Tomb Raider (2013) gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
2GHz Dual Core (Intel Core 2 Duo or better, AMD Athlon X2 or better)
RAM:
1 GB (Win XP), 2 GB (Win Vista/7)
GPU:
nVIDIA GeForce 8800 / AMD Radeon HD 2900 or better
DX:
9.0c
OS:
Windoes XP, Vista, 7
STO:
12 GB HD space
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Quad core CPU: AMD Phenom II X4 955, Intel Core i5-750
RAM:
4 GB RAM
GPU:
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 5870, nVidia GTX 480
DX:
11
OS:
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
STO:
12 GB HD space
NET:
Broadband Internet connection
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 4 550
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Rise of the Tomb Raider: Announcement Trailer
elmadrid: 2 van [LINK]
Itt az újabb példa rá, hogy lehet nagyot alkotni, csak nem kell leragadni egy stílusnál csak azért, mert párszor bevált (mert sokadszorra már monoton lehet), merni kell újítani.
Vagy bejön, vagy nem. Ebbe az esetebe bomba siker lett. 😆
Minimum: 100%
azt írja hogy 100%
AGB: nagyon magas
de utánanéztem a maximális gépigényének ami a grafika alapján nem is csoda hogy akkora és az már nem annyira biztató :/
fura volt a sok-sok régi tomb raiderhez képest az elején kissé esetlen csajszi..
várom a kövi darabot.
Akárhányszor kinyitom és átmegy rajta Lara, elkezd zuhanni a világ alá a nagy semmibe és már újra is indítottam a játékot 3-szor, többször visszatöltöttem azt az állást és egyszerűen nem lehet továbbjutni, mert mindig leesek a textúra alá és zuhanok. Ilyen volt valakinek? 1 órája szívok vele, mindjárt kap egy uninstallt, kezdem megutálni ezt a játékot. Ráadásul bolti. Faxa.😠😠😠 Erről van szó:
Még próbálok egy display driver frissítést, ha akkor se lesz jó, akkor repül a game.
Spoiler!
A készítők nagyobb változatosságot ígérnek a környezetekben. Ez azt is jelenti, hogy nem csak a havas-hideg Szibériába kalandozunk el, hanem legalább a Föld még egy másik pontjára is. Maguk a felderíthető területek is nagyobbak lesznek, mint ahogy a menet közbeni "gócpontok" is. Lesz például egy olyan település, amit még a hidegháború alatt építettek ide a szovjetek, de azóta - állítólag - elhagyatottan áll. Persze hamar kiderül, hogy közel sem üres. Ezek a gócpontok a készítők szerint kétszer-háromszor nagyobbak lesznek, mint az előző részben.
A játékban a legfőbb ellenségünk a környezet, hiszen a hideg és a vadállatok állandó veszélyt jelentenek. Az időjárás folyamatosan változik, amire reagálnak az állatok és az emberi ellenfelek is. A túlélésünk érdekében különböző dolgokat kell begyűjtenünk és használati tárgyakat készíteni belőlük; például mérgező nyílvesszőket, csapdákat, molotov koktélt és elsősegély felszerelést. A fejlesztők tehát ráerősítenek az egyedüllét érzésére és a túlélésre. Éppen ezért a vadászat is nagyobb szerepet játszik, ráadásul néhány állat csak bizonyos időszakokban jön elő, ezeket pedig sokszor követnünk kell, így egyfajta Monster Hunter-jelleget is kap a játék. A vadászatnak több értelme lesz, mint az előző részben, ahol csak pusztán szórakozásból, XP-ért öltük az állatokat.
Az alapvető játékmenet is változik. Míg korábban ha valahol harcolnunk kellett, akkor harcolnunk kellett, nem volt más megoldás. Most a lopakodás, a csapdába csalogatás, és számos más módszer működni fog. Az ellenfelek nem követnek a végtelenségig, el tudunk tűnni a szemük elől - Lara többek között tud fára mászni, és elrejtőzni a susnyásban. Hogy ez az egész flottul működjön, a fejlesztők teljesen újraírták a mesterséges intelligenciát, a hallásukra és látásukra pedig hatással lesznek az időjárási viszonyok. Larának többféle verziója lesz egyfajta fegyverből, és többfajta íj is kerül a játékba, más-más tulajdonságokkal.
És ami talán a legfontosabb: ezúttal jóval nagyobb hangsúlyt kapnak a puzzle-ök és a sírok. A készítők célja továbbra is az, hogy a környezeti puzzle-öknek legyen értelme a valósághű területeken belül, és megpróbálják a feladványok megoldásába integrálni a harcot és a platformer-részeket is.
Ahogy az lenni szokott, a Crystal Dynamics egy verzióval foglalkozik. Ez az előző generációban az Xbox 360-as volt, most pedig az Xbox One-os. Elmondásuk szerint 100%-ban erre koncentrálnak, egyáltalán semmilyen megkötést vagy kompromisszumot nem kell hozniuk az Xbox 360-as változat miatt. Az utóbbira portolást teljesen külön végzi a Nixxes stúdió - ez a csapat készítette a 2013-as Tomb Raider PS3-as és PS4-es portjait egyébként.
A játék a karácsonyi szezonben jelenik meg Xbox 360-ra és Xbox One-ra, de a Crystal Dynamics szerint "később egyéb platformok sincsenek kizárva"."
De ezzel szerintem nem csak én vagyok így😀
Ajánlott grafika beállítás: nagyon magas
menne? *-*
A gépigénye is jó nálam, maxon megy 45-50 fps-el úgy hogy a Tressfx is be van kapcsolva. Csak az az egy gond vele hogy nagyon melegíti a gépet felpörög a hűtő miatta. Más játéknál nem fura. (Crysis 1-2 nél se volt gond)
Minden kis apróságot még nem sikerült összegyüjteni, de majd most! 😀
Ennyi! én is a napokban túrtam ki másodszorra valami eszméletlen és kitúrom harmadszorra is biztos vagyok benne 😃 nem tudom de nagyon megfogott ez a játék nagyon eltalálták most 76 vagy 78%-nál járok hogy kijátszottam most gyűjtöm a cuccokat amik elmaradtak szóval van még mit tenni benne!
Adom, nagyon jó story, hibátlan játékélmény és szép grafika. Olyannyira jó, hogy amikor befejeztem, rögtön elkezdtem megint és végigjátszottam ismét. 😃