Wolfenstein: The New Order gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i7 or equivalent AMD
RAM:
4 GB RAM
GPU:
GeForce 460, ATI Radeon HD 6850
OS:
64-bit Windows 7/Windows 8
STO:
50 GB available space
NOTE: AMD Radeon users: Please install AMD Catalyst 14.4
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 617
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Processzor: intel pentium CPU G2030, 3.00GHz
Memória: 4gb ram
Videókártya: NVIDIA GEforce GT610
DirectX-verzió: DirectX 11
Op. rendszer: Windows 7
Kicsit nézz utána a náciknak!főleg tudományos részlegen mekkora sikereket arratak!
tudod 45 években amikből csak prototipus készült az amerikaik 1-1 be megépiteték és azzal harcolnak irakba😀
mertz annyira jó
Wolfenstein: The New Order - miért nem lesz multiplayer?
A válasz rendkívül egyszerű: a kiadó nem akarta ráerőltetni a többjátékos módot a fejlesztőcsapatra. Riszpekt, Bethesda!
Pár nappal a játék május 7-i bejelentése után már tudtuk, hogy nem harcolhatunk majd egymás ellen a Wolfenstein: The New Order multiplayerében, mivel ezt a módot kihagyják a fejlesztők, az okokról viszont még nem hallottunk - idáig.
Az első Wolfenstein: The New Order gameplay után ugyan nem estünk hanyatt, de egész kellemes hangulatba ringattak minket a látottak, úgyhogy azért várjuk a játékot. A játékot, melyből a mai trendektől eltérően kimarad majd a multiplayer. Sajnáljuk? Nem nagyon, sőt örülünk, hogy így még több idő marad az egyjátékos mód tökéletesítésére. De mi állhatott a döntés hátterében?
Pete Hines, a kiadói feladatokat ellátó Bethesda alelnöke elárulta, hogy a fejlesztő Machine Games eredeti tervei között sem szerepelt a multi, ők pedig semmit sem akartak erőltetni.
"Nem fogjuk letuszkolni a torkukon, és azt mondani, 'eddig is volt multi, most is legyen.' Ezek a srácok remek dolgokat alkotnak. Ha megnézitek a The Chronicles of Riddick, vagy a The Darkness játékaikat, ezek olyan kreatív elemekből épülnek fel, melyek a mostani Wolfensteinben is megtalálhatóak, és ezért volt vonzó számunkra a csapat, valamint az elképzeléseik az új Wolfensteinről (...) Azt mondtuk nekik 'Oké, csináljátok így', nem pedig azt, hogy akkor keresünk olyanokat, akik hajlandóak többjátékos módot csinálni".
Európa, 1960. A nácik megfordították a második világháborút egy új típusú, fejlett technológia segítségével. Könyörtelen erővel félemlítették meg a világot, a legerősebb nemzeteket is térdre kényszerítették.
A nácik vasmarokkal irányították a világot, csak egyetlen ember szivároghat be az ellenséges vonalak mögé. Ő B.J. Blazkowicz, az amerikai hős, aki újraírhatja a történelmet. Hősünk szigorúan őrzött létesítményekbe szivárog be Európa-szerte, szuperfegyverek felett veheti át az irányítást, s így saját eszközeivel győzheti le a németeket.
A Wolfenstein: The New Orderben részt vehetünk autós üldözésekben, náci robotok ellen küzdhetünk, víz alatti felfedezésbe kezdünk és elit rohamcsapatokkal akasztjuk össze a bajuszt. Mindezt lenyűgöző részletességgel az id Tech 5 engine jeleníti meg.
Wolfenstein: The New Order - ilyen egy náci mech közelről
A Wolfenstein: The New Order merész újításai megosztották a játékosközösséget, talán a most kiadott képek és koncepciók tisztázzák, hogy mit várhatunk az FPS-től.
A Wolfenstein: The New Order bejelentése óta folyamatosan arról megy az eszmecsere, hogy vajon a széria előnyére vagy hátrányára válik a Bethesda a koncepció terén tett merész lépése.
Az új Wolfensteint fejlesztő MachineGames már feláldozta az egyjátékos kampány oltárán a multiplayert, így biztosak lehetünk abban, hogy a fejlesztőcsapat a fejlesztés teljes időtartama alatt az egyjátékos élményre fókuszál.
A sztori szerint 1960-ban járunk, egy alternatív világban, ahol a nácik megnyerték a II. világháborút, így újra rajtunk a sor, hogy megmentsük a világot. Az id Tech 5 grafikus motornak azonban nem csupán emberi ellenfeleket kell megjelenítenie, akadnak itt kisebb és nagyobb méretű mechek is, amik egytől-egyig a mi bőrünkre pályáznak. A Bethesda most kiadott pár új látnivalót, valamint koncepciót, amiken – többek között - a náci birodalom büszkeségei, a mechek is bemutatkoznak.
Wolfenstein: The New Order - íme az első képek
A Bethesda a minap bejelentette Wolfenstein: The New Ordert, egy nappal később pedig képeket is közzétettek. Jó lesz ez.
A ’60-as évek alternatív változatában játszódó FPS-ben régi ismerősként köszönthetjük B.J. Blazkowicz-ot, aki ismét a nácik megállítását kapta feladatául. Náci robotokét, egész pontosan.
A Bethesda marketingesei remek munkát végeztek: találgatások ugyan folytak, de azt, hogy a Wolfenstein: The New Ordert jelentik be, a tegnapi napig senki sem tudta biztosra.
Az egykori Starbreeze Studios tagjaiból verbuválódott MachineGames az id Tech 5 motor azon erősen módosított változatát használja, amely a The Evil Within megjelenítéséért is felel. A ma kiszivárgott fotók és artworkök pazar látványról tanúskodnak, de az Aliens: Colonial Marines fiaskója után már visszafogottabban mondunk véleményt az előzetes anyagok láttán.
A Wolfenstein-sorozat következő része várhatóan 2013. negyedik negyedévében kerül kiadásra PC-re, Xbox 360-ra, PS3-ra, és next-gen platformokra. Várjuk a további részleteket.