The Elder Scrolls Online gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel® Core i3 540 or AMD A6-3620 or higher
RAM:
3 GB RAM
GPU:
Direct X 11.0 compliant video card with 1GB RAM (NVidia GeForce 460 or AMD Radeon 6850)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
85 GB available space
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel® Core i5 2300 or AMD FX4350
RAM:
8 GB RAM
GPU:
Direct X 11.0 compliant video card with 2GB RAM (NVidia GeForce GTX 750 or AMD Radeon HD 7850)
DX:
Version 11
OS:
Windows 7 64-bit
STO:
85 GB available space
Hang:
DirectX compatible sound card
NET:
Broadband Internet connection
NOTE: Requires a 64-bit processor and operating system
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 843
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
Bár ahogy elnézem szinte biztos, hogy az Ebonheart Pact lesz a népszerű és azon belül a Nordok bár őszintén remélem, hogy nem.
Esetleg aki jönne az Aldmeri Dominion szövetségbe és szeretne tagja lenni egy magyar guildnek az jelezhetné itt vagy PÜ-ben.
Egy olyan klánra gondoltam ahol elsőként a játék megismerése volna a cél... együtt végigkalandozni Tamriel földjein. Aztán a későbbiekben amikor vagyunk elegen 15-20 aktív játékos úgymond "átalakulhatnánk" egy HC klánná úgy, hogy közben megtartjuk a casual klán stílust is szóval úgymond fél HC klán lennénk. 😀
Remélem, hogy lesz a klánrendszerben arra lehetőség, hogy rangokat lehessen létrehozni, jó volna ha lenne guild erőd esetleg vár amit kényünk-kedvünk szerint lehetne berendezni. Továbbá HA lesz elég érdeklődő akkor mindenféleképpen szeretnék "beüzemeltetni" egy guild blogot illetve fórumot. A blogon a klánnal kapcsolatos kizárólag csak publikus ügyek (felvétel, stb) információk, felvételi követelmények ilyenek... a fórumon meg jelentkezni kellene, semmi extra jelentkezési lap csak annyi, hogy aki jelentkezni szeretne annak írnia kellene egy bemutatkozást. 😀
Amúgy gondolkodtam és High Elf leszek - feltéve ha nem lesz annyira irritálóan sárga/arany színű mint a Skyrimban -.
Az, hogy Templar vagy Dragon Knight azt még nem tudom 😃
Épp most érdeklődtem meg egy havertól, akivel anno együtt SWTOR-oztunk, hogy együtt van-e még a régi banda, és esetleg közülük jönnek-e. Ha ők nem jönnek, és meglesz annyi aktív tag, és értelmes tagok is lesznek, főleg a líder, akkor semmi akadálya! 😀
MMathers: Én minden TES játékban Dark Elf voltam, ez most sem lesz másképp. 😀 Tehát Ebonheart Pact. És igen, egymás ellen lesznek a szövetségek, de meg lehet oldani a balanszot akkor is, ha nagy az eltérés a létszámok közt.
Amúgy itt vannak a faji képességek:
http://eldersouls.com/topic/4575-racial-skills-daggerfall-covenant/
http://eldersouls.com/topic/4576-racial-skills-aldmeri-dominion/
http://eldersouls.com/_/elder-scrolls-online/news/racial-skills-ebonheart-pact-r161
Még nem a végleges, és itt-ott kicsit hiányos a leírása a skilleknek, de azért nagyjából látszik, hogy melyik milyen irányt mutat. 😀 Amiket persze nem kell követni, mert pl. a DElf-nek a faji képességek alapján a dual wieldes Dragon Knight lenne a logikus, de én egykezes+pajzsos Sorcerer leszek.
Fogalmam sincs még arról, hogy milyen karaktert fogok kezdeni... High Elf, Dark Elf, Breton között gondolkodom... ha High Elf/Dark Elf akkor harcos ha Breton akkor pedig tolvaj/íjász.
Ki melyik Szövetséghez fog csatlakozni?
Ebben a játékban a három szövetség egymás ellen lesz? nem fogja ez a játékostábort nagyon feloszlatni? lesz mindenhol elég játékos?
ulver01: A pvp rendszer teljesen más lesz, az biztos. Hogy jobb-e, az szerintem személyfüggő. És speciel sokkal jobban szeretem az ilyet, mint a targetolós rendszert. A skillrendszer sajnos a Skyrim-ben nagyon leépült az elődökhöz képest, és sajnos hasonló várható az ESO-ban is. Nemsoká kiderül... 😀 Viszont az SWTOR-ra kitérve, egy Rancor mégis mekkora legyen? Az SWTOR-ban azt ígérték, hogy nem lesz eltúlozva, de ez nem azt jelenti, hogy akkor egy Rancor-t majd lekicsinyítenek kutya méretűre... 😃
Miután elértem a 90. szintet szembesültem azzal a ténnyel, hogy ahhoz, hogy kiépíthessek valamit farmolnom kell - ezzel nem is volna probléma - de az a baj, hogy a MoP-ban ezt teljességgel ráerőltetik az emberre.
