Resident Evil 7 Biohazard gépigény
Minimum gépigény:
CPU:
Intel Core i5-4460, 2.70GHz or AMD FX-6300 or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA® GeForce® GTX 960 or AMD Radeon™ RX 460
DX:
Version 12
OS:
WINDOWS® 10 (64-BIT Required)
STO:
24 GB available space
Hang:
DirectSound compatible (must support DirectX® 9.0c or higher)
RES:
1080p/30 FPS
Ajánlott gépigény:
CPU:
Intel Core i7-3770 3.4GHz or AMD equivalent or better
RAM:
8 GB RAM
GPU:
NVIDIA GeForce GTX 1060 with 3GB VRAM
DX:
Version 12
OS:
WINDOWS® 10 (64-BIT Required)
STO:
24 GB available space
Hang:
DirectSound compatible (must support DirectX® 9.0c or higher)
RES:
1080p/60 FPS
Az oldalon csak hivatalos gépigények találhatóak, amit a készítők vagy egy hivatalos forgalmazó cég tett közzé.
Hogy futna a gépeden?
Hasonlítsd össze a gépigényt egy általad megadott konfigurációval!
Hozzászólások: 894
Hozzászólás küldéséhez be kell jelentkezni.
A fater miatt meg lehet abba is hagyom, ezért nem tetszett anno a 3. rész sem, ott ugyanez volt. Idegesítő hogy nem tudsz nyugodtan keresgélni. Ez a játék nem érte meg a pénzét, és most elnézést azoktól akik szerint ez az igaz Resident Evil.
Nekem is megeszi a 4 giga vramot,pedig shadow cache offon van minden mas maxon,majd leveszem a texturat midre remelem az segiteni fog.Amugy a jatek jo de mar a tokom televan a rohadt faterral hogy allandoan megjelenik...elfogyott a loszerem is miatta bicskaval meg nem sokra mentem ellene 😆
A sotit hogy lehet kihozni a szobabol?A torottet be lehet rakni a masik helyere.
Én is írok telefonról sokszor de mindegy semmi gond.
Az,hogy miért dobhat ki nem tudom.Nem tudom,hogy ez a proci is beleesik e abba a hibába ami a régebbi procikra vonatkozik amit a javítás oldana meg.
Esetleg megpróbálni egy későbbi mentést belerakni és úgy folytatni.
Gondolom a driverek jók,minden friss.
Ha ez sikerült akkor próbáld meg a drivereket frissíteni ,de ha ez sem jó akkor lehet a procid a gond.Milyen a procid???
igen, nálam is a 60 fps a játszható, bika gépnél meg különösen bosszantó, amikor ezt nem adja, vagy bedroppol.
A Resi viszont jól lett optimalizálva, amikor a fejlesztő jó munkát végez, már elvi alapon sem sajnálom a pénzt, de már leszoktam a megjelenés napján történő vásárlásról. Ez köszönhető a tróger fejlesztőknek, és a még trógerabb kiadóknak, de ez már kicsit Offolás.😀
Louis Cyphre: Ne haragudjál, de meg kell jegyeznem valamit: Ha low textúrákkal játszol, minek rakod a resolution scalet-t 2-re? Elérsz vele valami látványos és pozítiv vizuális változást? Szerintem csak kevesebb fps-ed lesz tőle.
talán elvileg nem, nyers erőben, de nálam a 3 gigás 7970 VaporX-et veri a mostani karim, és elég lényeges a különbség játszhatóság terén, itt meglehet hogy a játékok Nvidiát szeretik, és azért kapok jobb eredményeket, pl Watc Dogs 1 az FPS droppok miatt számomra játszhatatlan volt, most tükörsimán megy, de a két vga az összehasonlító teszteken is különbséget mutat NVIDIA javára, mezei felhasználóként engem csak az érdekel hogy minél jobban fusson.😀
1xűen bele kell menni a finomhangolásba, sok mindent lehet belőni, nálam is texture low, többi médium-high, vsync teljesen off, és még a resolution scale is 2-ön van, ja igen töltésnél beeshet néha 58 FPS-re.😀
És 2 GB VGA-ból sem mindegy hogy milyen, egy 2 GB OC verhet egy "sima" 3 GB kártyát is, nem véletlen cseréltem le a 3 gigás 7970-t a mostanira, a ram is számít, nyilván a 16 giga ellensúlyozza valamennyire a gyengébb karit is.
Javaslom mindenkinek a "demo" kipróbálását, és akkor mindenki látja hogy megy, mennyi ebből a kamu-dicsekvés, ebből mi a valóság, de nem kell azokat leszólni, akiknek kompromisszumok árán esetleg gyengébb konfigal is jól megy.
Én am tudtam medium beállításokkal játszani és egyszer sem dobott ki a játék.
Remélem gyorsan lesz hozzá magyarítás és akkor kezdem is előröl.
1. very low (kevesebb, mint 2GB VRAM kártyákra)
2. low (2GB VRAM GPU-ra)
3. medium (3-4GB VRAM)
A medium, a high és a very high tex beállítások között nincs vizuális különbség, hanem a texture streamingre hatnak ki, hogy egyidejűleg mennyi textúra van jelen, illetve szabályozza a textúrák megjelenítését, avagy a popup effektet (alacsonyabb beállításnál amikor gyorsan fordulsz az egérrel látszik, hogy a megjelenítésben késés van), na ezért zabál meg 6-7GB VRAM-ot is.
és hát high-on sem olyan fúhh de nagy cucc a textúrák kinézete
itt úgy sem ismer senki minek hazudni
nálam is textúra low, shadow high, shadow cache off, többi very high fxaa+taa és így stabil 60 egy két helye szokása droppolni de nem zavaró
most írhatnám én is hogy über faxán fut de minek ha nem igaz
aki ért hozzá kicsit úgy is levágja hogy hazugság
igaz nálam nagyon keveset számít a grafika, ezt a játékot se a grafikája miatt játszom, hanem az élmény, és a történet meg maga az atmozsféra ami benne van, jó kis játék, igaz van neki technikai baja, hogy zabálógép lett, de ez szerintem betudható az új RE Engine-nek ami van alatta, lehet még kalibrálni kell majd a fejlesztőknek, de majd később talán egy patch javít ezen
Egyébként egy dologban igazat adok sok embernek, hogy a játékok zöme lassan elmegy abba az irányba, hogy még egy esőcsepp is látványosan essen le a járdára miközben a játékélmeny egy nagy nulla. Persze azért vannak határok.
TYREX:Egy neves játék készítő mondta egyszer, hogy minek a történet egy játékba? Neki köszönhetjük a DOOM4 - et.
juhaszdaniel: nekem se az a nyerő, csak leírtam 😃 számomra a grafika édeskevés ha nincs tartalom és történet 😀