Total War: ROME II gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2 GHz Intel Dual Core processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
RAM:
2GB RAM
GPU:
512 MB DirectX 9.0c compatible card (shader model 3, vertex texture fetch support)
DX:
9.0c
OS:
XP/ Vista / Windows 7 / Windows 8
STO:
35 GB HD space
RES:
1024×768
Ajánlott gépigény:
CPU:
2nd Generation Intel Core i5 processor (or greater)
RAM:
4GB RAM
GPU:
1024 MB DirectX 11 compatible graphics card
DX:
11
OS:
Windows 7 / Windows 8
STO:
35 GB HD space
RES:
1920×1080
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 1 007
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
viszont vannak akiknél most is droppol de most már élvezhetően fut nagyából mindenkinek
Töltsd ki újból a géped összetevőit mert hibásak
galloknál a sáncok és a földvárak is előfonak fordulni! de mivel a barbárok vándorló nemzet volt nem sokat tartozkodtak egy helyen igy valamenyire realisztikus😀
kicsit fúra a helyzet a rome2 be ezbeismerhető számomra csalódás😀 többet vártam tőle mivel rome1be többszáz órám van itt kapcsolodtam be a two-ba😀
Ez így epic fail a CA-tól. Nem értem, hogy az Empire szériával lefektetett merev "régiós városnak nem lehet várfala" dolgot miért a Rome-ba is átvinni. Mert a 18-19. sz.-ban megállja a helyét de az ókorban nem.
Kis városokban nem lesz semmilyen fal mivel akkori időben tényleg csak a nagy városoknak volt várfala😀
Kis falvakba ne is várd hogy legyen:S
Fal csak a provincia fővárosban van, a többiben nincs. Nos ez fog-e változni, esetleg változott-e a 3. patch után? Esetleg valami mod?
1920x1080 High quality unit van egyedül ultrán szeretem a hullákat😜
Shader model az meg a 5 öst használom hogy valahogy kinézzen az egység!
Yugioh talán majd a 4 es patch nálad is sokat fog segiteni!
campány mod meg igy élvezhetetlen hogy eltünnek a texturák vagy később töltödnek be gondold el hogy nálam a fák olyanok mint ha poligon gömbökböl lenne😆
jó, de nekem térképen sincs 25, és csatába is jóval több van neked ezek szerint..
Szerk ui:
Felraktam a update 3 at!
Custom mecsbe 2600 főt egymásnak eresztettem 1920x1080 High shader model 5-ben!
min fps 33 avg 40-50 max 90
Campaing
még mindig bugos nálam a térkép néha hiányoznak vagy késnek a texturák betöltései de jobb a helyzet mint volt átlag 25-30 fps-em van a térképen!
körváltásnál esik le 15-20 ra de azt spacel úgyis átpörgetem😃
Nagy nehez rá let másolva pedrivére
felktelepitetem + crackelés és nem indult el , akkor azt csináltam hogy a crack mappában lévö rome 2 inkont elinditotam oda dll fájlokat kért be raktam az össeset , úgy akkoe elindult de csak nagy feketeség volt .
a haverom szerint gyenge a gépen , itt az oldalon pedig 100% ír .
most ilyenkor mi van ?
de valakinek tök jól fút valakinek meg laggol szóval nálad lehet nem lesz semmigond😀
kdanesz nálam semmi nem változott optimalizálás téren a min fps nőt 5 fpst felfele de igyis 15-20 fps ami elég szakados!
amúgy verz szám változik de nem lesz 1.1
Ami még poén: Mikor ostromolják a városomat és a városon belül szétverek egy ellenséges egységet akkor azok el kezdenek menekülni majd kinyílik nekik a saját kapum aztán kifutnak rajta. Hihető 😃
De Karthagoval very hardon tényleg elég durva. Az első 10 körben kapsz vagy 5-8 hadüzenetet. Mikor pedig kezdenél egyenesbe jönni akkor megint jön egy hadüzenet 2-3db 20fős sereggel. Olyanoktól is akikkel dolga sem volt a punoknak pl a Venétek támadtak rám É-Itáliából, pedig még a közelükben se jártam. Ezt a jó szokásukat is megtartották a készítők.
Shogunba majdnem sikerült de ott elszurták a morált
Az ellen jön várost ostromolni, egy része meg áll egy helyben, a másik része vagy körbe-körbe mászkál vagy ilyen "totyorogva" közelít a városfalhoz, majd vissza. Akár 60 percen keresztül.
Megint egy rész amit majd a modderek fognak kiegésziteni