A másik pedig a játék grafikája, motorja... egy MMORPG-t sosem ez alapján kell megítélni hanem a játékélmény alapján DE! az a baj, hogy ha az ember játszik a mai játékokkal akkor látja azt, hogy huh micsoda effektek vannak itt, mennyire látványosak a hegységek, stb... és akkor visszamész egy olyan világba ahol szinte majdnem minden visszamaradott egy olyan jó 7-8 évvel.
Én mindig szeretem azt ha egy MMO-ban újat látok... sajnos ezt a WoW nekem nem adja meg... :/ valószínűleg az az oka, hogy már rengetegszer bejártam a területek 90%-át.
Viszont az ESO... nézegettem róla videókat, olvasgattam posztokat és ezek alapján úgy tűnik, hogy jó lesz. 😀
Addig is amíg megjelenik elkezdek játszani a Skyrimmel "feltuningolom", hogy ne legyen annyira egyhangú az egész. Az a baj, hogy számomra a Skyrim világa nem jön át... jobb szeretem azt, ha egy játék változatos területileg és nem csak egyhangú/egysíkú. 😀 Találtam egész jó módokat hozzá csak az a baj, hogy 9600GT-vel nem lesz túl sok FPS-em... messze van még a január :/
Egy kérdés:
Aki ezen a képen látható... melyik szövetséghez/egyesülethez tartozik illetve melyik fajt képviseli?😀
Viszont nagyobb terheléssel is jár. Ezért is a legjobb út fizetősnek indítani, hiszen akkor meg is kell venni a játékot. Ha már megveszik, hatalmas bevétel, és minimum 3 hónapra előfizetnek, majd egy darabig stagnál a létszám, mert ahányan elmennek, annyian jönnek. Kb. az első fél év után elkezd csökkenni a létszám, majd még egy fél év után bevezetik a prémium felhasználós, mikrotranzakciós F2P modellt, és voilà, volt a megjelenést követően +1 év kiépíteni kellő terhelést tűrő szervereket, és kidolgozni egy jó hibrid fizető rendszert. És persze vissza is hívják a régi játékosokat, akik ismét további pénzforrást jelenthetnek. Legalábbis az SWTOR-nál ez történt, de majdnem biztos, hogy a TESO-val is ez lesz.
Viszont azt már egyetlen játék sem fogja tudni véghez vinni, mint anno a WoW, hiszen az a maga idejében teljesen egyedülálló és forradalmi volt, amit egy most már ennyire telített piacon nem nagyon lehet véghez vinni. Kivétel ez alól, ha valaki valami annyira forradalmit csinál, ami kilépteti ebből a piacból, és egy újabb szintre helyezi. Mondjuk mi más lenne képes rá, ha nem 7 évnyi fejlesztés... 😃
Szívesen látnék a játékban a játékosok által akár maradandóan befolyásolható, dinamikus környezetet, mint az ArcheAge-ben, akár változó időjárással, netán évszakokkal. Vagy komolyabb szerepjáték elemeket, amik nem lennének főbb jelentőségű dolgok (hogy a casual játékosokat ne zavarják), mégis sokat dobnának az immerzión, mint például egy komoly kereskedelmi rendszer, amiben a játékosok és NPC-k egyaránt dinamikusan részt vesznek egy amolyan globális gazdaságban, illetve ha már NPC-k, akkor dinamikus AI, ami képes reagálni a változásokra, és hasonlók. Azt hiszem a dinamikán van a hangsúly, ami valósnak ható környezetet hoz létre, ami szerintem a legfontosabb eleme egy online szerepjátéknak. 😀 És abból kiindulva, hogy egy teljesen egyedi motort fejlesztettek a játékhoz, még némi esély is van rá. Na, majd hamarosan meglátjuk. 😀
Egyébként akik az oldalon játszani fognak, azok itt írhatnának, aztán összeverbuválódhatnánk egy kis kezdő közösséggé, aztán akár saját céh is lehet belőle, vagy csatlakozhatunk egy másikhoz (részemről szigorúan csak magyarok), de mindenféleképpen előnyös egy MMO-t többen kezdeni. 😀
Én letöltöttem tegnapelőtt a Skyrimet, hogy kipróbáljam a játékot - magyarításra vártam -, sajnos a játék világa engem nem köt le/nem varázsol el mint bármely más RPG játék világa. A Skyrimban nem érzem azt a hangulatot, mint a Fallout 3-ban vagy a Risen-ben, hogy "nekem el kell mennem oda, mert kíváncsi vagyok rá, hogy mit rejt az a magas hegység, bánya, barlang vagy épület".
