The Elder Scrolls Online gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core i3 540 or AMD A6-3620 or higher
RAM:
3 GB RAM
GPU:
Direct X 11.0 compliant video card with 1GB RAM (NVidia GeForce 460 or AMD Radeon 6850)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
85 GB available space
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core i5 2300 or AMD FX4350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Direct X 11.0 compliant video card with 2GB RAM (NVidia GeForce GTX 750 or AMD Radeon HD 7850)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
85 GB available space
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Requires a 64-bit processor and operating system
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 844
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
The Elder Scrolls Online system requirements (minimum)
CPU: 2.4 GHz dual-core processor
RAM: 1 GB system memory
Graphics: DirectX 10 compatible card with 512 MB RAM, Nvidia 8000-series or Radeon 3000-series or better.
Operating system: Windows Vista
DirectX audio card
20 GB hard disk space
The Elder Scrolls Online system requirements (recommended)
CPU: 3 GHz quad core processor, Intel Core i5 or better
RAM: 2GB system memory, 4 GB minimum for 64-bit OS
Graphics: DirectX 11 compatible 1 GB graphics card, Nvidia 400 series or AMD 5000 series or better.
Operating system: Windows 7
DirectX audio card
20 GB hard disk space
Persze ha jó és tartalmas az endgame, mint a WoW-nál, akkor erre nem lenne szükség, mert meg tudnák tartani a játékosokat. Csak ez sajnos a WoW-on kívül még egyetlen játékban sem tudták összehozni, bár nem értem, miért. Illetve amit még egyetlen játékban sem tudtak igazán komolyan megoldani - amit az SWTOR legalább már karcolgatott -, az az újrajátszhatósági faktor. Pedig az újrajátszhatósági faktor pont egy olyan dolog, ami később is hozzáadható pl. egy kiegészítő keretein belül, akárcsak az endgame tartalmak. Saját ötlet is van 1-2, de javarészt mindenféle MMO-ból összelopkodva:
-sok és változatos BG (különböző játékok, mint pl. az SWTOR-ban a huttball, WoW-ban capture the flag, TERA-ban tower defense stb.)
-jó aréna rendszer (pl. a Lineage 2-ben a Hero rendszeres olimpiai játékok megfejelve 2v2, 3v3, 5v5 stb.-vel)
-jó politikai rendszer (pl. Lineage 2-ben siege, TERA-ban választások, stb.)
-sok (WoW) változatos (SWTOR) insta
-egyéb elfoglaltságok, mint SWTOR-ban pl. az űrcsaták (bár ez elég gyengére sikeredett), vagy amiket terveztek - de semmi sem lett belőlük: pazaak, swoop
-olyan RPG elemek, amitől még jobban beleélheti magát az ember a játék világába (saját otthon, követők, akár gyerekek, vallás, dinamikus világ és gazdaság, céhek, akárcsak a TES sorozatban)
Újrajátszhatósági faktornak:
-hatalmas és változatos terület
-többféle fejlődési lehetőség, nem pedig lineáris játékmenet
-rengeteg fejlesztési lehetőséggel (talent, glyph stb.), sok, akár kombinálható karakterosztállyal, hogy tökéletesen egyedi karaktereket lehessen alkotni (nem csak külsőre), a játékos stílusának és igényeinek megfelelően
-karakterosztály és a játékos döntései szerint változó történet (SWTOR)
ÉS persze fontos még a szép grafika és a jó optimalizáltság is. Természetesen minden a játék saját stílusához igazítva. És ez mind-mind olyan dolog, amit legalább egy játékban már megvalósítottak, még ha nem is minden tökéletesen, de valamilyen szinten, szóval nem lenne lehetetlen egybegyúrni az egészet. Csak hát rengeteg pénz, idő és hibalehetőség, nyilván ezért nem vállalja be senki.
Egyébként ezek közül a TESO rengeteget felvonultat, szóval van esélye érvényesülni.
Sokkal nagyobb esélyekkel indulnának ha B2P rendszert használnának. Ezt már azért is mondom, mert eddig ami kijött MMORPG és fizetősként indult már mind vagy F2P rendszerre váltott (Tera, SW:TOR) vagy B2P rendszerre (Secret World). Nem vagyok a játék ellen, félreértés ne essék, csak mondom amit tapasztalok már pár éve.
Mondjuk engem speciel csak összezavart, amiket mondott. Vagy csak félreértettem valamit. Azt mondta, hogy benne lesznek a "régi" képességek, mint destruction, restoration stb., de ugye lesznek karakterosztályok is, és a sorcerert kezdte kicsit részletezni. Akkor most a karakterosztályok összefüggnek valahogy a képességekkel, vagy az független? Az illusion-re volnék a legkíváncsibb, pláne, hogy az pvp-ben hogyan fog működni, mert az eddig minden TES játékban alapvető dolog volt nálam.
10 perces videó, elsősorban a területekről.
hát ha ezt a játékot elrontják akkor vége a siker kombónak...
tuti nem választanak ki >.<
sok sikert 😃
elderbeta.gamexcode.com/2869
Amúgy rosszul mondtam, még nem küldték ki az első bétakulcsokat, csak páran félreértelmezték a válaszlevelet. Én meg már szomorkodtam, hogy lehet, hogy nem leszek bent az első kanyarban. 😃 Na mindegy, lényeg, hogy még odébb van a dolog, egyenlőre még az első OBT időpontja sincs kitűzve...
Amúgy az első bétakulcsokat már ki is küldték, de még odébb van a bétateszt, szóval még sokat ki fognak küldeni. Mondjuk attól is függ a dolog, hogy hány obt (open beta test) lesz, és melyiken akarják tesztelni a szerverterhelést. Viszont gyanítható, hogy első körben csak a potenciálisabb jelentkezőket válogatják be, és csak az utolsó 1-2 alkalommal lesz terhelésteszt. Legalábbis ez a bevett szokás. Csak ugye a TESO új rendszert fog alkalmazni, egyetlen szerver lesz, szóval lehet, hogy eltérnek a rutintól.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen TES elemeket tartanak meg, vagy módosítanak és hogyan, illetve miket kukáznak teljesen. Valamint milyen általános MMO elemeket alkalmaznak, és milyen újakat találnak ki. Ami talán a legfontosabb, az a hardcrendszer, a karakterek felépítése (fajok, tulajdonságok, képességek, varázslatok) és persze az endgame. Tűkön ülve várom a játékot, az fix! :)
http://elderscrollsonline.com/en/