de kivittem jó néhányszor.
0
0
0
0
Zozihun avatar
Mennyit toltam vele annó.Jó is volt...
0
0
0
0
CoDMW3 avatar
Kösz!
Én is ugyanúgy kezdtem, ahogy te és muszáj voltam könnyebb fokozatra kapcsolni mert akárki akármit mond ezt nem könnyű kijátszani egyik fokozaton sem!
0
0
0
0
DragonZolee avatar
Üdv.Nagyon klassz lett a teszted ! Én is sokáig Nehéz módban játszottam,de a végéig szinte lehetetlen ! Leginkább a gyorsulás az ami nálam is némi dührohamhoz vezetett,és pont az ólálkodó,alkoholista taxisok,vagy egyéb huncut terrorista sofőrök miatt,akik mindig akkor kanyarodtak ki elém amikor oda értem...ha jobbról mentem jobbról jött,ha meg balról,akkor természetes balról....és még be is lassult sokszor,hogy biztos eltaláljam ! 😃 😃
A pontozásom Max a számodra ! 😀
0
0
0
0
CoDMW3 avatar
Köszönöm egytől egyig minden tagnak az értékelést és az észrevételeket, azonban rakjunk helyre néhány dolgot 😂
NeTuddMeg Először is! nekem nem az a dolgom, hogy megváltoztassam a ti nézőpontotokat egy játékról és egy adott témáról, csak és kizárólag annak tartom a tesztelést ami. Bemutatok egy anyagot, felvezetem azok jó és rossz tulajdonságait, s a megélt élményeket számba véve megfogalmazok egy félig szubjektív világot amit én éltem meg játék során. Számomra nagy nehézséget okozott nehéz módon kijátszani, tudom ez lenne a lényege, azonban amiket leírtam, hogy kanyaroknál az autók kiakadnak majd méterekkel később tűnnek fel megnehezítik a tényleges kijátszást, és ott van még a forgalom nehézsége is amik folyamatosan ellenünk dolgoznak. Ezek szerint én és haverom akivel játszottuk marhára bénák voltunk vagy nem játszottunk még elég Pc játékkal, számomra ez volt az egyik ha nem a legnehezebb autós játék a sok bug miatt.
Zol4ly
Nem értem mi a probléma, hiszen tele van vesszőkkel 😃
0
0
0
0
Zol4ly avatar
Jó teszt lett nagyon, de vesszőt sehol nem raktál ki, ami sokat ront az összélményen! Erre figyelj máskor.
0
0
0
0
Slier avatar
Jó teszt gratula. Kicsit hiányolom a az új nfs szériákból a régi nfs hangulatot.
0
0
0
0
cseszka avatar
Hu...azthidtem soha nemérek az olvasás végére...😀.Jó teszt lett,grat hozzá.
Bár egy két dolog mintha máshogy rémlene.A kilóméter óra a NFS U2-ben volt változtatható ha jól emlékszem,meg a cimlap fotók is,de a forgalom az néha tényleg brutál trehány volt.Ami még nemtetszett benne,hogy a 90° kanyarokban nekem majdnem h állóra kellett fékezni h bevegyem normálisan a kanyart,mig az ellenfelek (gép) szinte padlógázon a falhoz hozzánemérve bekanyarodtak.
0
0
0
0
fonix9901 avatar
ez még igazi NFS volt 😀
0
0
0
0
NeTuddMeg avatar
FourdPczmage: de, azt is kitoltam vagy 20x, de ebben rohadt látványosan csinálja. majd csinálok videót, csak el kell jutni odáig 😃 ott igazából a rendőrök.. Carbonban meg a kanyonos sínautó. 😀
0
0
0
0
Bicike avatar
Ezt meg kell emésztenem magamban, igazad van, nagyon is. A Carbon óta szerintem tömeggyártmány az NFS, persze van az újak között is jó, pl. a Hot Pursuit 2010 az teszett. A bevezetés nagyon tetszett, persze a többire sincsen panasz, látszik, hogy fejlődsz, még mindig jók ezek a saját történetek, amiket leírsz a játékkal kapcsolatban.
Megy az 5*. 😀
0
0
0
0
NeTuddMeg avatar
Tévedsz. Bármi jellegű probléma nélkül ki lehet tolni a játékot Nehéz szinten..
Viszont amit nem írtál bele, hogy a játék elég erősen csal. A karrier vége felé (a civic, amit TJ vezet) egy 4 vagy 5 körös versenyen.. Elsőre lehetetlen.. Amikor az utolsó kanyarban mész 120at, és mint a rakéta, pont a kanyar közepén elmegy melletted.. Felbecsülhetetlen.

Ettől függetlenül most is fent van a gépen 😀
0
0
0
0
repulomajom-legikoz avatar
Említhettem volna még a king Kongot is, amikor félszemmel néztem valami vígjátékot, és nevettem, miközben a hatalmas T-rex-et dobálgattam, ilyen hosszú fadárdákkal 😀 Pedig előtte még a pulzusom is fölment amikor a nagy dino a szájába vett. 😀 Az NFS-től ennyire azért ne térjünk el. A harmadik kommentet meg még nem láttam, amikor az előző kommentemet írtam! 😀
0
0
0
0
CoDMW3 avatar
Dono A vesémbe látsz 😀. Én is pont így gondolom és ezt fel is vezettem a következő tesztemben.
repulomajom-legikoz
Én ezzel úgy vagyok tudod, hogy egyiket sem emelem a magasba. Mindegyik epizódnak megvan a maga ereje a sajátossága. Mindegyik epizód másban jeleskedik és ez szerintem tökéletes. Hiszen ha egyikből hiányzik valami, az a másikban benne van, ha az egyikben sok valami ebből a másikban kevés belőle, ezt tapasztalom most a sorozat tesztelése közben 😀.
Látom neked is vannak kis sztorik. Ettől a szaloncukros sorodtól nekem hirtelen a Super Mario ugrott be ugrott be 😃
0
0
0
0
repulomajom-legikoz avatar
Igen, megvoltak a maga hibái, hiányosságai. Mégis ez volt, az az NFS rész aminek a legjobban megfogott a hangulata. A második része bizonyos szempontokból lehet, hogy jobb volt, de a versenyek hangulata szerintem klasszisokkal jobb volt ebben, mint az NFSU 2-ben, ez egyéni vélemény, de biztos nem vagyok vele egyedül. A teszt is nagyon jó lett! 2003 hideg sötét estéi, világító karácsonyfa, szaloncukrok nyomatása, mintha tegnap lett volna. Az évek telnek, de a játék, szinte a végtelenségig tartani fogja magát, a jövőgenerációinak.

Tesztusz-Maximusz, megy az ieles! 😀
0
0
0
0
no avatar
Ami az első Undergroundból hiányzott, az a másodikban megvolt. Ezért volt számomra a legjobb NFS rész az Underground 2. A teszt jó lett és annak idején is hasonló volt az emberek véleménye: forradalmi volt az első, de egyben már nagyon várták a második Undergroundot.
0
0
0
0
CoDMW3 avatar
Kösz! Nekem is nagyon tetszett összességében 😀.
0
0
0
0
Értékelés
Összes átlaga:
█████████
9
24 értékelés alapján
Csak regisztrált tagok értékelhetnek


Elfelejtett jelszóRegisztráció