Én mindig amikor RPG játszok, érzek valamit egy olyan érzés ami csak RPG játékokban van jelen... a felfedezés élménye, amikor bemész egy katakombába és várod, hogy mi fog történni, mit rejtenek a csarnokok, de a Skyrimban ez - nálam - nincs jelen. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Skyrim rossz játék volna, csupán csak annyi, hogy nem az én világom.
És sajnos ez miatt nem is várom a TESO-t... pedig képek alapján nem tűnik rossznak. Na meg persze, ott van a WoW: WoD amit várok de nagyon. De kitudja... lehet, hogy most ezt írom, hogy nem jön be, meg nem is fog bejönni... és lehet, hogy két hét múlva arról fogok írni, hogy mennyire jó a skyrim... vagy éppen arról fogok írni, milyen az első benyomásom a TESO-ról.
A játék egy az egyben olyan mint a skyrim (minő meglepetés), tehát nagyon bejön, és elképesztően jó a játékélménye. Ezt annak ellenére mondom, hogy ki nem állhatom az összes többi MMO-t. A grafika nagyon szép, a táj nagyon jól ki lett dolgozva (amiről lentebb találtok képeket). Az egyetlen negatívum, hogy a térképet nem lehet használni semmire, nem jelez ki semmit, de mivel beta, ezért ezt el lehet nézni nekik.
Én azt mondom, hogy akinek tényleg tetszik, és van is rá pénze, feltétlenül vegye meg/fizessen havonta, mert megéri. És mindezt 20 perc játék után mondom, annak ellenére, hogy NEM vagyok mmo fan. Remélem, hogy lesz belőle f2p verzió is (pont ahogyan a SWTOR esetében is korlátozásokkal).
Na és akkor a képek:
És egy kis kiegészítés:
35 és 50 fps között fut a játék, tökéletesen lett optimalizálva. Időnként leesik az fps 2-3 mp erejéig 5-6 fps-re, de gondolom ezt javítani fogják a visszajelzések alapján.
1. Nem vagyok túl nagy mmo fan.
2. Vasárnapig lesz a beta, én meg összesen szombaton érek rá max 2 órát, DE mivel nagyon vártam, ezért próbálok a lehető legtöbbet játszani vele.
Képeket fogok csak felrakni, mert felvétel miatt nagyon laggolna szerintem.
Bár egy kicsit kevésnek tartom a béta tesztelési időszakot...
Maradok skyrimnél és a DLC-k magyarosításánál
speedman64: 2014 tavaszán jelenik meg 😉
Hát, én sem lepődtem meg rajta, hiszen várható volt ez a döntés az ESO részéről, de én azért egy kicsit soknak tartom azt a havi 13€/15$-t. Ezzel a havidíjjal gyakorlatilag négyhavonta kifizetjük a játék alapárát (röpke 60$-ért már elő lehet rendelni a másik kontinensről), ami még egy TES-ért cserébe is sok. 😕 (persze nem túl sok😀😉
Persze nyilván így is százezrek fognak rá előfizetni akár több évig is (megjegyzem, én is 😀😉, de az is majdnem biztos, hogy a megjelenésik minden ESO post-nál ott lesz legalább 5-10 kommentelő, aki a havidíj miatt fog RAGE-elni. Egy szó mint száz, remélem azért ahogy telik az idő, lejjebb viszik pár euróval/dollárral a (leendő) havidíjat, mert az biztos jól esne nem egy embernek (és pénztárcának). 😀
Egyáltalán nem tudok ezen meglepődni.
Első körben köszönjük Sakee mesternek a felhívást, másodsorban meg várható volt a Zenimax bejelentése
A TESO nem lesz f2p
Kiderült, hogy havidíjas lesz az Elder Scrolls Online. Meglepődtetek?
"Havidíjért cserébe a játékosoknak olyan tartalmat nyújtunk, amiért érdemes játszani. Más üzleti modellel olyan változtatások és áldozatokat kellett volna tennünk amiket nem akartunk. A TESO-ban több száz órányi gameplay lesz, hatalmas mélységű feature, profi support és sűrűn frissülő tartalom. Ezt leginkább egy havidíjas rendszerben lehet megvalósítani. Az Elder Scrolls Online nem fog felugrani a free-to-play vonatra!"
Akkor lássuk az árakat Matt Firor beszéde után. Egy hónapnyi havidíj összege 15 dollár lesz, vagyis 13 euro, vagyis 3900 forint. Ez szerintünk még kibírható.
Természetesen ehhez a hírhez is dukál egy rövidke videó, amelyben a flame atronach lesz bemutatva.
Reméljük igaz, amit itt írnak, és a régebbi gépeken is futni fog! 😃